צביעת חדר שירותים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צביעת חדר שירותיםצביעת חדר שירותים

מעוניינים לחדש את הבית שלכם? צביעת חדר שירותים הוא חלק בלתי נפרד מהקו העיצובי של הבית. לעיתים מדובר על חדרי שירותים אשר יש בהם גם מקלחת ואז העבודה תהיה מורכבת יותר. כאשר מדובר על צביעת חדר שירותים בלבד המטלה היא יותר פשוטה, מהירה וזולה. 

 

למה אתם צריכים לצבוע את חדר השירותים?

יש סיבות שונות בגללן אתם תרצו לצבוע את חדר האמבטיה. מוטב לציין, צביעת חדר השירותים מחייבת אותנו לנהוג מעט אחרת בהשוואה לחדרים אחרים. לפניכם הסיבות בגללן אתם צריכים לצבוע את חדר השירותים:

  • עובש – חדרים אשר חשופים למים אשר מופרשים מהם לחות (בעיקר בחדרים לא מאווררים) סביר להניח שתמצאו במוקדם או במאוחר עובש על גבי הקירות בחלל החדר. צביעת שירותים נועד כדי למנוע מהעובש להגיע אליכם. עליכם לבצע טיפול נגד עובש ולאחר מכן לצבוע את החדר מחדש.
  • חידוש – כמו בכל חדר שאתם מעוניינים לחדש, גם חדר השירותים דורש צביעה חדשה. צביעת חדר שירותים יהיה נהוג במקרה בו אתם גרים במבנה מיושן ומעוניינים לחדש אותו בשבילכם או בשביל להשכיר את החדר. הצבע בחדרים אלו במגורים ישנים יהיה בדרך כלל מיושן.
  • התקלפות – במקומות כמו חדר השירותים וחדר האמבטיה יש נטייה לצבע להתקלף. הקילופים נובעים מלחות וחוסר באוורור. במקרה כזה אתם תרצו להוריד שכבות טיח, לבצע איטום חדש ולצבוע את הקירות.

צביעת חדר שירותים – הכנות

לפני שבעל המקצוע בכלל יתחיל לצבוע את חדר השירותים עליו יהיה לבצע את שלבי ההכנה. שלבי ההכנה הם קריטיים כדי להבטיח שהצבע יישמר לאורך זמן ממושך גם בתנאים לא פשוטים. תחילה עליכם לגרד את כל הצבע הרופף שיש בחלל החדר באמצעות שכפטל או נייר שיוף. שימו לב מאיזה סוג צבע צבעו את הקיר בעבר, זה יכול להיות או סיד או צבע אקרילי. צבע סיד בדרך כלל יישאר על מטלית לחה לאחר הניגוב. לאחר מכן עליכם לוודא שאין חורים או סימני קילוף אחרים והמשטח ישר. נקו את הקיר מאבק, בקטריות ורק אז תוכלו להתחיל בתהליך הצביעה.

 

באיזה חומרי גלם כדאי להשתמש?

תחילה עליכם לבחור את הצבע הרצוי שתרצו בחדר השירותים. צביעת חדר שירותים יכולה להיות מאוד מגוונת, אך הצבע הנפוץ ביותר הוא צבע שמנת או לבן. אם תרצו למצוא שילוב מעניין תוכלו לשלב בין צבעים שונים. בדרך כלל הבחירה שלנו תהיה בשילוב של צבעים קרים (בהירים). החומר המומלץ ביותר לצביעה הוא צבע אקרילי, מדובר על צבע חזק אשר נשמר לאורך זמן ממושך. במיוחד כאשר מדובר על צביעת חדר שירותים יש לעשות שתי שכבות לפחות. חדר השירותים הוא חדר שחשוף ללחות וחוסר באוורור יותר מאשר חדרים אחרים ולכן עליכם לבצע 2 שכבות לפחות כדי להבטיח צבע עמיד למשך זמן ממושך.

 

בחירת בעל מקצוע – שלב שאסור לזלזל בו

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחור בעל מקצוע איכותי. יש היום היצע רחב של צבעים, אנו ממליצים לכם לבחור בחברה מסודרת מאשר אדם פרטי אשר מעניק את שירותיו. הרבה יותר פשוט למצוא בעל מקצוע איכותי אשר הוא חלק מחברה מוכרת אשר מתמחה בשיפוצי הבית מאשר אדם פרטי שאתם לא באמת יודעים מה עומד מאחוריו. חברה מקצועית תעניק לכם הצעת מחיר אחידה, הצעת מחיר ברורה אשר כוללת בתוכה את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת. בעלי מקצוע רבים רק בעת ביצוע העסקה מציינים מה המחיר כולל או לא, לרוב המחיר לא יכלול צביעת תקרה. 

מה המחיר הממוצע בשוק?

המחיר עבור צביעת חדר השירותים משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. הדבר הראשון אשר ישפיע על המחיר הוא מצב החדר והאם הוא נדרש בשיפוצים שונים טרם הצביעה. אם מדובר על דבר שולי זה לא אמור להשפיע על המחיר. מלבד לכך, גודל החדר גם הוא משפיע על המחיר הכללי. היתרון בחדרי שירותים הוא שהחדרים לרוב יהיו בעלי ממדים קטנים ככה שההוצאה אינה גבוהה. המחיר הממוצע עבור צביעת חדר השירותים נע בין 300 עד 400 ש"ח. המחיר כולל תיקונים, עובש וכן הלאה. עם זאת, מחיר זה אינו כולל צביעת תקרה, משקופים ודלתות. אם תרצו להוסיף צביעה של אלמנטים אלו יהיה עליכם להוסיף לסכום הכללי עד בין 100 ל-300 ש"ח, תלוי בבעל המקצוע. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!