איך לבחור מערכות ישיבה לגינה ולמרפסת

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אין כמו מרפסת או חצר מפנקת, שאפשר לבלות בה בנעימים ביום קיצי קריר, או בערב חורפי חמים. כדי ליצור את האווירה המתאימה ואת הנוחות המתבקשת, חשוב לצייד את המרפסת או את החצר כהלכה ולשלב בהן את כל מה שצריך לשם כך, כולל מערכת ישיבה מתאימה. יש, כיום, מבחר רחב מאד של מערכות ישיבה לגינה ולמרפסת שיכולות לשדרג את המראה וליצור לנו את המרחב המושלם להעביר בו את הזמן (או לארח, אם רוצים). איך בוחרים מערכת שכזו ולמה חשוב לתת דגש? הנה, התשובה:

  1. מידות – כל מערכת ישיבה חייבת להתאים במדויק למידות אותה מרפסת או גינה. ולכן, רגע לפני שיוצאים למשימת החיפוש, חשוב מאד למדוד את השטח הקיים, את אותו מקום שבו אתם רוצים למקם את מערכת הישיבה, ורק לאחר מכן לחפש מה שמתאים. אין טעם לרכוש מערכת ישיבה גדולה מדי או קטנה מדי, שכן מהר מדי תגלו את חוסר ההתאמה ובעיקר מראה שאיננו הרמוני ונכון לכם ולסביבה עצמה.
  2. מהם הצרכים שלכם – האם אתם מחפשים מערכת ישיבה בשביל עצמכם או בשביל הילדים? האם אתם רוצים אחת כזו כחלק מאירוח אורחים? חשוב שכל מערכת ישיבה שאותה תבחרו תספק לכם מענה מתאים. ברשימה הזו תמצאו כורסאות, ערסלים, כיסאות נוח, ספות ורהיטים נוספים כחלק ממערכת שלמה מתאימה. כל אחד מאלמנטים אלה חייב להתאים לצרכים שהגדרתם מראש כדי שיהיה לכם שימושי.
  3. נוחות היא מילת המפתח – בסופו של דבר, ומעבר לסטייל ולנראות, הנוחות היא מילת המפתח והיא זו החשובה מכל. תוכלו למצוא, למשל, פינות זולה נפלאות שמציעות לכם את כל זה והזדמנות לפינוק של ממש בגינה או במרפסת שלכם. מדובר בפתרון יחסית זול וגם נוח מאד, שמתאים לכל הגילאים ולכל מקום.
  4. שילוב בין כל השאר – רבים בוחרים לשלב בחצר או במרפסת פתרונות נוספים, לצד מערכת הישיבה. למשל, מטבח חוץ. חשוב שכל אלמנט כזה ישתלב כהלכה לצד האחר וייצור מראה שהוא שלם. יש לכל אחד, אמנם, תפקיד שונה, אך מטרתם היא לשלב אתכם כהלכה וליצור במרפסת או בחצר הצמודה את הלוק המתאים.
  5. חומרי גלם ורמת עמידות גבוהה – בהיותה חשופה לשמש ולתנאי מזג אוויר לא פשוטים לעיתים, על מערכת הישיבה שאתם בוחרים לגינה או למרפסת שלכם להיות ברמה גבוהה. המשמעות לכך בפועל היא בחירת מערכת ישיבה העשויה מחומרי גלם הידועים ברמת העמידות הגבוהה שלהם, כמו מתכת, ראטן או עץ מלא. גם פלסטיק יכול לשרת אתכם כהלכה, ובתנאי שהוא איכותי מאד ולא פשוט וזול מדי. לכל חומר גלם יש סטייל שונה וכדאי להשוות בין החומרים השונים ולבחון יתרונות מול חסרונות.
  6. תחזוקה – ישנן מערכות ישיבה שדורשות תחזוקה מיוחדת כדי לשמור על המראה שלהן ועל עמידות לאורך זמן. קחו בחשבון את העניין ובדקו באיזה סוג של תחזוקה מדובר. אם אתם לא רוצים לדאוג לעניין ואין לכם גם את הזמן הפנוי להשקיע בכך, חפשו מערכת ישיבה שלא מצריכה מכם התעסקות שכזו, או, לכל הפחות, כזו שדורשת תחזוקה פשוטה אחת לשנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!