עבודות גבס בסלון: 5 רעיונות שכדאי לכם להכיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הגבס הפך עם השנים לפופולארי בעבודות הבית. הוא קל משקל בהשוואה לחומרים אחרים, קל לעבוד איתו והוא משתלב באופן מושלם בכל חלל. הגימור של הגבס יכול להיות תואם בדיוק לגימור של שאר הקירות בבית. לבחירתנו, ניתן ליצור ממנו יחידה עצמאית שגם הצבעים שלה שונים משאר החדר.

עבודות גבס בסלון יכולות להתבצע בזמן הבניה, כחלק מעבודות השיפוץ והן יכולות גם לעמוד בפני עצמן. עבודות רבות מתבצעות במהירות (בין יום למספר ימים ספורים). את הלכלוך אפשר לנקות באופן עצמי ואפשרויות העיצוב כמעט ולא מוגבלות.

קיר

סוגי עבודות גבס בסלון

את עבודת הגבס נוכל לבצע בבית קיים או בבית בבניה. החומר משתלב באופן מושלם עם הקיר הקיים, בין אם הוא מבלוקים ובין אם מאיטונג. עבודת הגמר היא זו שהופכת את הגבס לחלק מהמבנה בלי להרגיש שבוצעה במקום עבודה. בין היתר נוכל לבצע באמצעות הגבס את העבודות הבאות:

כיסוי פגמים

ישנם מקרים בהם הקירות הנוכחיים או התקרה פגומים. לעתים מדובר בבית ישן שחלק מהתשתיות שלו הותקנו על הקירות הקיימים ולעתים מדובר בפגם שנוצר עם השנים. בעזרת הגבס אפשר ליצור קיר או תקרה חדשים, להסתיר את התשתיות וכל פגם אחר שנמצא במקום. חשוב לציין כי הכיסוי לא מיועד לחיפוש כאשר יש לתקן את הפגם (כמו נזילות).

הנמכת תקרה ליצירת תאורה

הנמכת תקרה מיועדת להעברת תשתיות ובהן גם תאורה. אנחנו יכולים ליצור את ההנמכה בצורות שונות, על פי התקרה כולה או בחלקה. החשמלאי יעביר את נקודות החשמל למקומות הנחוצים ואיש הגבס ייצור את הפתחים המתאימים לתאורה בה בחרנו. ההנמכה יכולה להתבצע לא רק בסלון אלא גם במסדרון ובשאר החדרים בבית.

הקטנת החלל או יצירת הפרדה חלקית

בעזרת לוחות גבס אפשר ליצור חלוקה בין החללים או לייצר הפרדה חלקית. במסגרת שיפוץ יכול להיות שנרצה לשנות את הגודל של החדרים וניתן לבצע את כל החלוקה בעזרת גבס בעלות נמוכה בהרבה מזו של הבלוקים. יצירת הפרדה חלקית תהיה יעילה כאשר אנחנו רוצים להוסיף פינת עבודה או אחרת. ההפרדה יכולה להיות ב"חצי גובה" או להיות כקיר מלא עם חלון בפנים. האפשרויות רבות ועלינו רק להגדיר את הצורך שלנו.

נישות וספריות

בזמן שיצירת נישות או ספריות מעץ ובלוקים הוא יקר, כבד ויכול ליצור לכלוך, הגבס נותן פתרון אסתטי מרשים. העבודה עצמה יכולה להיות מהירה, הגימור מושלם והנישה או הספרייה יכולה להכיל את כל מה שנצטרך מבחינת העומס. יתרון בולט נוסף נוגע לבטיחות. הגבס הופך להיות חלק מהמבנה. הוא לא זז, אין סכנת קריסה ואפשר להעביר בתוכו את כל קווי החשמל וליצור שקעים בטיחותיים ויציאות מוגנות על פי הצורך.

שיפור אקוסטי

אפשר להשתמש בלוחות אקוסטיים או ליצור בידוד בתוך הלוחות ולקבל חלל שקט יותר. הסלון יכול להיות חדר פעיל והוא יכול להשפיע או להיות מושפע משאר הבית. במידה ואנחנו רוצים להפחית את הרעשים אנחנו יכולים לעשות זאת בקלות יחסית ולקבל בסופו של דבר תוצאה אסתטית מרשימה.

מקורות השראה לעבודות גבס בסלון ובחללי הבית

חיפוש אחר מקורות השראה יכול לצאת מגבולות העיצוב בגבס. אנחנו יכולים לבצע פעולות רבות בעזרת לוחות גבס ולהגיע לתוצאות מרשימות בסלון שלנו. לכן, אנחנו צריכים לחפש אחר עיצובים לסלון ולדעת כי איש מקצוע טוב יידע לתת לנו שלל פתרונות. ברגע שהחלטנו לבצע שינוי בסלון עלינו לחשוב מה אנחנו רוצים להשיג ואיך אנחנו רוצים לראות את החלל בסופו של דבר.

