הנמכת גבס למזגן: מחירון, טיפים וסוגים שונים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שימוש בגבס במהלך שיפוץ הבית הופך להיות ויותר פופולרי בקרב אדריכלים, קבלנים ומעצבי פנים רבים כאשר הסיבות לכך רבות ומגוונות. הגבס הינו חומר גלם קל מאוד לשימוש, נוח מאוד לעבודה וניתן לעשות איתו כל מה מה שאנחנו רוצים להשיג בהיבט העיצובי והפרקטי בתהליך שיפוץ הבית. בנוסף העבודה איתו מהירה מאוד ביחד לחומרי גלם אחרים כמו עץ או בטון, הוא כמעט ואינו מלכלך ומעל הכל הוא יחסית זול מאוד ביחס לחומרים אחרים. אחד האלמנטים היותר פופולריים בקרב אדריכלים הוא ביצוע הנמכת גבס למזגן על מנת להתקין מזגן עילי מתקדם בבית.

מרפסת מעוצבת

סוגי הנמכת גבס למזגן

ישנן מספר רב של טכניקות להנמכת התקרה כאשר כולן מתאימות להסתרת מזגן עילי בתוכן. טכניקה ראשונה של הנמכת תקרת גבס נקראית תקרת גבס תלויה שבה למעלה ישנה הנמכה של התקרה שיוצאת מהתקרה עצמה ונוצרת למעשה סוג של מדרגה הפוכה בתקרה והיא יוצרת המשך ישיר של התקרה עצמה.

סוג נוסף של הנמכת תקרת גבס הוא תקרת גבס צפה שהיא למעשה נראית כאילו ההנמכה היא מרחפת מתחת לתקרה היות והחיבורים שלה הם נסתרים. שתי סוגי הנמכות מתאימות גם להסתרת תאורה וגם למיזוג אויר והן מביאות איתם אלמנט של עיצוב יוקרתי מאוד. ניתן לעצב את ההנמכה בכל צורה שנרצה ואף ליצור פאות שאינן ישרות אלא עגולות תודות לגמישות שהגבס מעניק לנו.

יתרונות של הנמכת גבס למזגן

היתרון המשמעותי של הנמכת גבס למזגן היא שהתשתית של מיזוג האויר כולל כל תעלות האוורור עוברות למעשה בתקרה בצורה נסתרת דרך הקירות באמצעות גרילים מיוחדים המותקנים על קירות הבית. המראה הסופי מעניק לבית אלגנטיות ורמת גימור מאוד גבוהה. יתרון נוסף הוא הגמישות הרבה שניתנת לנו בנושא המיזוג שכן התעלות של מיזוג האויר יכולות לעבור באמצעות הנמכת תקרת הגבס למזגן בין כל החדרים בבית או רק בסלון או בכל צורה אחרת שבה נבחר.

כאשר אנו מבצעים הנמכת גבס למזגן יש לשים לב על תיאום בין קבלן מיזוג האויר לקבלן הגבס היות והם צריכים להיות מתואמים ביניהם היטב על זמני עבודה ומה בדיוק קבלן המיזוג צריך שקבלן הגבס יכין עבורו לפני ההתקנה של מיזוג האוויר.

הנמכת גבס למזגן מחירים

מחירי תקרת גבס עלולים להשתנות עקב שימוש בלוח גבס יקר או זול יותר וכמובן גם אם נרצה בידוד אקוסטי אך בגדול טווחי המחירים הרגילים של תקרת גבס ינועו בין מחיר של 180 ש״ח ל- 250 ש״ח למ״ר כאשר גם גודל התקרה אותה נרצה ליצור והעיצוב שלה במידה והוא אינו סטנדרטי עלולים להשפיע על המחיר הסופי.

המומחים של היחידה לשיפוצים ישמחו לסייע לכם בכל שלבי העבודה החל משלב בחירת קבלן גבס מקצוען, דרך שלב התכנון ועד שלב הביצוע של העבודה. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ולהנות מפרויקט ברמת גימור וביצוע סופר גבוהה.

ראו גם: הנמכת תקרה מגבס מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!