חיפוי עץ לקיר פנימי מחיר המשתלם במדינה!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם מחפשים אלמנט עיצובי מרהיב ונעים שיתאים לקירות הבית שלכם יכול מאוד להיות שחיפוי עץ לקיר פנימי יתאים לכם כמו כפפה ליד. אנו רואים יותר אדריכלים ומעצבי פנים שמשתמשים לאחרונה באלמנט הזה בעיקר לאור האווירה הנעימה והביתית שהוא משרה בבית שלנו אך בעיקר לאור הגמישות הרבה שלנו. אם בעבר היינו רגילים לראות חיפוי עץ לקירות בעיקר בחדרי השינה היום אנחנו רואים גם חיפוי עץ לקירות בחדרים אחרים כמו הסלון למשל ואפילו במטבח במקרים מסויימים בתור המשך לארונות העץ על הקיר. 

שיפוצים

איך נבחר חיפוי עץ לקיר פנימי ?

על מנת לבחור חיפוי עץ לקיר עלינו לראות בראש ובראשונה שצבע העץ אותו אנו רוצים בתור חיפוי הקירות מתאים ומשתלב בהרמוניה לשאר רהיטי הבית המרכזיים כמו רהיטי המטבח או חדר האוכל למשל כמו גם לרהיטי הסלון. מומלץ מאוד להתייעץ עם קבלן שיפוצים, נגר או מעצב פנים על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר אך חשוב להבין כי גם לאחר שבחרנו משהו שנראה לנו מתאים מאוד ייתכן ולאחר ההתקנה הוא יראה לנו מעט שונה וזאת לאור העובדה שהעץ הוא אינו חומר גלם סינטטי שאפשר לייצר בצורה אחת בלבד וכל עץ הוא מעט שונה מהאחר. 

היתרונות של חיפוי עץ לקיר פנימי

לחיפוי קירות פנים מעץ ישנם יתרונות רבים כאשר קודם כל כפי שכבר ציינו הוא הגמישות העיצובית הרבה שהוא מקנה לנו. קיימים אינספור סוגים של עץ שבעזרתם נוכל לעשות חיפוי לקירות הפנים בבית שלנו. הדבר מאפשר לנו להשיג כמעט כל אלמנט וסגנון עיצוב אותם נרצה להדגיש בבית שלנו. מעבר לכך ניתן לצבוע את העץ לאחר ההתקנה שלו כך שאפשר באמת להשיג כל דבר שנרצה בעזרת העץ. בנוסף הוא נותן לנו הרגשה של יוקרתיות מחד לאור העובדה שאנו בדרך כלל רואים אותו בשימוש בבתי יוקרה, וביתיות מאידך תודות לחמימות שהעץ מקנה לבית. יתרון נוסף של העץ הוא התחזוקה הקלה והפשוטה שלו, שכן לא נצטרך לעשות עם העץ יותר מידי פרט לניקוי אחת לזמן מה. בניגוד לעצים שנמצאים בחוץ וזקוקים לשימון וטיפול תקופתי, עץ המותקן בתוך הבית כלל לא מצריך תחזוקה פרט לנקיון שוטף כמו כל שאר חלקי הבית. 

ראו גם: חיפוי אבן ירושלמית

חיפוי עץ לקיר פנימי מחיר

חיפוי עץ לקיר פנימי מחיר יכול להשתנות עקב סוג העת ורמת הגימור אליה אנו רוצים להגיע עם העץ אך רק תלוי בשטח הקיר כאשר אם נרצה למשל לחפות שטח קיר קטן יחסית אז המחיר יהיה גבוה יותר. מחיר דל חיפוי עץ רגיל ינוע בין 800 ש״ח ל-1500 ש״ח למ״ר בעוד חיפוי עץ מלא ינוע בין מחירים של 1500 ש״ח לבין 2000 ש״ח למ״ר. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!