יכול להיות שאנחנו רוצים לשנות את המיקום בבית, של הספות, הטלוויזיה, השידות ואחרים ויכול להיות שאנחנו פשוט רוצים להוסיף עוד תאורה. הגבס יכול לתת פתרון לכל אלו ולהרבה יותר עבודות שיפוץ. מומלץ להיכנס לאתרים המתמחים בעיצוב ולהתרשם מהתמונות. בנוסף, אנחנו יכולים להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום עיצוב פנים ולבצע תכנון מדויק מקדים שיביא בחשבון את כל הצרכים שלנו ואת היצירתיות של הגורם המתכנן.

איש המקצוע הנוסף שנוכל לפנות אליו הוא איש הגבס. קבלן מנוסה שביצע שלל עבודות בבתים שונים, גדולים וקטנים, יוכל להמליץ לנו על פעולות שהוא יוכל לבצע עבור הסלון שלנו. לעתים לניסיון שלו יהיה משקל משמעותי, עוד יותר מכפי שאנחנו יכולנו לחשוב עליו. הקבלן יבחן מה אפשרי ומה לא במסגרת הבקשות שלנו והוא יחשוב תמיד על פתרונות פרקטיים.

דברים שיש לשים לב אליהם לפני ובזמן העבודה

את עבודות הגבס יבצעו קבלנים אשר מתמחים בחומר זה ושיכולים לבצע את הנדרש. עם זאת, עלינו לשים לב למספר דברים שישפיעו על העבודה ועל החיים שלנו בבית בסיומה. חשוב לשים לב כי קבלן הגבס משתמש רק בחומרים בעלי תו תקן. במידה ומשתלבות בעבודה מערכות נוספות ובעיקר מערכת החשמל, יש לוודא מראש שיגיע חשמלאי שמוסמך לבצע את העבודה או לבדוק כי איש הגבס מחזיק ברישיון מתאים לעסוק במערכת.

יש להגדיר בחוזה את אופן העבודה והכוונה היא לא רק ללוח הזמנים (שגם הוא חשוב, אך חשובה לא פחות איכות העבודה). קירות או יחידות הגבס יהיו על גבי קונסטרוקציית מתכת ועל הניצבים להיות במרחק של עד 60 ס"מ זה מזה. אם אנחנו מתכננים לתלות טלוויזיה או להניח חפצים כבדים עלינו ליידע את הקבלן עוד בשלב החוזה ולוודא שהוא יחזק את המבנה באזור הנחוץ.

ביצוע עבודות גבס בסלון על ידי איש המקצוע הנכון

לפני תחילת העבודה יהיה עלינו למצוא את איש המקצוע הנכון לבצע את העבודה שתכננו. נקודת הפתיחה שלנו צריכה להיות תכנון העבודה. במידה ואנחנו רוצים ליצור נישה קטנה בלבד, שלא במסגרת שיפוץ גדול, יכול להיות שנוכל לבצע את התכנון באופן עצמאי ובכל מקרה חשוב להציג את הבקשה לבעל המקצוע באופן מפורט ככל האפשר. חשוב לחתום על חוזה מול המבצע ולבדוק כי בחוזה מצוין סוג העבודה וכן בקשות שונות שנו.

איש המקצוע הנכון לביצוע עבודות גבס בסלון יכול להיות שיפוצניק המתמחה בעבודות מסוג זה והוא יכול להיות קבלן שיפוצים במרכז. במידה והעבודה מתבצעת כחלק מהשיפוץ בבית, עלינו לבדוק כי הקבלן מביא איתו צוות שלם שיוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. במידה וישנו שילוב של עבודת חשמל, חשוב מאד שיגיע חשמלאי למקום ובשום אופן אין לתת לאיש מקצוע ללא רישיון לגעת במערכת זו.

עלינו לעגן את כל התוכניות והסיכומים בחוזה מסודר ולבחון כי מה שקבענו בעל פה נמצא על הנייר. החוזה מחייב את שני הצדדים. על איש המקצוע לדאוג להכניס לחוזה את כל הפרטים החשובים, בהם סוג החומר, בקשות מיוחדות, זמן העבודה ועוד.

היחידה לשיפוצים אצלנו בסלון

היחידה לשיפוצים עומדת לרשותנו בעבודות שיפוץ וגבס. בין אם החלטנו להיכנס לשיפוץ גדול ואנחנו זקוקים לקבלן שיפוצים ובין אם החלטנו לעשות עבודות גבס בסלון, זו הכתובת שנרצה לפנות אליה. צוות מקצועי הכולל אנשי גבס, חשמלאים ואנשי מקצוע נוספים, יעמוד לרשותנו על פי הצורך ובהתאם לתכנון של העבודה. כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר, להיפגש, לקבל הצעת מחיר מסודרת ולדעת שהשינוי המרגש קרוב וזמין מתמיד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!