איך לבחור את הפרקט המתאים כשאתם מבצעים שיפוץ בדירה?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

החלטתם על התקנת פרקט בזמן שיפוץ דירה? החלטתם את אחת ההחלטות הכי חמימות, כפריות ונעימות שאפשר להחליט! בואו נדבר על התקנות של פרקטים, סוגי פרקטים, שיפוצים בדירה ומה שבין כל אלו. ככה משפצים את הבית ב-2020:

אין פלא שרבבות ישראלים כבר התאהבו ובחרו פה אחד בהתקנת פרקטים מסוגים שונים. נכון, מאוד קל לנקות ולתחזק פרקטים, אבל זו לא הסיבה היחידה לכך שכל כך הרבה אנשים בוחרים להתקין פרקטים בבית ובמשרד. מעבר לניקיון ותחזוקה קלים למדי, התקנת פרקט תספק לכם את אותה תחושה כפרית ונעימה שאתם מחפשים אחריה. אז איזה סוג פרקט נתקין במהלך שיפוץ דירות ובתים, או משרדים?

הכי מומלצים ב-2020: פרקטים מסוגים שונים

אין ספק, ישנם המון סוגים של פרקטים המשמשים בעת שיפוץ דירה קומפלט, חלקם יהיו איכותיים למדי וחלקם פחות. אנשים רבים בוחרים בפרקטים מסוג למינציה, פרקט עץ, פרקטים דו שכבתיים, פרקט פולימרי ועוד.

במקרים מסוימים, אנשים גם יבחרו פרקטים אשר עמידים ב-100% מפני מים. זאת, בדרך כלל משום שהם יודעים עד כמה הם אוהבים ספונג'ה. יודעים שהרצפה בביתכם נרטבת על בסיס קבוע? כדאי לשקול פרקטים 100% עמידים למים. נעבור הלאה לשאר הסוגים של רצפות פרקט.

סוגי פרקטים שחובה להכיר

בין כל אותם סוגים ודגמים של פרקטים, תוכלו למצוא גם פרקט הנקרא פרקט קוויק סטפ. שימו לב, כשאומרים "קוויק סטפ" הכוונה היא למעשה לפטנט רשום, לא לדגם של פרקט. אז מהו הפטנט הזה? ככה, בבואכם לבחור פרקט לבית או למשרד, אתם חייבים לקחת בחשבון שפרקטים שאינם איכותיים נוטים להישחק עם הזמן.

מה תכלול השחיקה? דברים כמו הפרשי גובה בין לוחות הפרקט, רווחים בין לוחות הפרקט, פגיעות בעקבות נזקי מזג אוויר ולחות ועוד. אנו מציינים זאת, משום שפרקטים מסוג קוויק סטפ לא יעמידו אתכם בפני אתגרים מיותרים כאלו.

כיצד פרקט קוויק סטפ יחסוך מאיתנו תיקוני פרקט בעתיד?

התקנת פרקט קוויק סטפ בדירה תאפשר לכם להנות מרצפת פרקט איכותית ביותר, שמותקנת אצלכם בדירה בחיבורים של 0. במילים אחרות, התקנה אחידה ויציבה למשך שנים של פרקט מאוד איכותי. רצפת הפרקט לא תותקן אצלכם באופן שבו ייגרמו נזקים בעתיד לרצפה, להפך. עם הזמן, הפרקט יישמר ויישאר איכותי. בסופו של דבר, אתם הרי מעוניינים להתקין רצפה איכותית בביתכם. וכשמדברים על איכות, חובה באותה הנשימה גם להזכיר שיטות התקנה של פרקטים.

זכרו, התקנה חובבנית בהכרח תוביל לנזקים שיצוצו בהמשך הדרך. מבחינת שיטות התקנה, אנחנו ממליצים על התקנת פרקט קוויק סטפ בדירה ובשיטת היוניקליק (חיבורי 0 בין הלוחות). באמצעות שיטת יוניקליק להתקנת פרקטים, תוכלו להנות מהפרקט לאורך שנים רבות קדימה.

בהצלחה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!