עבודות גבס במטבח עם חברה בעלת 11 שנות ניסיון ומקצועיות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבודות בגבס במטבח יכולות לשנות את מראה הבית וללא מאמץ גדול. זהו שדרוג המאפשר לשנות גובה תקרה, ליצור נישות ומדפים, לבנות מזנונים, לייצר מזווה ולעצב את הבית באופן שתרצו ובקלות. ישנם סוגים שונים של גבס, המתאימים לקירות באזורים שונים של הבית. לוחות גבס למטבח או לחדרי האמבטיה אינם זהים ללוחות גבס לסלון, למשל. סוגי הגבס מותאמים לצורך ולאזור בבית, שכן יש לוחות גבס העמידים בפני רטיבות ומתאימים לחדרי אמבטיה. השימוש בעבודות גבס מאפשר לעצב את הבית על פי רצונכם בלי לשבור קירות ובזמן קצר. הגבס הוא חומר שגם קבלני שיפוצים אוהבים, ולא רק לקוחות, כיוון שיש לו יתרונות נוחות בעבודה, כמו גמישות, יכולת החלפה מהירה, רמת גימור גבוהה וצביעה קלה.

קבלן שיפוץ מטבח בצפון

למה לבחור בגבס?

לגבס יתרונות רבים, ולכן בשנים האחרונות יש ביקוש גדול לעבודות גבס בבתים פרטיים, בדירות,  במוסדות ציבוריים, בבתי ספר, בגנים, בחנויות ועוד.  

המחיר

עלויות של עבודות גבס נמוכות באופן משמעותי ביחס לעבודות שיפוץ אחרות, אך מאפשרות שינויים משמעותיים כמעט בלתי מוגבלים בלי לשבור קירות.

זמן עבודה קצר

כשחושבים על שיפוצים, מיד עולה בראשנו תמונה של אבק, קירות שבורים, חול, לכלוך והרבה זמן של חוסר נוחות. אז תחשבו שוב, כי כשמדובר בגבס, העבודה נגמרת תוך ימים, אין קירות שבורים, יש מעט אבק והרבה פחות רעש ובלגן. ממש לא השיפוץ שדמיינתם.

שיפוץ ללא הרס

הדבר המפחיד ביותר אנשים החושבים על שיפוץ הוא ההרס, הלכלוך והאבק, וזה עוד לפני שדיברנו על המחיר. יש אנשים שנמנעים מלשפץ את דירתם מחשש שלא יוכלו להתגורר בבית במהלך השיפוץ, ומחכים לזמן שיאפשר להם לנסוע או לעבור לדירה אחרת לזמן מוגבל. זה כמובן דוחה את השיפוץ והופך אותו לפעמים לחלום רחוק ובלתי מושג. עם עבודות גבס השיפוץ הופך להיות קל, מהיר, ללא צורך במעבר. תוכלו להמשיך להתגורר בבית, בחוסר נוחות מסוים, אך העבודות יסתיימו בתוך זמן קצר. כפי שקל להתקין את קירות הגבס, הנישות והמחיצות, כך קל גם לפרק אותם כשמעוניינים להחליפם. צביעת קירות גבס קלה ונוחה גם היא, כיוון שהחומר קולט היטב את הצבע ולא נדרשות שכבות רבות.

מעצבים את החלל

עבודות גבס יכולות לאפשר פתרונות עיצוב רבים ושינוי מבנה הבית באופן קל ופשוט. אתם רק צריכים להחליט היכן אתם רוצים להנמיך את התקרה, היכן תרצו למקם את התאורה, איפה תרצו לבנות נישה או מדפים ובאילו מקומות תרצו לבצע עבודות גבס במטבח, כך שיתאים למכשירי החשמל הקיימים ולארונות המטבח. הנמכות תקרה מתבצעות לרוב באמצעות לוחות גבס, ולעיתים משלבים בהן תאורה, דבר שמצריך אנשי מקצוע אחראים שגם יודעים לטפל בנושא החשמל באחריות.
ראו גם: קבלן שיפוץ מומלץ

אילו סוגי גבס קיימים?

