הדברת נמלת האש לאחר שיפוץ :כל מה שחשוב לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צילום:freepik

סובלים מנמלת האש בבית? אין ספק שמדובר במטרד משמעותי. בניגוד להדברת פשפשים בבית, מדובר בהדברה מורכבת מאד שלא תמיד מצליחה.

במאמר הבא נסביר איך יודעים שיש נמלת אש בבית, איך מדביר מקצועי ידביר אותה והאם יש אחריות על העבודה.

איך תדעו שיש לכם בבית נמלת אש?

נמלת האש מאופיינת בצבע אדמוני, המדבירים מכנים אותה בדרך כלל נמלה ג'ינג'ית. היא קטנה אך קטלנית, שכם העקיצה שלה כואבת ממש כמו כוויה מתה חם. למעשה, במהלך העקיצה היא מפרישה ארס שגורם לתחושת הכוויה במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב להתפתחות של תגובות אלרגיות בגוף.

יש שני סוגים של נמלת אש: נמלת אש גדולה ונמלת אש קטנה. נמלת האש הגדולה נפוצה בדרך כלל ברחבי ארצות הברית, ואילו הסוג שנמצא ברחבי ישראל הוא נמלת האש הקטנה, כשמה כן היא, לא עולה על 2 מ"מ. בנגוד לנמלים אחרות, נמלת האש נוהגת ללכת בצמוד לקיר, ברוב המקרים כחלק משיירה ארוכה ואיטית.

אז במידה וחוויתם עקיצות לא נעימות בכלל, כאלה שמותירות שלפוחית אדומה למשך כמה ימים, סביר להניח שיש לכם נמלת אש בבית.

איך מדבירים את נמלת האש?

נמלת האש נחשבת למזיק עיקש שלא נכנע מהר כל כך להדברה. הנמלים הרגילות חיות במושבה הכוללת קן אחד ומלכה אחת. כשהמדביר מצליח לאתר את הקן, הוא הורג למעשה את המלכה וכך מכחיד את כולו. בניגוד לנמלים הנפוצות, המושבה של נמלת האש כוללת כמה מלכות ולכן ההדברה שלהן היא מורכבת מאד.

אז בניגוד להדברת פשפשים יסודית, מדביר מקצועי יבצע את ההדברה נגד נמלת האש באמצעות שני ביקורים. בביקור הראשון הוא יאתר את האזורים בהם יש ריכוז גבוה של נמלים, יעריך ששם נמצא הקן ויפזר פיתיונות רעל על מנת שהן יצאו מהקן. במהלך הביקור השני הוא ישתמש בחומרי הדברה על מנת להדביר את הנמלים, כמו ריסוס, ג'ל או גרגירים באזור של הקן.

חשוב לציין – בניגוד לריסוס לא תמיד פעולת ההדברה מביאה תוצאות מידיות. יתכן ותצליחו להרגיש הקלה מסוימת, אך סביר להניח שייקח כמה ימים לחומרי ההדברה להגיע למקסימום יעילות. בנוסף, במידה ואתם גרים בבית פרטי עם חצר, חשוב מאד לבצע את ההדברה גם בחצר עצמה, שכן סביר להניח ששם נמצא המקור לכל הצרה הזו.

כמו כן, במידה ואתם גרים בבניין משותף, סביר להניח שמדובר בבעיה כוללת שלא תיפתר במידה ותזמינו את המדביר רק אליכם. לכן, מומלץ לברר עם ועד הבית האם מדובר בבעיה כוללת ובמידה וכן, להזמין מדביר שיבצע טיפול כולל בבניין.

האם יש אחריות על ההדברה?

ברוב המקרים, המדבירים יעניקו לכם אחריות של עד חצי שנה על ההדברה בתוך הבית. במידה ובצעתם הדברה גם בחצר, אין אחריות על העבודה בדרך כלל. אך חשוב לציין שמדביר מקצועי ואמין יחזור שוב על מנת לתת לכם פתרון הולם. בכל אופן, זכרו שמדובר במזיק עיקש מאד וגם אם המדביר הוא סופר מקצועי, זה למיד יצליח.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!