הכנת תשתית להתקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניה פרטית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

העולם כולו מתקדם בצעדי ענק לעבר עולם של רכבים חשמלים, רכב שחוסך לנו הנהגים בדלק ובעלויותיו הגבוהות, ולצד זאת מסייע בקידום איכות הסביבה ויצירת סביבה ירוקה יותר.  והפתרון לגמרי פשוט ומוכר לכולם – חיבור לחשמל, אז איך עושים את זה?

 

לא מורכב כמו שנשמע

תארו לכם שבכל פעם שהייתה נגמרת לנו הסוללה בנייד היינו צריכים ללכת לתחנת דלק, נשמע מוזר, לא? אז למה שנעשה זאת עם הרכב שלנו?. כך, בדיוק כמו בשימוש בסלולר, כל שעלינו לעשות הוא להטעין את הרכב. כיום ישנם עמדות טעינה לרכב חשמלי במקומות ציבוריים רבים: סמוך למשרדים, לבתי קפה וכו'. אך כמובן שעמדת טעינה ליד הבית תהיה החיונית והשימושית ביותר.

 

התקנת עמדת טעינה בבית פרטי

הדרך הקלה והמהירה. בכדי להתקין עמדת טעינה בבית פרטי, כל שיש לעשות הינו ליצור נקודת גישה באמצעות סוקר שיבדוק מהן הפעולות הדרושות לחיבור בין תשתית החשמל מלוח החשמל של הבית אל החניה, ולהזמין התקנה. כך, העלות של צריכה החשמל בעמדת הטעינה תתווסף לחשבון החשמל הביתי החודשי.

 

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף זו התקנה מעט מורכבת יותר מזו בבית פרטי. במקרה זה, במידה ואין גישה ישירה מהחנייה ללוח החשמל הביתי (רלוונטי רק לדירות בקומות הראשונות), יהיה הצורך בשימוש בלוח החשמל המשותף של הבניין – ועל כן יש להגיע להסדר עם וועד הבית או חברת הניהול של הבניין בכדי לנהל את דרך כיסוי עלויות החשמל של העמדה. אפשרות נוספת ואולי קלה יותר הינה התקנת עמדת טעינה מנתרת\שקע טעינה המודד באמצעות מונה נפרד לחשמל.

 

החוק – הרכב החשמלי הוא העתיד

באוגוסט 2021 הוחלט על תיקון לחוק המקרקעין, הקובע כי כל דייר בבניין משותף יהיה בעל האפשרות להתקין תשתית להקמת עמדת טעינה לרכב חשמלי ללא הסכמת יתר הדיירים, וכן כי כל בניין חדש שנבנה מחויב גם בהכנת תשתיות לטובת הקמת עמדות טעינה. זאת לטובת הכנת התשתיות בישראל למעבר של הנהגים לרכבים חשמליים.

 

עלויות

רכישת רכב חשמלי עשויה להוזיל את עלויות החזקת הרכב שכן אין צריכה בדלק אשר מחירו עולה עם השנים. ולכן, התקנת עמדת הטעינה ככל הנראה תהיה מזערית לעומת החיסכון. עלות ההתקנה נעה בין המחירים 1,500-4,000 שקלים, כאשר המחיר תלוי בגישה ללוח החשמל ובאם נדרשת חפירה.

לסיכום, הרכבים החשמליים הינם העתיד של התחבורה בישראל ובעולם, רכבים אלו הן חוסכים בעלויות והן תורמים לשמירה על איכות הסביבה. אמנם ההתקנה עשויה להישמע כמו פרויקט מורכב, אך לא כך הדבר, מדובר בהתקנה יחסית מהירה, במיוחד בהתקנה בבתים פרטיים. גם בבתים המשותפים התהליך אפשרי, ואילו הופכות לקלות עוד יותר באמצעות החוק החדש שנקבע בישראל.  למידע נוסף לגבי עמדות טעינה לרכב חשמלי היכנסו לאתר איוי אנרג'י: evenergy.co.il.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!