חיית השטח של עולם הבניה – הטרקטור

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אין ספק שלא יקום בניין אחד בלי כלי צמ"ה בשטח, הטרקטור הוא בין החשובים שבהם. אם אתם קבלנים בענף הבניה אתם בוודאי יודעים שהשטח צמא לעובדי בניין. כחלק משימור העובדים תוכלו להציע להם להרחיב את כישוריהם ולשלוח אותם לקורס נהיגה קצר על טרקטור.

תהליך הוצאת רישיון נהיגה בטרקטור הינו פשוט ולא דורש הוצאות משמעותיות. מומלץ מאד לכל אדם המעוניין וצריך לעשות שימוש בטרקטור, לעבור קורס ולהוציא רישיון באופן מסודר, על מנת שלא לעבור על החוק ובמיוחד בכדי להימנע מסכנות בטיחותיות. שימו לב, נהיגה על טרקטור ללא רישיון היא עבירה על החוק, ודינה עשוי להיות קנס כספי , שלילת רישיון, ומאסר בפועל. רישיון טרקטור משא או חקלאי, חשוב מאד עבור עבודה בתעשיית הבניין והחקלאות. מלבד זאת הוא גם משמש כרישיון לפעילות חווייתית של נהיגת שטח. רישיון נהיגה בטרקטור מספק את האפשרות לנהוג בטרקטור משא, טרקטור חקלאי תעשייתי, ריינג'ר , טרקטורון, תומקאר ועוד.

למי מתאים קורס לנהיגה בטרקטור

לימודי טרקטור מתאימים לעובדים בתעשיית החקלאות, בני קיבוצים ומושבים, מעסיקים המעוניינים להכשיר את העובדים שלהם, צעירים אוהבי אקסטרים ועוד. כיום ללימודים להוצאת רישיון לטרקטור ישנם פונים רבים, אשר מבקשים לאפשר לעצמם עבודה בתעשיית הבניין והחקלאות. ישנם גם כאלו המעוניינים לרכוש כלי רכב שונים, לפעילויות אקסטרים וטיולי שטח כדוגמת טרקטורונים וריינג'רים.

מה לומדים בקורס לנהיגה על טרקטור?

הלימודים בקורס נחלקים לשני שלבים. בשלב הראשון, לימודים עיוניים המתקיימים בכיתה, במהלכם ילמדו התלמידים על נהיגת שטח, היכרות עם טרקטור וכלים דומים, דיני תעבורה, תמרורים, תפעול רכב, בטיחות בנהיגה ועוד. בסיום הלימודים התיאורטיים יבחנו התלמידים מבחן תאוריה במשרד רשות הרישוי. תלמידים אשר עברו בהצלחה את המבחן, יוכלו להמשיך לשלב הבא- הלימודים המעשיים.

מהלך הלימודים המעשיים מתבצע במגרש סגור, המדמה חווית נהיגה בתנאי שטח, תוך ליווי ופיקוח של מורה נהיגה. התלמידים נוהגים באופן עצמאי, כאשר מורה הנהיגה מדריך, מכוון, ומתקן אותם, על מנת שיוכלו לרכוש את המיומנות הנדרשת לנהיגה בפועל. השיעורים המעשיים שמים דגש על יציבה ושליטה בטרקטור, חיבור עגלת משא ושליטה בה, התנהלות בפניות והתמודדות עם אתגרי מסלול. בסיום סידרת השיעורים, וכאשר התלמיד מוכן, ייגש התלמיד לטסט- מבחן מעשי על ידי בוחן חיצוני מטעם משרד הרישוי. המבחן יתקיים במתחם הלימודים אותו מכיר התלמיד היטב, על גבי הטרקטור ששימש אותו במהלך הקורס.

באיזה גיל אפשר להתחיל ללמוד

ניתן להתחיל ללמוד קורס נהיגה על טרקטור כבר בגיל 15.5, אך את מבחן הרישוי המעשי ניתן לבצע רק מגיל 16. הוצאת רישיון לטרקטור דורשת מהתלמיד המיועד לעבור כמה שלבים, מדובר בהליך שאינו ארוך במיוחד, ותלוי בעיקר בביצוע המשימות הדרושות, ובמוכנות של התלמיד. לאחר סיום הפעולות הבירוקרטיות של מילוי טופס ירוק באתר משרד התחבורה, בדיקות רפואיות והרשמה לקורס, ניתן להתחיל בלימודים. מרגע שעבר התלמיד את בחינת התיאוריה בהצלחה יוכל להמשיך ללימודים המעשיים, בתום סידרת שיעורים מובנת מראש, במידה והתלמיד הגיע למוכנות הנדרשת, יוכל לגשת למבחן המעשי ולקבל את הרישיון המיוחל. רישיון נהיגה בטרקטור פותח אפשרויות תעסוקה מגוונות, הן בתחום תעשיית החקלאות והן בתחום תעשיית הבניין, ומאפשר גם נהיגת שטח וטיולים במגוון כלי רכב המתאימים לכך.

הכתבה בשיתוף מכללת משא בטוח, המובילה בתחום הדרכות על כלי צמ"ה, עבודה בגובה ועוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!