המדריך לשיפוץ שירותים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשפץ את חדר השירותים בבית? נמאס לכם מהאסלה המיושנת, מהפסים השחורים בין אריחי הקרמיקה ומכיור שטיפת הידיים הקטן? רוצים להעניק לחדר השירותים שלכם מראה חדש, עיצוב חדש ואווירה חדשה? לאופן בו תנהלו את תהליך השיפוץ ישנו השפעה מכרעת על התוצאה שתקבלו, ובשורות הבאות נציג בפניכם את המדריך לשיפוץ שירותים, שיסייע לכם לעבור את התהליך בצורה הנכונה ביותר עבורכם,  50 טיפים לשיפוץ דירה מושלם

שיפוץ דירה ישנה

מתחילים בחזון שיפוץ שירותים

חזון? לחדר שירותים? התשובה היא בהחלט כן. רבים מדלגים על השלב הזה ופשוט מעניקים לאיש השיפוץ את החופש להחליט כיצד ייראה חדר השירותים שלהם. סביר להניח שבסוף עבודת השיפוץ במקרה כזה, חדר השירותים אכן ייראה טוב, אבל הוא לא ייראה כפי שהייתם רוצים שהוא ייראה וכשתחשפו לעיצובים אחרים שיכלו היו להיות שלכם, אתם כנראה תחושו חרטה על ההחלטות החפוזות שקיבלתם, ושבעקבותיהן השקעתם כבר עשרות אלפי שקלים שלא תוכלו לקבל בחזרה.

כשאנחנו אומרים חזון לחדר השירותים, לא מדובר בחזון מורכב או פילוסופי, אלא פשוט בקו העיצוב הכללי שתרצו ליישם בחדר השירותים שלכם. האם אתם רוצים חדר שירותים בהיר יותר או כהה יותר? האם זה אמור להיות חדר שירותים יוקרתי או כפרי? האם אתם רוצים כיורים עיליים על גבי שולחן, או כיורים שקועים? האם אתם רוצים אסלה רצפתית או תלויה? האם אתם מבינים את ההשלכות הפונקציונליות של כל בחירת עיצוב כזאת?

בשלב ההתחלתי הזה, אתם חייבים להשקיע מחשבה במה שאתם רוצים לראות בחדר השירותים שלכם, באווירה שאתם רוצים לחוות כשאתם משתמשים בו. לא תמיד נכון להיסחף עם הפתרונות המודרניים, שלא תמיד מתאימים לכל אחד ולא תמיד מציעים גם את הפתרון היעיל ביותר לכל אחד. על כן, בשלב הזה כדאי לחשוב על מה בדיוק אתם רוצים לשלב בחדר השירותים שלכם וכיצד אתם רוצים שהוא ייראה בתום התהליך.

תכנון אדריכלי לחדר השירותים?

תכנון אדריכלי? זה סך הכל חדר שירותים… למה נדרש תכנון אדריכלי? ובכן, תשאלו את אלו שהשקיעו עשרות אלפי שקלים בשיפוץ חדרי אמבטיה, רק כדי לגלות ששיפועי הרצפה לא מספיק עמוקים והמים מתפזרים בכל חדר האמבטיה. תשאלו את אלו ששיפצו את חדר השירותים שלהם וגילו שכיור שטיפת הידיים, לא מאפשר לדלת להיפתח עד הסוף. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להשקיע את כל הכסף הנדרש בשיפוץ חדר השירותים שלכם, ולגלות בסופו של דבר שצינור הביוב שהורכב אינו מתאים, או שמרכיבים לכם צינור אקורדיון פשוט וזול. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לגלות שהתקינו לכם מתגי הורדת מים מאיכות זולה שנתקעים בכל לחיצה שניה, או שהחלום שלכם למים חמים גם בברז בחדר השירותים, לא מצא את דרכו אל המציאות.

תכנון אדריכלי הוא התהליך שבסופו מתקבלת תכנית עבודה ביצועית, כוללת מידות, שיפועים, זוויות וכל פרט אחר שלא מותיר שום דבר לשיקול דעתו של איש השיפוץ, אלא קובע הכל מראש. ביצוע העבודה על פי התכנית תבטיח שחדר השירותים שלכם יתפקד במאה אחוז, ללא שום תקלה, וזה בהחלט שווה את ההשקעה.

בחירת איש שיפוץ וחתימת הסכם

כעת, אתם רוצים למצוא את איש המקצוע שיפוץ דירה שיבצע את העבודה, ולשם כך תוכלו להיעזר במעצב הפנים או האדריכל שאתם עובדים איתו. לחילופין, תוכלו "לרחרח" קצת בשוק, לבקש המלצות וחוות דעת מקצועיות ולבחור את איש המקצוע המתאים לכם ביותר. השוואת מחירים הוא שלב חשוב ונוסף שאתם רוצים לעבור, אך שימו לב שאתם לא דבקים דווקא בהצעה הזולה ביותר, אלא בהצעה שתיתן לכם את התוצאות הטובות ביותר במחיר הנמוך ביותר.

