מדריך עלויות ספריות גבס ביתיות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם חולמים לבנות ספרייה ביתית משלכם, עם מבנה מקסים וייעודי שיכיל את אוסף הספרים ההולך וגדל שלכם, ספריות גבס

התקנת ספריית גבס בחדר הסלון בבית

יכולות להוסיף גם תכונה אטרקטיבית לבית, כמו גם ליצור מרחב שקט ורגוע לקריאה ולמידה. הרי אין בכלל ספק שספריית גבס נחשבת לאחד מהמוצרים הכי חיוניים והכי חשובים בבית שלנו. אנחנו לא רק מאחסנים בספריה ספרים, שכן כשמה כן היא, ספריה יכולה גם לספק לנו מענה לאחסון, לשילוב של טלוויזיה, מערכת סאונד ביתית, מוצרי נוי כמו פסלים ותמונות משפחתיות ובקיצור מדובר באביזר נוי לכל דבר שמשדרג את המראה והעיצוב של הבית.

הכלליות הקולקטיבית לגבי עלויות הובילה את רוב בעלי הבתים למצב בו אין להם שמץ של מושג כמה עולות ספריות גבס. אנשים מעוניינים לשפר את בתיהם, אבל הציפיות שלהם לעתים קרובות חורגות מהתקציב שלהם.

מדריך זה בוחן את העלויות הממוצעות של ספריות גבס ביתיות, על מנת שתוכלו לתכנן את הפרויקט שלכם.

איך מחשבים עלויות ספריות גבס?

תמחור ספריות גבס מבוסס על מודל לפיו יש להניח שהיחידה תהיה בגובה סטנדרטי. התמחור מתחיל בחישוב גס של האורך הכולל של היחידה X המחיר הבסיס. מחיר זה עשוי להשתנות, אבל הוא בדרך כלל נקבע בטווח של 3,800 ₪ עד 4,400 ₪.

כמה עולות ספריות גבס?

עלויות לבניית ספריות גבס תלויות במקום הנדרש להצבת הספרים, לכן יעלה יותר להפוך חדר שלם לספרייה, בהשוואה למילוי קירעבודות גבס ושלבי בניית ספריית גבס בבית אחד בלבד במדפי ספרים.

הסוג והמפרט של מדפי הספרים שתבחרו ישפיעו גם הם על העלות. שיקולים נוספים שיש לקחת בחשבון כוללים את כל פרטי הגימור כגון צביעה.

ספריות גבס עצמאיות

ברוב המקרים, רכישת ספריות גבס עצמאיות מוכנות הן השיטות הזולות ביותר להוסיף ספרייה ביתית, או לפחות להתחיל עם ספרייה אחת. אתם יכולים לקנות ספריות גבס גדולות החל מ-600 ₪ עד לסביבות 6,000 ₪.

מדפים מובנים

ספריות גבס בהתאמה אישית שמתאימות לעיצוב הפנים של הבית מיוצרות על ידי נגר שיוצר כמה מדפים מובנים. זה רעיון טוב במיוחד אם יש לכם גומחות, תקרות גבוהות שאינן סדירות או חללים שאתם מעוניינים למלא.

כולל עבודה וחומרים, עלות עבודות גבס ובניית ספריות על ידי נגר צפויה לעלות בסביבות 3,800 ₪ עד 12,000 ₪.

עלויות בניית ספריות גבס עם מדפים בהתאמה אישית מהרצפה עד התקרה

אם אתם מתעניינים בבניית ספריות גבס גדולות, ואם יש לכם את המקום והתקציב, תוכלו ליצור חדר ממש מרהיב עם מדפים מותאמים אישית מהרצפה עד התקרה. אבל עיצוב מותאם עשוי להיות יקר, ולעלות בין 14,000 ₪ עד 40,000 ₪, בהתאם לגודל ולמפרט.

ויש עוד שני שיקולים לא פחות חשובים לבניית הספרייה הביתית המושלמת

הגיע הזמן לחשוב על הגימור כדי שתוכלו ליהנות מהספרייה החדשה שלכם. המשמעות היא התקנת תאורה לאווירה ולקריאה, ולהפיק את המרב מהאור הטבעי. מומלץ לקנות כמה כורסאות נוחות ולהציב אותן ליד החלון, ולחשוב גם על הוספת שולחן עבודה לעבודה וללימודים.

אם יש לכם חלון גדול, אתם יכולים ליצור פינת קריאה נעימה, על ידי איש מקצוע מומחה בבניית ספריות גבס, שיסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על הפרויקט, ויספק לכם רעיונות עיצוב נוספים.

מה היתרונות של ספריית גבס על פני ספריות אחרות?

היתרון הראשון ואולי המשמעותי ביותר הוא בעצם שאפשר לבנות את ספריית הגבס תוך זמן קצר. אין צורך לתכנן את הספריה זמן רב

תכנון נכון של בניית ספריית גבס

ולחכות שנגר או איש אלומיניום יעצב לנו אותה. תוך כמה ימים בלבד אנחנו יכולים להנות מספריה איכותית, חזקה, גדולה ודקורטיבית שתחזיק לנו מעמד לאורך שנים. יתרון נוסף, כאמור בא לידי ביטוי גם במחיר, שנחשב לזול משמעותית בהשוואה כמעט לכל רהיט או ספריה מסוג אחר. בנוסף, הגבס הוא חומר מאוד גמיש ולכן אם אתם אנשים יצירתיים או שאתם רוצים לשאוב השראה מכל מיני אתרים העוסקים בעיצוב הבית בגבס, תוכלו לתכנן איזו ספריה שאתם רוצים בהתאמה אישית בהתאם למרחב הקיים. כמובן שלמרות כל היתרונות הללו, לספריית גבס יש גם חיסרונות כאשר החיסרון הבולט ביותר הוא בכך שאין חומרים מבודדים, אלא אם כן נבחר לשלב בה ואז מצטבר המון אבק והיא יחסית קשה לניקוי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!