כל מה שצריך לדעת על הנמכת תקרה בסלון

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד האלמנטים העיצוביים וגם הפרקטיים ביותר הוא הנמכת תקרה בסלון כאשר יותר ויותר אדריכלים משתמשים בו לאחרונה. אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע מבצעים הנמכת תקרה בסלון מטעמים פרקטיים? אז יש לכך כמה סיבות מרכזיות כאשר בראש ובראשונה היא מיזוג האויר. לעיתים קרובות ינצל האדריכל את הנמכת התקרה להעביר את התעלות של מיזוג האוויר בתור תקרת הגבס ובמקרים אחרים שם למעשה גם יותקן המזגן העילי. בנוסף למיזוג האוויר גם ניתן להתקין בידוד תרמי ובידוד אקוסטי בתור תקרת הגבס ובמשרדים וחדרי ישיבות ניתן גם להתקין רמקולים ולהעביר צנרת תקשורת וחשמל ובכך להקל רבות על העבודה השוטפת במבנה.

שיפוץ דירה ישנה ב ב{CITYH}

סיבות דקורטיביות להנמכת תקרה בסלון

אז כפי שציינו אדריכלים רבים מבצעים הנמכת תקרה גם מטעמים דקורטיביים כאשר ביניהם ניתן לראות במקרים רבים תאורה ששקועה בתוך התקרה ולכן צריכים עומק מסויים בתוך התקרה. כאשר גוף התאורה שקוע בתוך ההנמכה של התקרה הדבר מעניק מראה יוקרתי ונקי יותר לעיצוב הבית ולכן הוא מועדף בקרב האדריכלים שרוצים לתת לבית טאץ׳ וגימור ברמה גבוהה. בנוסף לאלמנט של גופי התאורה, הנמכה של חלק מהתקרה בסלון או בהנמכת תקרה במטבח גם כן יוסיפו אלמנט עיצובי יוקרתי כאשר ניתן לשחק כמובן עם הדרגות של ההנמכה וכך גם עם הגובה של ההנמכה עצמה. על התקרה המונמכת ניתן להוסיף עיצובים שונים כמו תקרת זכוכית או עיצובים אחרים כמו נברשת למשל.

איך מבצעים בפועל את הנמכת התקרה בסלון?

ההנמכה של התקרה מתבצעת כמובן באמצעות שימוש בגבס ועל ידי קבלן גבס מוסמך. היתרון של עבודה עם גבס הוא שניתן לעשות כמעט כל דבר ובכל צורה ודרך שנרצה תודות לגמישות הרבה של חומר הגלם הזה. את ההנמכה נבצע כמובן בהתאם לתוכניות של האדריכל כאשר קבלן גבס מקצועי יעבוד כמובן על פי התוכניות וידע בדיוק לאיזה גובה להנמיך את התקרה בהתאם לצורך כמובן. במקרים רבים הקבלן גבס שיבצע את הנמכת התקרה יהיה בקשר עם קבלנים אחרים כמו החשמלאי או קבלן מיזוג האויר על מנת לזהות נקודות ממשק בעבודה של השניים ולעשות אותה יותר קלה ופשוטה. כמו למשל הצורך בפתח שירות למיזוג אויר במידה ואנו עושים את הנמכת התקרה על מנת להתקין בה מיזוג אויר. ניתן לבצע הנמכת תקרה בסלון גם עם עץ ליצירת עיצוב כפרי וחם יותר.

ראו גם: קבלן שיפוצים מומלץ

הנמכת תקרה בסלון מחירים

המחירים של הנמכת תקרה משתנים כמובן בהתאם לקושי העבודה כאשר ישנן עבודות רגילות אך ישנן גם עבודות מסובכות יותר של הנמכת תקרה. במידה ונבצע הנמכת תקרה עם גבס המחיר ינוע בין 200 ש״ח ל-250 ש״ח למ״ר אך אם נשתמש בעת המחירים ינועו בין 400 ש״ח לבין 1000 ש״ח למ״ר כאשר המחיר מושפע כמובן מאיכות העץ.

לפרטים נוספים אודות הנמכת תקרה בסלון, פנו למומחים של ”היחידה לשיפוצים“.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!