תקרות גבס צפות בהתאמה אישית ובייעוץ חינם!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד האלמנטים המועדפים על אדריכלים רבים לאחרונה הוא אלמנט של תקרות גבס צפות ברחבי הבית. תקרות גבס צפות הינן אלמנט עיצובי מרהיב שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש למראה שלהן היות והן שוברות את המראה העיצובי הסטנדרטי שכולנו מכירים וגורמות לחלל פשוט להיראות פתאום יוקרתי ומיוחד. הסיבה שבגינה משתמשים בגבס לצורך יצירת האלמנט הזה הוא לאור הגמישות הרבה שהגבס מקנה לנו בעת השימוש בו. היתרון המרכזי של חומר הגלם הזה הוא הגמישות העיצובית שלו שכן אנו יכולים ליצור איתו כל דבר שרק נרצה ליצור בהיבט של אלמנט דקורטיבי לתקרה או לקירות. בנוסף להיות גמיש בהיבט הפרקטי ובהיבט העיצובי הוא גם חומר גלם יחסית זול ביחס לחומרים אחרים ולאור כל הסיבות הללו הוא נחשב למועדף בקרב אדריכלים רבים.

ראו גם: מחירון עבודות גבס

שיפוצים

איפה ניתן לשלב תקרות גבס צפות?

למעשה אנו יכולים לשלב את האלמנט של תקרה צפה בכל חלל ברחבי הבית. למשל אנחנו יכולים ליצור תקרה צפה בסלון או במטבח ואפילו בחדר האמבטיה. התקרה הצפה היא אינה רק אלמנט דקורטיבי אלא גם אלמנט פרקטי שכן ניתן לשלב בה גופי תאורה יפים וחסכוניים וליצור כך מראה עוד יותר יוקרתי לאותו חלל שאנו מעצבים. מקומות נוספים שאנו רואים אלמנט של תקרה צפה הם משרדים ובתי עסק שרוצים לשדרג את הניראות שלהם ולהכניס אלמנט שובר שגרה בעיצוב ובסגנון העיצובי של החלל. בנוסף להסתרה של גופי תאורה שונים ניתן להסתיר בתקרה הצפה גם תשתיות של כבלים שצריכות לעבור בין הקירות, דבר שהוא אידיאלי עבור משרדים בעיקר אך גם עבור בתים פרטיים. עבור שיפוץ חדרי אמבטיה חשוב מאוד להשתמש בגבס שעומד היטב בתנאים של לחות על מנת שלא יגרם לו נזק בטווח הארוך.

עיצוב תקרות גבס צפות

למעשה מי שיכול לתכנן לכם את תקרת הגבס הצפה הוא קבלן הגבס אותו תזמינו לביצוע הפרויקט. קבלני גבס רבים יגיעו אליכם לפגישת ייעוץ במסגרתה הם ינסו להבין מהם הצרכים שלכם ואיך אתם רוצים שתקרת הגבס תיראה בדיוק. פרט לקבלן הגבס גם האדריכל אותו בחרתם לפרויקט שלכם יוכל לתכנן ולעצב עבורכם את התקרה הצפה וקבלן הגבס הוא האיש שיבצע אותה בפועל כך שגם כאן יש לכם גמישות ותוכלו לבחור במי אתם רוצים להשתמש למלאכת התכנון בהתאם לגודל השיפוץ והתקציב שלכם.

מה העלות של תקרות גבס צפות?

המחיר של התקנת תקרת גבס צפה משתנה לעיתים בהתאם למורכבות העבודה, במידה והיא אינה סטנדרטית כמובן וגם בהתאם לגודל הפרויקט אך בגדול המחירים ינועו בין 180 ש״ח ל-240 ש״ח למ״ר כך שככל שהתקרה הצפה תהיה גדולה יותר כך המחיר למ״ר יהיה קטן יותר. יש להתייעץ ולבקש הצעת מחיר מסודרת בהתאם לתוכניות במידה ויש לכם מקבלן הגבס שלכם בטרם התחלת העבודה כמובן.

ראו גם:

לפרטים נוספים אודות תכנון ובניה של תקרת גבס צפה, המומחים של ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!