לאחר שבחרתם את איש השיפוץ, אתם רוצים לסגור איתו הסכם שיכלול את כל ההתחייבויות שמצופה מאיש מקצוע כזה. בכלל זה, אתם רוצים לקבע לוחות זמנים מחייבים, להגדיר אבני דרך שרק לאחר השלמתן יקבל איש המקצוע תשלום, וכמובן לשמור חלק ניכר מן התשלום לסוף הפרויקט. כמו כן, אתם רוצים לשלב בפרויקט התניה של בדיקת בדק בית לשיפוץ שירותים, בדיקה הנדסית שתבוצע בתום השיפוץ, ותפרט את כל ליקויי הבניה בחדר השירותים, אם קיימים כאלה. בהיבט זה, אתם רוצים לקבע את התחייבות קבלן השיפוצים לתיקון כל הליקויים הנדרשים כתנאי לקבלת התשלום האחרון בפרויקט.

בהיבט של פיקוח בניה, אין חובה להזמין מפקח בניה לטובת פרויקט של שיפוץ שירותים, אלא אם מדובר בחדר שירותים גדול ששיפוצו כרוכה בהשקעה גדולה במיוחד, ושמשולבים בתהליך גם היבטים של החלפת תשתיות. במקרה כזה, אתם דווקא כן רוצים מפקח בניה שיפקח לפחות על הצמתים המרכזיים של העבודה ויבטיח כי העבודה מבוצעת על פי הסטנדרטים הנדרשים ועל פי התחייבויות הקבלן.

לבסוף, בדיקת בדק בית

כפי שציינו קודם לכן, חשוב שתקבעו בהסכם העבודה את הנושא של בדיקת בדק בית לשיפוץ שירותים, וכי תקפידו לבצע את הבדיקה בתום הפרויקט. מייד לאחר שהפרויקט מסתיים ולפני שאתם מעבירים לקבלן את התשלום האחרון, אתם רוצים להזמין מהנדס או הנדסאי בניין שיבצע בדיקת בדק בית לחדר השירותים החדש שלכם. בבדיקה זו נבחנים שורה של היבטים אסתטיים, הנדסיים, פונקציונליים ובטיחותיים, ואם מתגלים במהלכה ליקויי בנייה שונים, כל אלה מפורטים בדו"ח הבדישיפוצים בנתניהקה הסופי, שגם משמש כראיה משפטית קבילה.

גם במקרה הזה, הרעיון של הזמנת בדיקת בדק בית לפרויקט מצומצם של שיפוץ שירותים עשוי להיראות לכם כמו רעיון מיותר, אבל ככל שתיכנסו לתהליך אתם תגלו שהפרויקט המצומצם הזה עולה לכם עשרות אלפי שקלים והוא כבר לא כל כך קטן, ושהשליטה שלכם על אופן ביצוע הפרויקט כמעט ואינה קיימת. הדבר שאתם כן יכולים להבטיח לעצמכם הוא לבדוק את התוצאה הסופית ולוודא שהיא עומדת בסטנדרטים ההנדסיים הנדרשים ובסטנדרטים שלכם לפרויקט, ואת הבדיקה הזאת תוכלו להשלים בתוך שעות ספורות על ידי איש המקצוע המתאים.

מדריך מקוצר לשיפוץ 

במסגרת המדריך לשיפוץ שירותים, אותו הבאנו בפניכם בשורות הנ"ל, מצויינים השלבים השונים שאותם כדאי לכם לעבור במסגרת התהליך של שיפוץ חדר שירותים. אתם יכולים בהחלט לגרוע שלבים נבחרים כרצונכם ובהתאם להיקף הפרויקט הפרטי שלכם. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להבטיח את התוצאה הטובה ביותר, ואם אתם רוצים להימנע ממצבים של תקלות וליקויי בנייה שילוו אתכם לאורך שנים ארוכות, מומלץ בהחלט שתיישמו כמה שיותר שלבים בתהליך.

חדר השירותים הוא חדר בעל חשיבות לא מבוטלת בו מבלים זמן רב במהלך החיים והוא אף משמש אורחים המגיעים הביתה. לכן, חשוב לשים דגש על עיצוב נעים המתכתב עם הסגנון הכללי של הבית.

שיפוץ חדר שירותים

שיפוץ של חדר שירותים הוא משימה לבעל מקצוע מיומן, בעל ידע וניסיון הן בריצוף והן באינסטלציה תשתיות, טיח וצביעה. כשמדובר על חדר שירותים, חשוב להעניק לו עיצוב שהוא חלק בלתי נפרד מסגנון העיצוב הכללי השולט בבית ולהקפיד על התאמה מדויקת הכלים הסניטריים, הדלת, החלון ומיכל ההדחה לגודל החדר הנתון כדי לאפשר כניסה נוחה, ישיבה נוחה וכן שימוש נוח בכיור. מומלץ לעצב את חדר השירותים בסגנון אהוב ולהשקיע בפריטים יפים המעניקים מראה נעים לחדר.

