הפעולות שיש לבצע בכל בית בתום שיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ בית הוא פרויקט מקיף מאוד. העבודות נמשכות בדרך כלל פרק זמן ארוך יחסית, והעלות שלהן גבוהה למדי – סדר גודל של כמה עשרות אלפי שקלים, ולפעמים אפילו יותר. באופן טבעי כשקבלן השיפוצים מכריז שהפרויקט הושלם, ישנו רצון לסמן V על שדרוג הנכס ולהתחיל ליהנות ממנו – אבל כדי שתוכלו ליהנות באמת מהדירה, יש עוד 2 פעולות שכדאי מאוד לבצע.

 

1. ניקיון יסודי

כל העבודות שמתבצעות במסגרת השיפוץ גורמות ללכלוך רב בכל רחבי הבית. אתם יכולים לנסות לנקות את המטבח, חדר הרחצה, החדרים השונים, החלונות, התריסים, הארונות, הרצפות והקירות בכוחות עצמכם, אם כי בגלל אופי הלכלוכים סיכויי ההצלחה נמוכים.

לעומת זאת, עם חברת ניקיון מקצועית תוכלו להיות בטוחים שהבית יהיה נקי באמת. אמנם עלות השירות היא 1,000-2,000 ש"ח, בהתאם לגודל הנכס, וזוהי כמובן הוצאה לא מבוטלת – אבל כשלוקחים בחשבון את מחיר השיפוץ כולו, התוספת אינה משמעותית (למעשה, כדאי להכניס מראש סעיף של ניקיון מקצועי לתקציב השיפוץ).

שירות ניקיון אחרי שיפוץ כולל העלמת כל שאריות חומרי הבנייה (רובה, טיח וכו'), ניקיון של הטיח והצבע, מעבר על כל הרצפות ועל הפנלים (אזור שמטבעו נוטה להתלכלך במהלך שיפוצים), הברקת חלונות ותריסים, שאיבה של נסורת מהארונות, תשומת לב גם לשקעים ולגופי התאורה, ניקוי כלים סניטריים ועוד. תוכלו להוסיף לרשימה גם פוליש וקס או פוליש קריסטלי למראה מבהיק – וכך ליצור בית מרשים במיוחד.

 

2. הדברה מקצועית

עוד פעולה שכדאי מאוד לבצע בתום השיפוץ ועוד לפני הכניסה לבית היא הדברה. את ההדברה חשוב לתזמן אחרי הניקיון, מפני שפעולות הניקיון השונות יפגעו באפקטיביות של חומרי ההדברה. הזמנת מדבירים מיומנים מאפשרת לכם לחיות בבית שאין בו אורחים לא רצויים בדמות ג'וקים, נמלים וכו'. לפעמים תוך כדי השיפוץ, הלכלוך והבלגן גורמים להופעת חרקים וגם מזיקים אחרים, ולכן ההדברה נחוצה אפילו יותר מהרגיל – מה גם שזו הזדמנות טובה לרסס את הבית כשאתם ממילא עדיין לא נמצאים בו.

על-מנת לא לעכב יתר על המידה את הכניסה לבית המחודש, כדאי להזמין מראש גם את חברת הניקיון וגם את חברת ההדברה. קבלן שיפוצים אמין יוכל לספק התראה של שבועיים שלושה מראש לגבי מועד סיום השיפוץ, למחרת כבר יגיעו אנשי חברת הניקיון וכעבור יום נוסף המדבירים.

מידע מפורט לגבי סוגי ההדברות המתאימים לבית אחרי שיפוץ ניתן למצוא באתר kesem-hadbarot.co.il.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!