בניית ספריית גבס פינתית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בניית ספריית גבס פינתית למילוי הפינה הריקה בסלון היא הפתרון המושלם. למעשה, יש כל מיני סוגים של ספריות גבס פינתיותעבודות גבס ושלבי בניית ספריית גבס בבית שיכולות לשמש אותנו גם בהיבט הפרקטי, כלומר לאחסון של ספרים, אולי אפילו משחקים של הילדים וגם למטרות דקורטיביות כמו למשל להניח כד עם פרחים להוספת צבע לסלון, פסל נחמד או כל דבר אחר שבא לכם לשים. הספרייה כוללת מערכת מדפים שאפשר להאריך אותה לחלל עבודה, והיא יפה למראה וזמינה במחירים שאינם יקרים מדי. ניתן לשלב עם ספריית גבס פינתית גם חומרים אחרים כמו עץ, מתכת או זכוכית, אבל זו ממש לא חובה כמובן.

אז במקום לקנות מערכת מדפים יקרים, ספריית גבס פינתית ניתנת לעיצוב בהתאמה האישית. הפינה מתמלאת יפה, הספרים שלכם מאורגנים, ואתם יכולים לארגן את המדפים בהתאמה אישית. איש מקצוע מומחה בעבודות גבס יבנה לכם את הספרייה עם תוצאה יפה. כדי לתכנן ולבנות ספריית גבס פינתית, חשוב מאוד לפנות לאיש גבס מקצועי המתמחה בביצוע עבודות גבס מיוחדות משום שמדובר בסוג של אמנות ממש ולא כל אחד יכול לבצע את העבודה הזו בצורה יסודית, מדויקת ובהתאמה אישית לצרכים ולמידות שלנו.

הבנת המונחים לתליית מדפי ספריית גבס פינתית

כדי לתכנן נכון ספריית גבס פינתית, יש להבין קודם אוצר מילים מועיל. הפסים האנכיים הלבנים הארוכים על הקיר נקראים סטנדרטים,

תכנון נכון של ספריית גבס

ויש בהם חריצים שמיועדים לחיבור לתומכי מדפים, שנקראים גם סוגרי מדפים.

היופי בסטנדרטים הוא שניתן להזיז מדפים למעלה או למטה מבלי לקדוח מחדש חורים לתוך הקיר. יש בעלי בתים שגם מוצאים את העיצוב האנכי שלהם כמושך מבחינה ויזואלית.

ספריית גבס פינתית חייבת להיות מחוברת לקיר על ידי קידוח ברגים דרך חורי הברגים ולתוך הקיר. מכיוון שהסטנדרטים יחזיקו מדפים כבדים, הם יתחילו בסופו של דבר להתרחק מהקיר אם הברגים שמחזיקים את התקנים אינם מעוגנים.

אם צריך לקדוח חורים, כדאי שאיש מקצוע מומחה בעבודות גבס יבצע את ההתקנה

ניתן להשתמש בעוגני קיר גבס על מנת להצמיד מדפים לאזור בקיר שאין בו חתך, אבל מומלץ לקדוח את החורים למדפים ישירות לתוך

התקנת ספריית גבס פינתית במשרד

חתכים במידת האפשר.

אם המטרה היא לחסוך קצת כסף באמצעות רכישת מדפים צרים לספרים קטנים במדפים העליונים, אבל יש צורך במדפים רחבים יותר בתחתית ספריית גבס פינתית, למקרה שתרצו להשתמש בהם לפריטים גדולים יותר, אתם צריכים להחליט על רוחב המדפים.

המדפים הקצרים צריכים להיות ארוכים מספיק על מנת להגיע לשני ניטים על הקיר, כך שאם אינכם בטוחים לגבי המיקום של הניטים, עליכם לשכור שירותי איש מקצוע מומחה בעבודות גבס כדי שיסמן את המיקום בקיר ויקבע את המדפים. המדפים יחזיקו את הסטנדרטים והתומכים עבור המדפים שלכם.

תכנון הרמוני של המדפים

יש לוודא שאתם מתכננים שהמדפים שלכם יהיו ממוקמים במקום שבו יותקנו המדפים החיצוניים, או מעט מעבר להם. לאחר קביעת אורך המדפים, יש לסמן את האורחים על נייר. אם אתם מעוניינים שהמדפים הקצרים והמדפים הארוכים יותקנו בשילוב הרמוני, יש להפחית את רוחב המדפים על מנת לקבוע את המיקום בו הם יתחברו בקצה המדפים בקצה השני של ספריית גבס פינתית.

כך, לדוגמא, ניתן להוריד קצת מהמדפים הקצרים כדי לקחת בחשבון את הרוחב של המדפים הצרים, ואז להוריד קצת מהמדפים הקצרים כדי לקחת בחשבון את הרוחב של המדפים הרחבים. כשאתם קונים את החומרים לבניית ספריית גבס פינתית, יש לוודא שיש לכם מספיק אורך בכל לוח עבור האורחים שרשמתם עבור כל מדף.

כמה עולה לתכנון לבנות ולהתקין ספריית גבס פינתית?

המחיר של ספריית גבס פינתית משתנה ותלוי בכל מיני קריטריונים כמו בעל המקצוע שתבחרו לביצוע המשימה, סוג הגבס שתבחרו (יש כל מיני סוגים של גבסים לביצוע עבודות גבס מיוחדות), רמת המורכבות של הספריה, כלומר כמה מדפים יש לה ועוד. מחיר ספריית גבס פינתית נע בין 3,000-7,000 ש”ח. המחיר של המדפים נקבע לרוב בנפרד.

יש כמה שלבים עיקריים בבניית ספריית גבס

השלבים כוללים בין השאר חיזוק של הקיר עצמו, בניית של התשתית, בנייה של המדפים והתומכים של המדפים וגימורים כמובן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!