שיפוץ עסק עושים באהבה או שלא עושים בכלל!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשפץ את העסק שלכם? רוצים לשדרג אותו כדי למגנט יותר לקוחות ולהעביר דרך השיפוץ והעיצוב מחדש את הערכים שלכם והחזון העסקי? שיפוץ עסק זה בדיוק מה שאתם צריכים! המומחים מטעם ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו לסייע לכם שלב אחר שלב בשיפוץ העסק.

קבלן שיפוצים ב{CITYH}

השירות כולל בחירת בעלי מקצוע בהתאמה אישית כולל קבלן שיפוצים מקצוען, חשמלאי, אינסטלטור, צבעי, איש גבס ועוד, תכנון השיפוץ בהתאמה לצרכים ולתקציב העומד ברשותכם, שירותי עיצוב וייעוץ כמו למשל ייעוץ תאורה, כתיבת כתב כמויות מפורט, הצעת מחיר, תכנון לוח זמנים וליווי מלא לאורך כל שלבי השיפוץ עד לכניסה מחודשת לעסק. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ולשדרג את העסק שלכם בכמה רמות.

שיפוץ עסק – מתי ואיך?

יש שני סוגים עיקריים של שיפוץ לעסק: האחד שיפוץ עסק קיים בו עלינו לחשוב היטב על המערך העסקי ולשקול מתי אנו רוצים לבצע שיפוץ.

למשל, אם מדובר בחנות בגדי ים, מן הסתם שכדאי שנתכנן את השיפוץ לימי החורף הקרים, כאשר המכירות בתקופה זו נמוכות. לעומת זאת, אם החנות שלכם מוכרת דווקא בגדים וציוד סקי לאנשים ומשפחות הנוסעים לחופשות סקי בחו“ל, שווה לתכנן את השיפוץ בקיץ דווקא. במידה והעסק שלכם פועל לאורך כל ימות השנה כמו למשל סופרמרקט או חנות ממתקים, עדיף לשפץ את העסק בתקופות יותר מתונות, במידת האפשר. הכי חשוב שתבחרו בעלי מקצוע מקצועיים ויסודיים שיסייעו לכם למזער נזקים כמה שאפשר ולבצע את השיפוץ בצורה הכי מהירה ויעילה שאפשר.

ראו גם: מדריך לבחירת שיפוצניק

הסוג השני של עסקים אשר רוצים לעבור שיפוץ לעסק הוא עסקים שעדיין לא קמו כלומר עסקים בתחילת דרכם. זו יכולה להיות מסעדת שף שעומדת להיפתח, בר יין או אפילו חברת הייטק בתחילת דרכה. בכל אופן, הדבר הכי חשוב הוא לתכנן היטב את השיפוץ, לשים דגש על הצרכים והמטרות שלנו לאורך כל השיפוץ, רק ככה נוכל להבטיח תמורה להשקעה שלנו.

שיפוץ עסק – יתרונות

  1. העלאת ערך הנכס – שיפוץ עסק מעלה את ערך הנכס ככה שאם החלל בבעלותכם הפרטית ואתם מעוניינים להשכיר אותו לגורם חיצוני, אין ספק שלאחר השיפוץ תוכלו לגבות מחיר גבוה יותר. ככל שתשקיעו יותר, כך תוכלו לגבות יותר מחיר שכירות לחודש.
  2. אסטיקה, ניקיון וחזות עסקית – אין מה לומר, כשהדברים נראים טוב, נראים חדשים ויפים, הם גם מוכרים יותר. זה נכון לכל תחום לכל מקום. קחו לדוגמא מלון ישן באילת לעומת מלון שעבר שיפוץ. ברגע שאנחנו הולכים על פרויקט של שיפוץ עסק אוטומטית אנחנו מגדילים את כמות המכירות שלנו לטווח הארוך.
  3. עיצוב וחדשנות – דרך תהליך של שיפוץ אפשר להעביר המון מסרים ללקוחות, לספקים ואפילו לעובדים שלנו. ניתן לשלב מגוון של אביזרים ואמצעים טכנולוגיים שישפרו את השירות שלנו, כל עסק בתחום שלו.

יכול לעניין אותך גם: שיפוץ דירה קומפלט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!