שיפוץ מקצועי של שירותי אורחים

אם תמיד חלמת על חדר שירותים עם מראה עכשווי שהופך את השהות בו נעימה במיוחד, חשוב לקחת בחשבון מספר אלמנטים שיסייעו לך בהליך השיפוץ ביניהם: התקנת דלת הנפתחת בצורה נוחה שלא תיתן תחושה של צפיפות בחדר, אסלה בגודל המתאים לחדר ושאינה גוזלת מקום, כיור שיהיה נוח לשימוש, ארון קטן או מראה המתאימים לעיצוב הכולל של החדר ואינם תופסים מקום רב, חלון לאוורור אשר יוצב בגובה נכון וכמובן, ריצוף וקרמיקה איכותיים ולא בהירים מידי ועוד.

חדר עם נוחיות מושלמת

כדי להפוך את חדר השירותים לחדר נוח לשהות בו בין אם עבור בני הבית או עבור האורחים שלך, יש להקפיד על שיפוץ שירותים הנעשה בידיים מקצועיות ומיומנות אשר ישים דגש על כל האלמנטים החשובים. מומלץ להתאים את עיצוב החדר לסגנון העיצובי של כלל הבית. למרות שמדובר על חדר קטן, ניתן להגשים בו כל חלום עיצובי כיוון שעלות החומרים דוגמת ריצוף וקרמיקה לא תהיה גבוהה גם אם מדובר בחומרים יקרים יחסית.

מגמה של יופי

שיפוץ שירותים

בין המגמות השולטות כיום בעיצוב חדרי שירותים ניתן למצוא שימוש בעץ המעניק מראה חם ונעים לחדר, הוספת עציצים המכניסים את הטבע לחדר, הצבת סולמות המיועדים לתליית מגבות, שיבוץ אריחים ייחודיים עם נגיעות של זהב או עיטורים מיוחדים המצוירים ביד וכן ריצוף קרמיקה עם דוגמאות טרנדיות ועוד אלמנטים רבים כדי הדמיון והכיס. ניתן לעצב את חדר השירותים בכל סגנון העולה על רוחך. בין אם מדובר על סגנון כפרי, סגנון תעשייתי הכולל רצפת בטון במראה מחוספס, סגנון מודרני מינימליסטי ועוד.

כשאיכות פוגשת נוחות

אחד האלמנטים החשובים ביותר בשיפוץ חדר שירותים הוא האסלה ומיכל ההדחה. ניתן לבחור באסלה סטנדרטית, אסלה במראה תלוי או אסלת מונובלוק בה גם האסלה וגם הניאגרה עשויות חרס ונראות כיחידה אחת. מנגנוני ההדחה מגוונים כיום ונעים בין המנגנונים הפשוטים ביותר העשויים פלסטיק ועד מכלי הדחה סמויים הקבועים בקיר. ניתן לבחור בסוגי אסלות פשוטים העולים כמה מאות שקלים ואפשר גם ללכת על מותגים מובילים אשר מחיריהם בהתאם.

בונים על מקצוענות

כמו כל שיפוץ אחר בבית במסגרת שיפוץ דירה , גם שיפוץ שירותים דורש מיומנות ומקצועיות. אבן חושן היא חברת בנייה פרטית המתמחה בבניית וילות, בתים דו משפחתיים ושיפוצים. עשרות שנות ניסיון, צוותים מיומנים ומקצועיים ואינספור עבודות בנייה ושיפוצים איכותיות בכל רחבי הארץ הופכים אותה לאחת החברות המובילות בתחומה. אם יש לך צורך בחברת בנייה ושיפוצים איכותית, זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר ולקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות וללא עלות ולהתחיל להגשים חלום של בית.

שלבים שנראים לכם מיותרים או מופרזים, עשויים להיות בדיוק השלבים שיבטיחו לכם את התוצאה הסופית. שלב הביצוע הוא השלב הטריוויאלי שיתרחש בין כה וכה, אבל אלו הם בדיוק השלבים המשיקים, החל משלב התכנון ועד שלב בדיקת בדק הבית, שמיועדים לספק לפרויקט שלכם את המעטפת המקצועית, שתמנע כשלון חלקי או מלא של הפרויקט. כמו כן, שימו לב לשלב סגירת ההסכם מול קבלן הביצוע, שלב בו עליכם לקבע אלמנטים חשובים כמו לוחות זמנים, תשלום מדורג לפי אבני דרך וכמובן התניית סיום הפרויקט בבדיקת בדק בית וביצוע תיקונים של כל הליקויים שיימצאו בבדיקה כזאת. למרכיב זה יש השפעה מכרעת על היכולת שלכם לעבור את הפרויקט בצורה חלקה ובטוחה, מבלי להשליך את כספכם לפח ולהרגיש מנוצלים. עשו את הדברים נכון, ותוכלו ליהנות מחדר שירותים חדש ומעוצב, ששווה כל שקל שהשקעתם בו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!