קיר בטון דקורטיבי: מגוון טקסטורות החל מ-89 ש"ח

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כיום יותר ויותר אדריכלים ומעצבי פנים מנסים למצוא אלמנט מרהיב וייחודי שיעניק לבית שלכם מראה שונה מכל בית אחר מחד ויוסיף לעיצוב שלו מאידך. אין ספק שראינו כבר את כל שיטות העיצוב ואלמנטים עיצוביים רבים שחוזרים על עצמם בפרויקטים רבים אך קיר בטון דקורטיבי זהו אלמנט ייחודי שניתן לעצב בצורה ייחודית שתתאים במיוחד לסגנון העיצוב של הבית שלכם. היחידה לשיפוצים ביצעה פרויקטים רבים של עיצוב קיר בטון דקורטיבי ובעזרת הנסיון הרב שצברנו נוכל להתאים עבורכם בצורה הטובה ביותר את קיר הבטון הדקורטיבי גם לבית שלכם. 

הנדימן ב{CITYH}

היתרונות של קיר בטון דקורטיבי

היתרון המרכזי של קיר בטון דקורטיבי הוא בראש ובראשונה העובדה שהוא אלמנט עיצובי מרהיב וייחודי בבית שלכם. זהו אלמנט עיצובי שניתן לעצב בכל סגנון, בכל טבע ועל ידי כך להתאים אותו בצורה מושלמת לכל סגנון עיצוב. אם למשל אתם רוצים ליצור קיר בטון בחלל המשרד שלכם תוכלו לקבל מספר עיצובים כמו למשל עיצוב תעשייתי גס על ידי קיר בטון שיראה כאילו הוא חלק מאתר בניה, אך למעשה יהיה לו גימור מאוד עדין ורק המראה שלו יראה גס. 

אם ברצונכם לקבל עיצוב מודרני לסלון שלכם תוכלו לעצב קיר בטון שעשוי דמוי מרצפות בטון על הקיר ואך לבצוע אותו בצבעים שונים על מנת להתאים אותו לשאר העיצוב של הדירה. ישנה גמישות אדירה בעבודה עם הבטון ולכן נוכל לעצב כל מה שעולה על רוחנו אך בעיקר לעצב לעצמנו אלמנט ייחודי שעוד לא ראינו בשום מקום אחד ובכך לייחד את הבית שלנו או את המשרד שלנו. בנוסף ניתן להכניס את הבטון גם לקירות המטבח על ידי יצירת קיר מבטון אדריכלי שגם כן יכול לתת נפל מעט שונה למטבח שלנו או באמצעות יצירת קיר מבטון תלת מימד. 

ראו גם: בניית קיר בלוקים

מי מבצע בנית קיר דקורטיבי מבטון?

אנחנו ביחידה לשיפוצים עובדים על קבלני הבטון המובילים בתחום אך הייחודיות שלנו בעבודה עם אותם קבלנים היא שאנו מקפידים לעבוד עם אנשי בטון שגם מבינים באומנות. כפי שציינו אנו מבינים את הצורך לייחד את הבית או המשרד שלכם מפרויקטים אחרים ולכן חשוב מאוד שאותם אנשים שמעצבים את הקיר בפרויקט שלכם גם יבינו בעיצוב ובאומנות וזו הייחודיות של האנשים שלנו. 

מחיר קיר דקורטיבי מבטון

המחיר של קיר בטון דקורטיבי משתנה והוא תלוי כמובן באיכות החומר ממנו נרצה לבצע את החיפוי, בסוג הדוגמא אותה בחרנו לקיר שלנו ובעוד מגוון משתנים כמו גודל הקיר שכן אם מדובר בקיר קטן יחסית המחיר יהיה יקר יותר. המחירים של קיר בטון נעים בין 100 ש״ח למ״ר ועד 800 ש״ח למ״ר בהתאם לכל הפרמטרים אותם ציינו. 
לפרטים נוספים אודות בניה ועיצוב של קיר בטון דקורטיבי השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם: שיפוץ חדר אמבטיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!