שיפוץ חיצוני יוקרתי

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ חיצוני יוקרתישיפוץ חיצוני יוקרתי

אם אתם גרים בבניין משותף או בבית פרטי כבר תקופה ארוכה, יש סיכוי גדול שהנושא של שיפוץ חיצוני יוקרתי יעניין אתכם. בחלוף השנים, בתים פרטיים ובניינים משותפים מאבדים מהנראות המקורית שלהם. לעיתים מדובר בשינויים שעלולים לגרום לנזק של ממש כמו אריחים שעלולים ליפול או נזילות, ולעיתים מדובר בשינויים קוסמטים ששיפוץ חיצוני יוקרתי נעשה בשביל לשדרג אותם ברמת המראה. שיפוץ חיצוני יוקרתי יכול להעביר את הכנס שלכם מנכס בעל מראה מיושן ולא רלוונטי לנכס אסתטי, מעוצב ועדכני. שיפוץ חיצוני יוקרתי יכול לתת לכם תחושה של בית חדש לגמרי וגם לשפר את העמידות ואת רמת האיכות של המבנה שלכם. 

באילו מצבים כדאי להשקיע בשיפוץ חיצוני יוקרתי ?

יש כמה מצבים בהם מומלץ וכדאי להשקיע בשיפוץ חיצוני יוקרתי:

  • שלא ביצענו אף תהליך שיפוץ או תחזוקה מבחוץ במשך שנים – לרוב, שיפוץ חיצוני זה משהו שלא עושים אותו כל יום, לא כל שבוע ולא כל חמש שנים. לכן, אם לא השקעתם בתהליך השיפוץ זמן רב, שווה להשקיע בכך זמן ומאמץ גם בהיבט האסתטי, גם בהיבט התחזוקתי וגם כדי למנוע ליקויים ורטיבויות. 
  • בעיות רטיבות – אם החורף עומד להגיע, זה בדיוק הזמן להשקיע במעטפת החיצונית של הבית שלכם, בעיקר אם לא בדקתם את מערכת האיטום זמן רב. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להתעסק עם רטיבויות ונזילות בדיוק שהגשם מגיע. 
  • מכירה- במידה ואתם מעוניינים למכור את הבית שלכם ולהעלות את הערך הנדלנ“י של הנכס, באמצעות שיפוץ, תוכלו לעשות את זה. 

מה היתרונות של שיפוץ חיצוני יוקרתי?

  1. שינוי אסתטי – כשהמבנה מתיישן המראה שלו הופך ללא רלוונטי, מלוכלך ומיושן. באמצעות שיפוץ חיצוני יוקרתי תוכלו לעדכן את המעטפת החיצונית של המבנה, שזה למעשה הרושם הראשוני שמקבלים מהנכס שלכם. בתהליך של שיפוץ חיצוני יוקרתי השינוי האסתטי יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות שיפוץ חזית המבנה בחיפוי חדש לקירות. צביעת הקירות ועבודות נוספות שמקנות למבנה מראה עדכני, אסתטי ומעוצב.
  2. בידוד ואיטום – אם המבנה שלכם כבר עבר דבר או שניים, אחד הנזקים שקורים עם השנים הוא נושא יסודות הבניין והעמידות של המבנה משינויים בסביבה. בניינים ישנים לוקים בחסר בכל הנוגע ליכולת האיטום והבידוד של הקירות החיצוניים מה שגורם לחדירת מים, נזילות ורטיבות דרך הקירות הסדוקים, כך שנוצרים נזקים נוספים לטווח הארוך. כשמבצעים שיפוץ חיצוני יוקרתי אפשר לשלב בתהליך חומרי איטום למעטפת המבנה ולחזק את האיטום והבידוד.
  3. העלאת ערך הנכס – כאשר מבנה עובר שיפוץ חיצוני יוקרתי, זה מעלה את הערך שלו באופן אוטומטי. אם מדובר בבניין עם מספר דירות שעובר שיפוץ כזה, כל דירה תרוויח מעליית הערך. 

מתי כדאי להתחיל בתהליך של שיפוץ חיצוני?

