מהן ההכנות הנדרשות לחימום תת ריצפתי בפרויקט שיפוץ דירה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

שיפוץ דירה מהווה את ההזדמנות האולטימטיבית לשדרג את סביבת החיים ולהשביח את הנכס. החלפת מטבח, צביעת הקירות, תכנון מחודש של החדרים והתקנת חימום תת רצפתי. שיפוץ זה הזמן לקחת את הבית צעד אחד קדימה וליהנות מפיצ'רים שתורמים לאיכות החיים ומתכתבים עם המגמה הירוקה שמשפיעה היום על תכנון אדריכלי ועיצוב הפנים.

דיירים רבים לפניכם כבר גילו את התענוג שטמון במערכות חימום המותקנות מתחת לאריחים ומפזרות חום אחיד ונעים ברחבי החלל. מדובר בפתרון אטרקטיבי מבחינות רבות הממצב אותו לבחירה המועדפת לחימום של כל חלל. איך בוחרים ולמי פונים? כל התשובות לפניכם.

מים או חשמל?
ראשית, נהוג להבחין בין שתי מערכות של חימום תת רצפתי: חימום על בסיס מים וחימום חשמלי כאשר האופציה המובילה היא ללא ספק זו על בסיס מים שבמהלכה גוף חימום מחמם את המים בעיקרון של אנרגיה חוזרת והמים שזורמים בצינורות מתחת לרצפה מחממים את הרצפה וממנה את החדר כולו.

מהם היתרונות של חימום תת רצפתי?
אין ספק שמדובר בחימום אפקטיבי ועוצמתי מאין כמוהו. היופי הוא שהחום מתפזר בצורה אחידה בחלל וכן שהוא מאוורר ואינו מייבש. כמו כן, אפשר ללכת על הרצפה ברגליים יחפות ואפילו רטובות והחמימות הנעימה הופך את המדרך לנעים להפליא והחום שמקורו ברצפה מתפשט ומחמם את הגוף.
המערכת מותקנת מתחת לאריחי רצפה כך שלא רואים את מתקן החימום עצמו וניתן לשמור על מראה אסתטי מעודן בצביון מינימליסטי ייחודי ויוקרתי ולא לפגוע בקו העיצובי.
מבחינת עלויות, מדובר במערכת לא זולה אבל שנחשבת לפתרון החימום הזול ביותר לאורך זמן בהשוואה לרדיאטורים, מזגנים, קמין והסקה מרכזית מהסיבה שהיא מבוססת על אנרגיה חוזרת. כמו כן, אפשר לשלוט בדרגת החום בהתאמה אישית לפי כל חדר. כלומר, להחליט שחדר הילדים יהיה מחומם לטמפרטורה X והסלון לטמפרטורה Y לפי העדפה וכמובן לחמם רק לפי הצורך. כלומר, לא מבזבזים אנרגיה על חימום של חלל ריק. עם כניסתם של מערכות בית חכם לסביבת המגורים ניתן היום גם לשלוט במערכת החימום בשלט רחוק ולכוון אותה לדרגת החום המועדפת עוד לפני הכניסה הביתה. דרך חימום זה גם נחשבת לבטיחותית במיוחד ללא סכנת התקלחות או סכנת כוויות ומתאימה לכל סוג של תשתית ואריחים מקרמיקה ועד שיש.

שיפוצים בירושלים

במהלך שיפוץ הבית עם קבלן שיפוצים יש לבחור את סוג המערכת ולפנות כמובן לחברה מובילה בתחום של פתרונות אנרגיה כמו חימום תת רצפתי. לרוב התהליך ימשיך להגדרת אזורי חימום כשעליכם להחליט אילו אזורים יחוממו בבית, האם כולם וכל זה תוך התחשבות בתנאים הסביבתיים. למשל, חלונות ופתחים שמקררים את החלל. לאחר מכן מתקינים לוחות בידוד עשויים פוליסטירן, חום וגופי חימום בצורה של רשתות מברזל, צינור ייעודי ובקר לניטור ובקרה על הפעילות של החימום. חברה מקצועית תפקח על ההתקנה ותוודא שמדובר בצנרת איכותית העומדת בתנאי לחץ קיצוניים וכדאי לשלב את התקנת המערכת לפני שמרכיבים את האריחים, צובעים את הקירות ובוודאי לפני שממקמים רהיטים. כמובן שאפשר תמיד להוסיף מערכת חימום תת רצפתית, אבל פשוט יותר לשלב את הפרויקט כחלק מבניית הבית או שיפוץ שלו, כשממילא משנים את החלל ומשדרגים אותו.

העניקו לעצמכם חלל חמים ונעים יותר מכפי שהכרתם במינימום עלויות תוך חיסכון משמעותי בדרך ידידותית לסביבה ואסתטית להפליא. פנו לחברה מקצועית וכמובן שימו דגש על התקשורת בינה ובין החברה המשפצת או קבלן השיפוצים כדי שתהליך השיפוץ יעבוד על פי התוכניות והתוצאות יהיו לשביעות רצונכם המלא.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!