לוחות הגבס המלבניים מגיעים בצבעים המצביעים על תכונותיהם השונות. נפרט מעט על כל סוג כדי לעזור לכם להכיר את הסוגים השונים ולהתמצא בתחום.

לוחות גבס לבנים משמשים לבניית קירות, הנמכת תקרה, בניית נישות ויצירת עיצובים שונים. לוחות גבס לבן הם הזולים והנפוצים ביותר ומשמשים לרוב בעבודות הבנייה.

לוחות גבס ירוקים הם בעלי עמידות גבוהה למים ולחות, ולכן משמשים בעיקר לחדרי מקלחת, למטבח ולחדרים בעלי סיכוי לחשיפה למים ואדים. לוחות גבס ירוק משמשים גם למחיצות פנים לחדרים רטובים וכמעטפת פנימית לקירות חוץ, וחלקם גם מעכבי בעירה.

לוחות גבס ורודים מקורם בחלוקי אבן הנטחנים ומעורבבים עם גבס. לתערובת זו מוסיפים ורמיקוליט, חומר מינרלי טבעי המשמש כמבודד אש יחד עם סיבי זכוכית, המעניק לגבס הוורוד את יכולת עיכוב הבעירה. לוחות הגבס הוורודים משמשים כמחיצות, כציפוי לתעלות מיזוג אוויר, לפירים, חדרי מדרגות, כציפוי לפלדה ובכל מקום בו נדרשת עמידות גבוהה בפני אש.  

מעצבים את המטבח

המטבח הוא מרכז הבית ואחד החללים המעוצבים בו. הוא כולל ארונות, מכשירי חשמל, ריהוט ישיבה, משטח עבודה והרבה מקומות אחסון. המטבח נדרש להיות פרקטי ונוח לשימוש כאחד מהחדרים שבהם מבלים הכי הרבה זמן באופן יום-יומי. לכן יש לדאוג לתכנון מוקדם של המטבח כך שגם יהיה פנינה עיצובית וגם ישמור על נוחות השימוש. כשמבצעים עבודות גבס במטבח, ניתן ליצור נישות ומדפים שיחליפו את הצורך בארונות או במדפי עץ, ואפשר ליצור חלוקה שונה של החלל או פינות הקירות. ניתן ליצור תאי אחסון למכשירי החשמל או מחיצה להפרדת המקרר בחלל המטבח. כשמתכננים עבודות גבס במטבח, מומלץ להשתמש בגבס ורוד החסין מפני אש ורטיבות ומאפשר להשתמש בו גם בקרבת הארונות, הכיור ומשטח העבודה. אחרי שהותקן הגבס, יש צורך להחליק אותו בעזרת שפכטל ולצבוע.

גם המחיר משתלם

למרות העובדה שעבודות גבס מאפשרות עיצוב ברמה גבוהה בכל חדרי הבית ובחללים ציבוריים, המחירון לעבודות הגבס שלנו אטרקטיביים ומשתלמים. עבודה ברמה גבוהה לא צריכה להיות יקרה מאוד, אך היא חייבת להתבצע על ידי אנשים מקצועיים. את עבודות הגבס יש להשאיר בידי המומחים ולא לנסות לבצע את העבודה בעצמכם. עיצוב בגבס מצריך ידע מקצועי וטכניקה המבוססת על הכרת החומר, תכונותיו וחשיבות הגימור כדי לנצל את יתרונותיו וכדי למנוע עוגמת נפש ואכזבה.

היחידה לשיפוצים היא חברה ותיקה המתמחה בכל סוגי עבודות הבנייה והשיפוצים, ואנשינו מנוסים בעבודה עם לוחות גבס מכל הסוגים. כשמדובר בעיצוב בגבס, יש חשיבות ליכולת לשוות לקירות, לנישות או למדפים מראה טבעי המתחבר עם שאר החלל, ואת זה יודעים לעשות המומחים שלנו. אנו משתמשים בחומרים איכותיים בעלי תו תקן על מנת להבטיח בטיחות ושמירה על הקיים לאורך זמן. אנו מבטיחים רמת שירות גבוהה עם מקצועיות ללא פשרות.  פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת ומקצועית לעבודות גבס איכותיות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!