אם המבנה שלכם כבר ישן למראה ודורש ריענון, אם יש סכנה בטיחותית שעלולה להיגרם מהמבנה או אם חשוב לכם להשקיע בשיפוץ לטובת העלאת ערך הנכס, כל אלו הן סיבות מצוינות להתחיל ולברר על תהליך של שיפוץ חיצוני יוקרתי. אם הבנתם שזה הזמן הנכון עבורכם להתחלת התהליך, תוכלו ליצור קשר עם אחת החברות העוסקות בתחום שיעזרו לכם לרכז את הנושא מול בעלי מקצוע רלוונטיים כמו אדריכלים, מהנדסים ועוד. אם מדובר בבניין משותף את ההחלטה על השיפוץ תצטרכו להחליט באמצעות וועד הבית תוך קבלת רוב של דיירי הבניין המאשרים את התהליך. לאחר קבלת האישור כדאי לקבוע תקציב מקסימלי ולתעדף את מרכיבי השיפוץ. בשלב זה תוכלו להתחיל לקבל הצעות מחיר מחברות שונות בתחום ולבחור את הקבלן והמפקח על העבודות.

עד כמה התהליך של שיפוץ חיצוני מורכבעד כמה התהליך של שיפוץ חיצוני מורכב?

ברוב המקרים העבודה על שיפוץ חיצוני כוללת עבודה לגובה, דבר הדורש הקמת פיגומים או עבודה באמצעות סנפלינג, שתי אפשרויות מורכבות לוגיסטית באופן יחסי. בסיום תהליך השיפוץ יש לפנות את הפסולת באופן מסודר ולנקות את השטח, כמו בכל תהליך שיפוץ. מורכבות השיפוץ מושפעת כמובן מהיקף העבודה שמשתנה מפרויקט לפרויקט. בכל מקרה חשוב לעבוד באופן בטיחותי ועל פי התקן כדי לדאוג גם לבטיחות העובדים וגם לתוצאה סופית איכותית.

איזה סוגי שיפוץ חיצוני נפוצים במיוחד?

  1. עיבוי העמודים בבנייני קומות על עמודים – אם נראה שישנו עומס על העמודים התומכים של המבנה שיוצר סדקים או פגיעה ביסודות, מבצעים חיזוק של העמודים באמצעות החלפת הבטון, חיזוק קונסטרקטיבי ועוד.
  2. טייח וצבע – פעמים רבות המבנה דורש תיקונים אסתטיים של טיח וצבע.
  3. חיפוי חדש של שיש חלופי לחיפוי הקיים – אם החיפוי הקיים מתפרק או ניזוק באיזשהי צורה, פעמים רבות נעדיף להחליפו בחיפוי חדש.
  4. חיזוק האריחים הקיימים – אם התקציב דל וישנה בעיה בטיחותית יתכן ונבחר לחזק את האריחים הקיימים ולא להחליפם.

 

מה אפשרויות המימון לתהליך של שיפוץ חיצוני יוקרתי בבניין משותף?

ישנן כמה דרכים למימון השיפוץ. הצורה הטובה ביותר למימון היא באמצעות הגשת בקשה למימון השיפוץ באמצעות האגודה לתרבות הדיור. המענק לא יכסה את כל העלות אבל יכול להקל על ההוצאות. ניתן לנסות להגיש בקשה להלוואה באמצעות מול העירייה בתנאים נוחים. אפשרות נוספת היא לנסות להפעיל פרויקט של תמ"א 38 במסגרתו ישפוץ המבנה מבחוץ ובחללים הציבוריים הפנימיים ללא עלות בכפוף להסכם מול מנהל הפרויקט. 

מה כולל שיפוץ חיצוני יוקרתי?

  • מלבד השיפוץ במעטפת החיצונית של המבנה, פעמים רבות שיפוץ חיצוני יוקרתי זו הזדמנות לשפץ גם חללים ציבוריים אחרים במבנה, כמו רענון לובי הבניין באמצעות החלפת הריצוף, צבע חדש לקירות, החלפת מעקות ועוד. 
  • ניתן לנצל את ההזדמנות גם לשיפוץ החניון המשותף, מעליות, חדר זבל ועוד.
  • לעיתים השיפוץ יכלול חיזוק לחיפוי החוץ שנדרש פעמים רבות בגלל מפגעים בטיחותיים. במקרים כאלו נהוג לחזק את החיפוי הקיים באמצעות קדיחה באריחים או בלוחות הקיימים וקיבועם מחדש באמצעות ברגים או עוגנים מתאימים. ישנה גם אפשרו כמובן לעשות חיפוי חדש או מעל החיפוי הקיים או במקומו. 
  • אם לבניין חלונות חיצוניים רבים ניתן להזמין ניקוי חיצוני לחלונות באמצעות סנפלינג.

