טיפים לשיפוץ דירות יוקרה במגדלי יוקרה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

דירת יוקרה במגדל מרהיב עין היא נכס נחשב ונחשק. מצד שני כדי להתאים אותה באופן מושלם באמת לצרכים של הדיירים הספציפיים נדרשים לפעמים שינויים, ואפילו משמעותיים, ולכן גם דירות כאלה עוברות לעתים שיפוצים. בנוסף כדאי לזכור ששיש גם מגדלים ותיקים והדירות בהם מתחילות מן הסתם להתיישן וזקוקות לרענון. שיפוץ דירת יוקרה מחייב תשומת לב למספר דגשים חשובים, ובכל מקרה כדאי ליישם את הטיפים הבאים.

מפקח בנייה – איש המקצוע ששומר על האינטרסים שלכם

דירה בפרויקט יוקרתי כמו גינדי TLV או מגדלי U היא נכס ששווה מיליוני דולרים. עבודה לא מקצועית עלולה לגרום לנזקים חמורים, ומעבר לפגיעה הכלכלית לפגום גם בשגרת החיים שלכם. בהתאם הטיפ החשוב ביותר הוא לבחור אנשי מקצוע מעולים ומנוסים, גם אם פירוש הדבר שיפוץ מעט יותר יקר, ועוד צעד שעוזר לצאת לדרך בראש שקט באמת הוא לשכור את שירותיו של מפקח בנייה – מקצוען מיומן שיוודא עבורכם שכל פעולה ופעולה מבוצעת באופן מושלם. אפשר להגדיר את מפקח הבנייה כעיניים ואוזניים של בעלי הנכס בשטח, כך שתהיה לכם שליטה מלאה על השיפוץ בלי שתצטרכו להיות במקום בעצמכם באופן קבוע.

שפע אור טבעי

אמנם בפרויקטים מובילים כגון גינדי סיטי רמלה או נצבא פארק הרצליה התכנון הראשוני כולל שפע חלונות בעלי מפתחים גדולים, אבל גם כך אחד העקרונות המרכזיים בשיפוצים מוצלחים כיום הוא להכניס לבית כמה שיותר אור טבעי' כל זאת מתבצע על ידי קבלן שיפוצים במרכז המתמחה בתחום.

האור של השמש גם מחמיא לכל חלל בבית, ובנוסף מאפשר לצמצם את צריכת החשמל. אמנם מי שמתגורר בדירת יוקרה במגדל מרשים לא צריך מן הסתם לחסוך כמה שקלים בחשבון החשמל, אבל כדאי לקחת בחשבון שלצעד הנ"ל יש גם חשיבות אקולוגית. למעשה במסגרת שיפוצים מתקדמים בימינו כדאי תמיד לכלול עוד צעדים שמנצלים פתרונות מתקדמים ומאפשרים לבני הבית לשמור טוב יותר על הסביבה – עבורם ועבור העתיד של כולנו.

להפוך את הבית לחכם

הבית החכם הוא אחד הקונספטים המסקרנים ביותר שהולכים ומתפתחים במאה ה-21. כשמסתכלים על מגדל מרשים כמו למשל גינדי פארק חולון, שזכה לתכנון מושכל ובנוי כך שהחיים בו יהיו נוחים במיוחד, אך טבעי להשלים את התכנון הראשוני עם מערכות שהופכות את תפעול הבית לעוד יותר נוח ומהנה.

דוגמה אחת מתוך רבות למערכת שהיא חלק מבית חכם היא שליטה מרחוק על המזגן, כך שבני הבית יוכלו ליהנות מסלון ממוזג בטמפרטורה האידיאלית מבחינתם מיד כשהם חוזרים הביתה מיום העבודה, וזאת באמצעות הפעלה דרך הסמארטפון כשנכנסים לשכונה. דרך נוספת היא להגדיר מצבים קבועים מראש – למשל הפעלת הדוד החשמלי בימי החורף בשעה 18:00 כדי שאפשר יהיה להתקלח בתחילת הערב. גם את התריסים החשמליים ברחבי הבית אפשר לחבר ללוח שליטה ובקרה כדי שיעלו וירדו בהתאם לתנאי מזג האוויר, והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!