טרנדים של עיצובים בגבס

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בניגוד לפסלים, עיצובים בגבס מספקים תוספת מרשימה לעיצוב פנים. הצבע הלבן מוסיף למראה מינימליסטי, אבל המרקם הר המאובק עדיין שומר על חום. גבס יכול לקחת את החלל התל אביבי המגניב שלכם לשיק חיפאי מרשים ולהיפך.

מעצבי פנים מעצבים מחדש כיסאות, שולחנות, שרפרפים ומנורות באמצעות צורות אורגניות שמנצלות את החומריות של הגבס, מעצימות אוו ומעניקות לו מראה אצילי, עם החופש להיות מסוגלים להבין את העוצמה של עיצובים בגבס, ומאמר זה מציג כמה דוגמאות לטרנדים של עיצובים בגבס.

בעולם תעשייתי, הפשטות מנצחת

פסל או חפץ לשימוש יומיומי, מבלי לשכוח את הערך של אותנטיות אומנותית בעולם שהולך והופך להיות תעשייתי יותר ויותר, מאפשרת לבעלי בתים ליהנות מעיצובי גבס מרשימים, ללא גבול לדמיון.

בעלי בתים אוהבים במיוחד רהיטים, אביזרים וטיפולי קיר מגבס, ומומחי עיצובים בגבס לוקחים תבניות גבס לשלב הבא עם חיפוי קיר מסולסלים ומחורצים שאהובים על בעלי בתים, אבל זה רק קצה הקרחון של מה שהם יכולים לעשות.

יצירת תבניות

חלק ניכר מהביטוי של צורות עיצובים בגבס שהופכים אותם לניתנים לזיהוי, מתחילים בעיצוב פרופילים. מעצב פנים אמנותי שולט היטב ביצירת תבניות גבס על מנת לפתח את העיצובים שלו וליצור את התוצאה הסופית.

יציקות הגבס מיועדות ליציקת פיתוחים, ותבניות אלו יכולות להתבצע בכל מיני תצורות בהתאם לצורה ולעומק היציקה. פיתוחים אלה מתאימים לעיצובי פנים עם שכבת גימור של סיד מעורבת בגבס.

ספסלים ושולחנות מגבס

עיצובי גבס גדולים כגון ספסלים לגינה או שולחנות, זקוקים לזמן כדי להתגבש, וערכת הגבס המהירה מושלמת לעבודות שבהן ניתן ליצור מספר פיתוחים ביום אחד, להובלה מאוחרת יותר לבית הלקוח. מכיוון שסוג זה של יציקה מחוזק בטיח, הוא נקרא בדרך כלל "טיח סיבי". המיומנות הנדרשת ליציקה סיבית מתחלקת בין עיצובי גבס בסיסיים והדבקת הפיתוחים.

התקנת עיצובי רהיטים בגבס דומה למדי לעבודות טיח, מכיוון שהמעצבים משתמשים באותם אמצעים ושיטות. היצירות צריכות להיות מותקנות היטב, בתיאום עם קווי האמצע של החדר, משקופי הדלת ואלמנטים עיצוביים אחרים.

עיצובים בגבס לחפצים קטנים

אם יש צורך בפיתוח עיצובים בגבס לחפצים או רהיטים קטנים, הרכבתם בנפרד עשויה להיות כל מה שצריך. יחד עם זאת, אם הפרופיל מורכב או שהכמויות משמעותיות, לפעמים יצירת מודל חשובה ליצירת בסיס התבנית.

היתרון המשמעותי של הכנת דגם הוא שהזמן המושקע בו עד לשלמות משתכפל בכל יצירה של עיצובים בגבס. אתגר שניצב בפני פיתוחים סיביים הוא מניעת עיוות החלקים במהלך תהליכי הייצור והייבוש.

הקפדה על שחרור היצירה מהתבנית ללא פגיעה בה

הכלל הוא להפוך את התבנית לקשה ככל האפשר ושעדיין ניתן יהיה לשחרר את היצירה ללא לחץ מיותר. עבור פרופילים פשוטים יחסית שאין להם חתכים עמוקים, לפעמים ניתן להשיג את המטרה באמצעות "תבנית נגדית" מגבס.

עיצובים בגבס מחירון

המחירים של עיצובים בגבס משתנים בהתאם למגוון קריטריונים כמו סוג העיצוב שבוחרים, הגודל שלו, הסוג שליתרונות עבודות גבס בבית הגבס, בעל המקצוע שמבצע את העיצוב ועוד. להלן מחירון עיצובים בגבס:

  • תקרת גבס תלויה או גבוה עם הנמכה של התקרה בגבס או בניה של תוספות גבס לתקרה – מחיר ינוע בין 220-550 ש”ח למ”ר.
  • מחיר של הנמכת תקרה שצפה ינוע בין 280-550 ש”ח למ”ר.
  • תקרת גבס פריקה – המחיר ינוע בין 170-270 ש”ח למ”ר.
  • תקרת גבס פריקה העשויה מאריחים מחוררים של גבס שמאופיינים ברמת אקוסטיקה גבוהה מאוד – המחיר ינוע בין 170-320 ש”ח למ”ר.
  • הקמה של קירה גבס הנחשבת לאחת העבודות הפופולאריות היום – המחיר ינוע בין 170-260 ש”ח למ”ר.
  • יצירת קרניז גבס – 180-320 ש”ח למ”ר.
  • מדף גבס – המחיר של מדף גבס יעלה בין 60-80 למ”ר.
  • מזנון עשוי גבס – המחיר יעלה בין 3,200-8,000 ש”ח. אם בוחרים לשלב זכוכית במזנון גבס, עץ במזנון או מתכת או אבן, המחיר יעלה בעלות שנעה בין 20-40 אחוז ממחיר המזנון הכולל.

לסיכום, עבודות גבס משדרגות את הבית בכמה רמות ואין ספק שבהשוואה לחומרי גלם אחרים מדובר בחומר גלם זול, איכותי ועמיד לאורך שנים רבות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!