איך להכין את הבית לשיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ בית זה פרויקט מורכב, בטח ובטח אם מדובר בשיפוץ כולל ומאסיבי. במאמר הבא נסביר לכם איך מכינים את הבית לשיפוץ ואיך עוברים את הפרויקט הזה בשלום.

 

אורזים את תכולת הבית

אם אתם מבצעים שיפוץ כולל של הבית ולא יכולים לשהות בו במהלך השיפוץ, אתם כנראה צריכים לעבור דירה. זה אומר למעשה שאתם צריכים להתחיל לארוז את החפצים בעזרת קרטונים מתאימים וחומרי אריזה שונים. ככל שתתחילו לארוז את הבית מוקדם יותר לפני השיפוץ, ככה תוכלו להיכנס לפחות לחץ בזמן השיפוץ. אנחנו מניחים שאת התכולה הכבדה לא תשאירו בבית, כך שאתם צריכים להתחיל לארוז את כל החפצים שעלולים להינזק כתוצאה מהשיפוץ, בין השאר מחשבים, טלוויזיות ועוד חפצים יקרי ערך אחרים.

כמו כן כדאי לשקול שימוש בשירותי אחסנה לטווח קצר שבהם תוכלו לאחסן את הרהיטים בראש שקט ולהוציא אותם בסיום השיפוץ.

 

עוטפים את החפצים שנשארים

אם אתם בכל זאת משאירים חפצים בבית בזמן השיפוץ, אנו ממליצים בחום לעטוף אותם היטב ולהניח באזור מוגן (חדר פנימי לדוגמה) על מנת לשמור עליהם מכמויות האבק הגדולות שיהיו בבית במהלך השיפוץ. אנחנו מתכוונים בין השאר לרהיטים ומכשירי חשמל כמו המקרר, התנור ועוד. קחו קרטונים ופתחו אותם ועטפו באמצעותם את החפצים הללו. הקרטונים יגנו על החפצים הללו לא רק מפני האבק, כי אם גם מפני פגיעות שונות שיכולות להיגרם כתוצאה מהעבודה של הפועלים בשטח. הדביקו אותם באמצעות נייר דבק חזק על מנת שלא יפלו במהלך השיפוץ ועטפו הכל באמצעות ניילון נצמד.

 

הכינו את השכנים שלכם

זה לא משנה אם אתם גרים בבית פרטי או בניין משותף, אתם צריכים להכין את השכנים שלכם ולעדכן אותם שאתם הולכים לשפץ את הבית, במיוחד במקרים של שיפוצים מאסיביים שכוללים בדרך כלל שבירת קירות וניסורי בטון. הדבר יכול להפריע מאד לשגרת החיים של השכנים שלכם ואנחנו בטוחים שאם חוויתם סיטואציה כזו על בשרכם בעבר, אתם לא רוצים לעשות זאת לשכנים שלכם.

לכן, תלו שלט בלובי ושלחו הודעה בקבוצת הוואטסאפ של הבניין. עדכנו שאתם מתכוונים לשפץ את הבית בקרוב ושאתם מצטערים על אי הנוחות הזמנית. דרשו גם מהשיפוצניק שלכם להשתדל לא לעשות רעש בשעות הרגישות בין שתיים לארבע. גם במהלך שיפוץ מאסיבי יש מספיק עבודות שקטות שניתן לבצע בצהריים כמו ריצוף ומריחת רובה למשל.

 

הכינו את החדרים שתגורו בהם

אם אתם לא משפצים את כל הבית ויש לכם אפשרות לשהות בו במהלך השיפוץ, אנחנו ממליצים לכם לעשות הכנה מוקדמת של החדרים שבהם תגורו בזמן השיפוץ. למשל, אם אתם משפצים את הקומה התחתונה לדוגמא ומתכוונים לגור בקומה השנייה, הכינו אותה כמו שצריך, נקו אותה, תדאגו לאמצעי בישול מזון וכמובן למזון עצמו, אחרי הכל זה הולך להיות הבית שלכם בזמן הקרוב.

 

מסדרים מקום למכולה

במידה ואתם מבצעים שיפוץ גדול, סביר להניח שקבלן השיפוצים יצטרך להציב מכולה בסמוך לבית שלכם על מנת לסלק אליה את פסולת השיפוץ. המכולה היא גדולה והיא תופסת מקום של שני רכבים בערך, מה שאומר שאתם צריכים לסדר לה מקום עם גישה נוחה לבית שבו מתקיים השיפוץ. אז אם יש לכם חנייה משלכם אין לכם שום בעיה, אך אם אין לכם חניה כזו אנחנו בהחלט ממליצים לבקש טובה משכן קרוב שיואיל בטובו לחנות מחוץ לחניון על מנת שלמכולה יהיה מקום לעמוד בה.

לסיכום, אין ספק ששיפוץ של הבית הוא פרויקט מורכב שמהווה אתגר לא קטן לדיירים של הבית ועם זאת, אם תיישמו את הטיפים שהבאנו לכם במאמר זה, אנחנו מבטיחים לכם שהמשימה הזו תהפוך לקלה יותר ושהשיפוץ יעבור בצורה חלקה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!