חיפוי קירות פנים דמוי אבן: התקנה תוך 24 שעות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד האלמנטים המועדפים לאחרונה בקרב אדריכלים ומעצבי פנים רבים הוא שימוש בחיפוי קירות פנים דמוי אבן כאשר הטרנד הזה תופס תאוצה רבה בעולם עיצוב הפנים. אם היינו רגילים עד לא מזמן שכל קירות הפנים של הבית חלקים וצבועים באותו צבע הרי שלאחרונה אנו רואים מספר אלמנטים שתפקידם הוא קודם כל לשבור בהיבט העיצובי את הקירות החלקים ולהקנות טוויסט מרענן לבית. אותם אלמנטים הם טיח צבעוני וקיר וחיפוי של בריקים דמוי אבן של אחד או יותר מקירות הבית.

שיפוצים

היתרונות של חיפוי קירות פנים דמוי אבן

היתרון המרכזי של חיפוי קירות פנים עם בריקים דמוי אבן הוא קודם כל שינוי מרענן לבית שתורם רבות לעיצוב שלו. בעזרת הבריקים נוכל להשיג כמעט כל סגנון עיצוב אותו נרצה על מנת לתת למשל סגנון כפרי יותר לבית נשתמש בבריקים בצבעים מעט יותר חמים כמו חום או כתום בהיר ואם נרצה לתת מראה עיצובי מעט יותר מודרני נוכל להשתמש בבריקים בצבע לבן או אפור. כיום לאור הגמישות העיצובית הרבה של הבריקים הן בהיבט החומרים מהם עשויים הבריקים והם בהיבט של הצבעים שלהם נוכל לעצב את קירות הפנים בכל סגנון וגוון שרק עולה על רוחנו.

את קיר הבריקים נוכל למעשה למקם בכל מקום בבית שרק נרצה כאשר ניתן לבנות קיר בריקים במטבח, בסלון, באיזור המדרגות לקומה השנייה בבתים פרטיים או בכניסה לבית. בנוסף ניתן לחזור על האלמנט של קיר בריקים בכל אחד מחדרי הבית ובכך ליצור מעין חתימה עיצובית בכל רחבי הבית של קיר אחד בכל חדר שיש לו חיפוי דמוי אבן. מעבר לתרומה העיצובית שלהם לבית הם גם נותנים מראה ייחודי שלא ניתן לראות בכל בית.

ראו גם: שיפוץ חדר אמבטיה

התקנה ואחזקה של חיפוי קירות פנים דמוי אבן

בראש ובראשונה חשוב מאוד להבין כי מתקין של קיר בריקים יכולה למעשה להיעשות על ידי כל אחד גם לאחר שלב השיפוץ בתור שדרוג לעיצוב קיים של בית. אם נרצה נוכל לרכוש את הבריקים איתם נרצה לחפות את קירות הבית ולהרכיב אותם בעצמנו בצורה פשוטה ומהירה. עלינו לרכוש חומר הדבקה מתאים להדבקת הבריקים על גבי הקיר תוך כדי שמירה על רווחים שווים בין הבריקים תוך כדי העבודה. לאחר ההדבקה של הבריקים ניתן לשמור על הניראות הייחודית שלהם על ידי פעולות תחזוקה פשוטות מאוד ששומרות על הבריקים לאורך שנים. את ההדרכה לאיך כדאי להתקין נכונה את הבריקים ואיך רצוי לשמור עליהם מומלץ מאוד לקבל מהחברה ממנה אתם רוכשים את החיפוי קירות פנים דמוי אבן שאותו בחרתם לבד או ביחד עם מעצב הפנים שאחראי על השיפוץ הבית שלכם.

חיפוי קירות פנים כמה זה עולה?

המחירים של חיפוי קירות פנים משתנה ותלוי בסוג האבן שאנו בוחרים. המחיר נע בין 120-1,500 שקלים למטר מרובע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!