הדמיות אדריכליות ממוחשבות – רוצים לדעת איך ייראה הבית כבר בשלב התכנון?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מהימים שבהם הייתם צריכים לדמיין איך ייראה הבית שלכם לפני הבניה או שיפוץ כולל של הפנים או החוץ, על סמך תוכניות הבניה הם היסטוריה רחוקה. עם ויצמן אדריכלות תוכלו להיכנס בדלת הבית הווירטואלי, להלך בסלון, לקפוץ למטבח וגם לעלות לקומה העליונה ולעבור בין חדרי השינה, לצאת למרפסת וליהנות מהנוף! עם ההדמיות האדריכליות המתקדמות שלנו החלומות שלכם יכולים לקבל צבע, צורה ומרקם עוד לפני שהחל אפילו שלב הבנייה של הבית. רוצים לשמוע עוד על הדמיות אדריכליות ממוחשבות פנים וחוץ של הבית שלכם בתלת מימד? התקשרו עכשיו לויצמן אדריכלות והנדסה.

איך יוצרים הדמיות ממוחשבות עבור משרדי אדריכלים?

יש סוגים שונים של הדמיות אדריכליות, בהן האדריכל יכול להשתמש על מנת להמחיש ללקוחותיו איך צפוי להיראות הבית שלהם. בעבר כאמור, אדריכלים היו נעזרים בתוכניות בנייה ושרטוטי בנייה. ואפילו היו בונים דגמי תלת מימד מוקטנים של הבית מקרטון ביצוע בצבע לבן, כדי להמחיש כיצד ייראה המבנה, איפה יהיו הדלתות, החלונות, גרמי המדרגות וכיו"ב.

אולם עם ההתפתחות המשמעותית בתחום הגרפיקה וטכנולוגיות ההדמיה, היום לקוחות יכולים ליהנות מסיור וירטואלי בנכס העתידי שלכם באמצעות הדמיות ממוחשבות תלת ממדיות, שחלקן משלבות אפילו סרטוני מעבר בנכס או הצגה שלו ממעוף הציפור.

הטכנולוגיה שמאפשרת את הצגת האשליה התלת ממדית של הסרטון או התמונה נקראת "רינדור". ההדמיה האדריכלית בעלת תפקיד כפול: היא גם מסייעת לאדריכל להתנסות בעיצוב הבנייה בהיבטים הויזואליים שלה וגם מסייעת לו להמחיש ללקוח איך ייראה הנכס לאחר גמר הבנייה. מטרת השימוש בטכנולוגיה הזו היא לשוות למבנה מראה אמיתי כמה שיותר. האומן יוצר את הסרטון, תוך שימוש בתרשימים אדריכליים מפורטים של המבנה ומנסה להעניק את התחושה שההדמיה היא סרטון שצולם במצלמה ולא עיבוד גרפי. לרוב בכדי להגיע לרמה כזו של ביצועים גרפיים צריך ניסיון רב בתחומים שונים בעולם הגרפיקה והתוכנות הגרפיות, ואפילו ידע בטכניקות צילום מתקדמות.

 

הדמיות אדריכליות ממוחשבות מתחלקות לשלושה סוגים

  • הדמיות חוץ – תמונות וסרטונים שבהם זווית הצפייה נמצאת מחוץ לבניין.
  • הדמיות פנים – אלה תמונות וסרטונים שבהם נקודת הצפייה היא בתוך המבנה.
  • תוכניות מכר – תוכניות שדומות לתוכניות אדריכליות, אולם השמטה של סימונים אדריכליים והוספה של צבעים וגרפיקה ממחישה ומנגישה את התכונות של המבנה גם למי שאין לו ידע אדריכלי. בתוכניות המכר, זווית הצפייה ממוקמת לרוב מחוץ למבנה ממבט על כלפי מטה.

אנו בויצמן אדריכלות מאמינים שבייחוד כשאתם עומדים בפני הרכישה המשמעותית של בית, ההזדמנות לקבל המחשה חיה כמעט של איך יראה הבית הזה, איך ייראה הסלון שבו תבלו כמשפחה, איך ייראה הנוף מחדר השינה או איך ייראו חדרי הילדים יכולה להיות מרגשת!

מוזמנים לבקר אותנו https://waissman.co.il/ ויצמן אדריכלות והנדסה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!