איך בוחרים חברה מקצועית המבצעת שיפוץ יוקרתי?

בראש ובראשונה, במידה ומדובר בשיפוץ שהוא יותר דחוף, חשוב לבחור קבלן מבצע שרמת הזמינות שלו גבוהה. כדאי לקבוע מראש לוחות זמנים, לתכנן את השיפוץ לפני שלבים ואז תוכלו להתקדם. אם ניתן, תמיד שווה להשוות בין שניים או שלושה קבלנים ואפילו כדאי ללכת לראות פרויקטים גמורים. כדאי לשים דגש על איכות החומרים, שמשפיעים על איכות השיפוץ ורמת הגימור שלו. בנוסף, אחד הדברים הכי חשובים בבחירת קבלן לשיפוץ חיצוני יוקרתי בא לידי ביטוי בהיבט של האחריות שהקבלן מספק לכם. חפשו קבלן המספק לכם אחריות מלאה על השיפוץ, על התקנות, על מערכת האיטום, על המרזב וכדומה. 

מה הופך שיפוץ לשיפוץ יוקרתי? 

שמדברים על שיפוצים יש כמה רמות. שיפוץ רגיל או סטנדרט, שיפוץ ברמה גבוהה וכאמור שיפוץ יוקרתי. ההבדל בין שיפוץ רגיל לשיפוץ יוקרתי בא לידי ביטוי בכמה מישורים. קודם כל בהיבט של החומרים. ככל שהחומרים איכותיים יותר, עם יותר תווי תקן וברמה יותר גבוהה, זה משפיע על רמת הגימור של השיפוץ ועל האיכות שלו. עוד דבר שהופך שיפוץ ליוקרתי בא לידי ביטוי במוצרים כמו חלונות יוקרתיים, דלתות, תכנון ושיקום של הגינה ועוד. שילוב בין מראה, חומרים איכותיים, רמת גימור גבוהה- אלו הופכים שיפוץ ליוקרתי. 

כמה עולה שיפוץ חיצוני יוקרתי?

מבחינת עלויות קשה להעריך מראש את עלות השיפוץ משום שזה מאד תלוי בגודל המבנה ובהיקף השיפוץ הנדרש. בבניינים גבוהים יותר כמובן שהעלות תהיה גבוה יותר מאשר בבית פרטי, ובמקרים בהם נדרש חיפוי חיצוני חדש העלות גבוהה יותר מאשר חיזוק חיפוי קיים. לצורך הדוגמה, שיפוץ חיצוני מקיף לבניין בן חמש קומות יכול לעלות בין 120,000 ש"ח ל-200,000 ש"ח. בכל מקרה ישנן חברות רבות שעוסקות בתחום ומומלץ לקבל החלטות על השיפוץ הנדרש ולקבל מספר הצעות מחיר כדי לקבל החלטה נכונה. ישנם מספר גורמים שמשפיעים על היקף ועלות השיפוץ.

  • המצב של הבניין מבחינה הנדסית – ככל שמצב המבנה בעייתי יותר ודורש שיקום נרחב יותר המחיר יהיה גבוה יותר.
  • יציבותו של המבנה .
  • מספר הדיירים – ככל שישנם יותר דיירים העלות תהיה קטנה יותר לכל דייר.
  • אם העבודה כוללת שימור ותיקון של המצב הקיים או שינוי מהותי.
  • היקף השיפוץ ואיזה חללים הוא כולל – האם משפצים גם את הלובי, המקלט, החדר זבל, החניון וכן הלאה.
  • עד כמה השיפוץ מורכב לוגיסטית – האם יש גישה קלה למבנה, האם יש קומות גבוהות וכן הלאה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!