הובלות בתל אביב – ממה מושפע המחיר ואיך לחסוך במחיר ההובלה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם מתגוררים בתל אביב ועוברים לדירה חדשה או מתגוררים מחוץ לעיר ועוברים אליה, תגלו טווח רחב מאד של מחירים בכל הקשור להובלות אליה. מעבר להליך עצמו, שהוא כלל לא פשוט, עליכם להתארגן לקראת המעבר ולחפש מענה לשאלות שונות, כולל כמה עולה ההובלה ומה משפיע עליה. רק תשובות לכל השאלות הללו יעזרו לכם למצוא מה שמתאים ואפילו לחסוך בהוצאות לעיתים. אז, ממה מושפע מחיר ההובלה ואיך אפשר לחסוך? הנה, התשובה:

הפרמטרים המשפיעים על המחיר

אם כן, ישנם, כמה פרמטרים עיקריים, המשפיעים על עלות ההובלה:

  1. המרחק – המרחק בין היעד שממנו אתם יוצאים אל היעד בתל אביב שאליו אתם עוברים משפיע על עלות ההובלה. ככל שהמרחק הזה הוא רב יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר.
  2. יש או אין מעלית – מעלית בבניין שממנו אתם יוצאים וגם אליו אתם עוברים היא בהחלט יתרון ואם יש אותה, היא יכולה להוזיל. אם אין מעלית, המשמעות לכך היא עלייה במדרגות וסחיבת הציוד והרהיטים תוך השקעת מאמץ רב. ומאמץ רב עולה לא מעט כסף ודורש הוצאה גבוהה יותר.
  3. בכמה ארגזים וציוד מדובר – ככל שכמות הקרטונים והציוד שלכם הוא רב יותר, כך עלות ההובלה תהיה גבוהה. גם אופי הציוד והרהיטים משפיע, וככל שהריהוט מסורבל יותר וכבד יותר, המחיר יהיה גבוה בהתאם.
  4. מתי – ישנן עונות בשנה שבהן הביקוש להובלה הוא גבוה יותר. למשל, בחודשי הקיץ, רגע לפני תחילת שנת הלימודים (בחודשים יוני ואוגוסט). בתקופות אלו עלות ההובלה תהיה גבוהה יותר בשל הביקוש, ובהשוואה לתקופות אחרות בשנה (החורף, למשל) אז הביקוש נמוך והעלות נמוכה גם היא.

 

שיטות להוזלת עלויות

ניתן לראות שישנם כמה פרמטרים הקובעים את עלות ההובלה וחשוב לדעת שיש גם דרכים לחסוך למרות פרמטרים אלה. למשל, סקר שוק. יש לא מעט חברות הובלות שמציעות הובלות בתל אביב וחשוב להשוות מחירים ולבדוק. התחרות בין החברות היא רבה ועליכם לזכור זאת כשאתם יוצאים לדרך ומחפשים אחר חברת ההובלות המתאימה. מעבר לכך, אם אפשרי, כדאי לבצע את ההובלה בשעות הפחות עמוסות, כמו שעות הבוקר המוקדמות, ובייחוד בעיר צפופה כמו תל אביב. בשעות כאלה עומס התנועה הוא לא רב יחסית וחברת ההובלות שלכם תוכל לבצע את ההובלה עצמה במהירות וללא פקקים, שמעכבים את הנסיעה.

 

עוברים דירה עם גט מובינג

אז, עכשיו, כשהבנתם ממה מושפע המחיר וגם אילו נקודות הן קריטיות בעניין לצורך הוזלה, כל שנותר לכם הוא לאתר את חברת ההובלות המתאימה לכם ולצאת לדרך, כדי שיהיה מעבר קל. בדיוק בשביל זה מציעה לכם GetMoving  פלטפורמת אונליין ייחודיות, המבצעת, בהתאם לנתונים שהזנתם אודות המעבר, מכרז בין חברות הובלה רלוונטיות העונות על כך הצרכים. כל זה ללא תוספת מחיר ובמהירות רבה. מעבר לכך, מוצעים לכם באתר גם מוצרי אריזה במחירים משתלמים, כהשלמה לכל המעבר וענייני האריזה. גט מובינג הופכת את כל המעבר שלכם למשימה פשוטה בהרבה, כדי שאתם – תוכלו להתמקד בכל השאר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!