המדריך המלא לניסור בטון

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

ניסור הבנייה הוא תחום שמתפתח עם השנים, והביקוש אליו גובר ככל שענף הבנייה מתפתח. מהו בכלל ניסור בטון, מתי נשתמש בו, מה הם הכלים בהם נעשה שימוש, מי הוא בעל המקצוע, אילו הסמכות כדאי שיהיו ברשותו, באילו מקרים נשתמש בו? ולמה צריך לשים לב כדי שהעבודה תתבצע בצורה הטובה ביותר? כל התשובות במדריך המלא לניסור בטון.

חיתוך בטון בשלד(צילום:upslash)

הגיע הרגע לעשות שיפוץ בבית

כולנו מחכים לרגע הזה, שסוף סוף יש לנו את התקציב ואת הזמן לעשות שיפוץ בבית. בין אם מדובר בהחלפת דלת, החלפת חלון, או אפילו שבירת קיר. אל תתנו להתרגשות מהשינוי לבלבל אתכם, וקראו היטב את המדריך הבא.

מה הוא ניסור בטון?

ניסור בטון הוא חיתוך של בטון על ידי כלים מיוחדים – לרוב המסור מורכב מגלגל חד שמסתובב במהירות על ידי מנוע. הגלגל המשונן חותך את הבטון בצורה חדה, שמבטיחה דיוק מירבי. בין אם מדובר בקיר, תקרה, שביל, או אובייקט כלשהו. קיים בשוק מגוון רחב של מסורי בטון, כאשר כל מסור עונה על צורך אחר, ונבחר בהתאמה אישית לאופי הפרויקט.

מסור לניסור קיר בטון

אי פעם תהיתם כיצד ניתן לנסר קיר בטון? קיר בטון הוא יציב ומסיבי, ורבים נוטים לחשוב שאי אפשר לנסר אותו בקלות. בזכות ניסור הבטון, ניתן לחתוך את הקיר בצורה מדויקת ולהבטיח ניסור חד וחלק. הדבר מתבצע על ידי מסור מיוחד, שמחברים לקיר. המסור מונע על ציר, ומופעל על ידי הפועל בשלט רחוק, על מנת לשמור על בטיחותו של המפעיל. המסור נע מעלה ומטה, וחותך את הקיר בצורה ישרה וחלקה. המפעיל יכול לעמוד בכל מקום ולבצע פעולות מורכבות, תוך מתן עדיפות עליונה לבטיחות.

סוגי מסור לניסור בטון

למשל, קיים מסור ידני שמחובר לעגלה, שישמש לניסור רצפה, בעוד למקרים כמו ניסור קיר, נצטרך להשתמש במסור הידראולי שמורכב על הקיר, וההפעלה מתבצעת על ידי שלט רחוק. המסור דורש קירור באופן מתמיד על ידי מים, כדי למנוע חימום יתר של המנוע, אל דאגה, הקירור מתרחש באופן אוטומטי.

ניסור של בטון ביהלום

בניגוד לדעה הרווחת, לא משתמשים ביהלום עצמו על מנת לנסר, ולא מדובר במסור בצורת יהלום. מסור יהלום הוא מסור שעל הגלגל שלו מודבקים שבבי יהלום. למרבה הצער, לא ניתן לראות אותו והוא אינו מנצנץ, אבל הוא בהחלט משפיע על תהליך החיתוך. היהלום הוא החומר החזק והקשה ביותר בטבע, והשימוש בו בתהליך הניסור מבטיח שהוא יהיה מספיק חזק על מנת לחתוך גם את הבטון החזק ביותר, בצורה המדויקת כפי שנדרש. מהסיבה הזו רבים בוחרים להשתמש בניסור של בטון ביהלום.

מתי ניעזר בשירותי ניסור של בטון ביהלום?

ניסור בטון ביהלום ידרש במגוון רחב של מקרים. הסיבה לכך, היא שהבנייה בבטון מאוד נפוצה במדינת ישראל, וכ-90% מהמבנים בארץ עשויים מבטון. בין אם מדובר בבתים, מבנים ציבוריים, חניונים, מרכזי קניות, וכן הלאה. ניסור של בטון יידרש במקרים בהם נרצה לעשות שיפוץ קטן בבית כמו התקנת חלון, הרחבה מסוימת או התקנת דלת נוספת. כשמדובר בדברים יותר רציניים, נוכל להיעזר בניסור בבטון כמו ניסור עמודי בטון, ניסור תקרה, וניסור קירות.

בטיחות לפני הכול

שימו לב שאתם בוחרים בבעל מקצוע מנוסה, ותיק, ובעל ניסיון בניסור בטון ביהלום. הסיבה לכך, היא ששבירת קירות עלולה להיות מאוד מסוכנת, ויש לוודא שהדברים מתבצעים כראוי בהתאם לתקן. לא כדאי להתפשר על בעל מקצוע שלוקח מחיר ניסור בטון נמוך שעלול לסכן אתכם, או את עצמו. ניסור תקרות וניסור עמודי בטון הם עבודות לא פשוטות, שיש להיות בעל הידע המקצועי, ההכשרה, וההסמכה על מנת לבצע אותם כראוי.

מקצועיות

הנחת היסוד היא שעל בעל המקצוע לדעת מה הוא עושה, משום שבעל מקצוע שמנסר בטון ללא ידע מקצועי עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים, שיאלצו אתכם לבצע תיקונים נוספים בעלויות נוספות. ודאו שמדובר בקבלן מורשה, ובקשו לראות את הרישיון שלו. גם אם המחיר שיוצע לכם יהיה גבוה, כדאי לשלם עוד כמה שקלים ולהיות בראש שקט.

כדאי לצפות במחירים של ניסור בטון נפוצים לפני שמקבלים הצעות כאלה ואחרות. היכרות עם המחירים הנפוצים תסייע לכם לסנן הצעות יקרות או זולות באופן מחשיד.

אמינות – בעל מקצוע שיהיה הוגן

בחרו בבעל מקצוע שידבר אתכם בשקיפות – מה הוא מציע לעשות, מה האופציות העומדות בפניכם, וינקוב במחיר המדויק לפני ביצוע העבודה. אין דבר יותר מעצבן מבעל מקצוע שמעלה את המחיר ברגע האחרון, מנסה "לדחוף" לכם שירותים שאתם לא צריכים על מנת להרוויח כמה שיותר ולסחוט את הלימון. בעל מקצוע הוגן יהיה אמין, יקח מחיר בהתאם לעבודה שביצע, ייתן יעוץ אובייקטיבי ויבצע את ניסור הבטון על הצד הטוב ביותר.

איך לבחור את מנסר הבטון המושלם?

במידה ויש לכם המלצה מחברים, היעזרו בה! המלצה היא ג'וקר, ומי שעשה עבודה טובה בעבר ולקח מחיר ניסור בטון הוגן הוא סוס מנצח. במידה ולא, אל תתייאשו.

קיימים אתרים שמבצעים עבורכם השוואת מחירים, על מנת לסייע לכם לבחור את השירות המתאים ביותר עבורכם. האתרים יציעו לכם מספר הצעות מחיר, תוכלו לראות את הותק של כל בעל מקצוע, את הניסיון, הביקורת והדירוג שלו. כל מה שיישאר לכם, הוא לבחור את בעל המקצוע שתרצו, ולהזמין אותו לביתכם על מנת לבצע את העבודה, ותוכלו להתחדש בשיפוץ עליו חלמתם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!