טיפים לשיפוץ חדרי שינה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בשיפוץ דירה, לעתים דווקא את חדר השינה משפצים אחרון או מזניחים, על חשבון חדרים אחרים שבהם מארחים דוגמת הסלון. אבל אפשר לחשוב על זה גם מזווית אחרת – בחדר השינה אתם מארחים כל לילה את עצמכם. בנוסף, האפשרויות הרבות שיש כיום מבחינת דרכים לשיפוץ חדרים ולשיפור המראה שלהם, מאפשרות לעשות שינוי גדול, גם בתקציב בינוני או נמוך. אם עדיין לא השתכנעתם, ייתכן שהטיפים הבאים לשיפוץ חדרי שינה ישנו את דעתכם:

שיכלול השימוש במראות

מלבד היותן שימושיות בחיי היום יום ובמיוחד בחדר השינה, מראות הן גם אלמנט עיצובי קלאסי ויפה, שמקדם מראה רחב יותר של החדר. מיטות זוגיות תופסות מקום רב. מיקומן, במיוחד בחדר שינה קטן, יהיה גורם מרכזי שיכתיב את המקום בו נעדיף למקם מראת גוף. למרות אילוץ זה, ניתן לעתים למקם אותן מול אחד ממקורות האור החזקים, בכדי לכוון יותר אור מבחוץ או מהמנורות, לאזורים מוארים פחות בחדר.

התקנת פרקט

הוספת פרקט לחדר השינה, יכולה להיות דרך מהירה וזולה לשדרג את הרצפה ובכך, את האווירה בכל החדר.

מגוון הסוגים מתחיל מפרקט למינציה (סינתטי) זול.

פרקט עץ טבעי הוא בעל המראה הטוב ביותר והוא גם פחות מרעיש כשדורכים עליו. מצד שני, הוא היקר ביותר והמורכב ביותר לתחזוקה שוטפת, עקב רגישותו למזג האוויר. פתרון ביניים, הוא פרקט שמורכב מכמה שכבות מסוגים שונים ומכונה פרקט רב שכבתי אותו מתקין קבלן שיפוצים בפרויקט שיפוץ חדר שינה..

שימוש בגבס

השימוש בגבס, הוא אמצעי זול, גמיש ומהיר לשימוש ולכן הוא נפוץ מאוד ביצירת קירות, מחיצות, אלמנטים דקורטיביים ותקרות מונמכות. הסתייעות בגבס בשיפוץ חדר השינה, מאפשרת לשלב ולהסתיר בתוכה בקלות אלמנטים שונים, כמו חיווט, תאורת LED שקועה שניתן לכוון לאזורים שונים בחדר ואפילו רמקולים.

שיפוץ לארונות

לצד מיטות זוגיות, ארונות הם לרוב פריט הריהוט הבולט ביותר בחדר שינה. צביעה מחדש שלהם היא דרך מהירה לעשות שינוי גדול. אפשר להשקיע גם בהתאמת הצבע לצבע הקירות והמצעים וכן לשפר את מראה הארונות ותפקודם, בעזרת שינויים קטנים כהחלפת ידיות.

אחסון מתחת למיטה

ככל שהאחסון מתחת למיטה גדול ונוח יותר לשימוש, כך נוטים יותר לעשות בו שימוש בפועל. כתוצאה מכך, ניתן לפנות מקום בחדר השינה ובכך להשיג מראה מרווח, נקי ומסודר. אם מדובר במיטה זוגית ישנה עם ארגז פגום או במיטה ללא ארגז, עוד יותר טוב! קל כיום למצוא, מתוך שפע פתרונות האחסון שזמינים לרכישה, אוסף תאי אחסון קלים לשליפה, שיתאימו לגודל הרצוי ויהיו בצבעים מתאימים (או שקופים).

מצעים חדשים

ומעבר לשיפוץ וסידור החדר, ניתן גם להתחדש וליצור אווירה שונה – מיטות זוגיות הן פריט הריהוט הבולט ביותר ויזואלית בחדר שינה ממוצע. גם אם יש בחדר ארון והוא גדול יותר, הארון צמוד לקיר והוא לא הדבר הראשון והעיקרי שמושך תשומת לב בכניסה לחדר. לכן, אחת הדרכים הזולות יחסית לשינוי משמעותי ומהיר במראה חדר השינה, היא רכישת מצעים חדשים.

לסיכום

לא חסרים רעיונות לשיפור השיפוץ בחדר השינה. מי שישקיע בתכנון וברעיונות מסוג זה, מובטח לו שתהליך השיפוץ לא יהיה רק "בלגן" והוצאות, אלא גם ובעיקר תהליך מעניין ומספק, שבסופו חדר שינה חדש, נעים לעין ולשימוש ובעיקר – מתאים יותר לטעמכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!