כך תשפצו את הסלון בדיוק כמו שאתם אוהבים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בין אם אתם מבצעים שיפוץ בית מהיסוד ובין אם אתם מתמקדים רק בסלון, אין ספק שזהו החדר המשמעותי ביותר בבית. לרוב זוהי הפינה הראשונה שאנחנו רואים כשאנחנו נכנסים הבית, ובמקום הזה אנחנו נהנים מסרט טוב, מזמן איכות עם החצי השני שלנו או מבילוי עם חברים ובני משפחה. אז לפני שאתם משדרגים את הסלון יש כמה נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון.

לפני הכול: זכרו גם את הגינה

אם זכיתם בחצר גדולה שמחכה לכם שם מחוץ לסלון, הרי שמדובר באחד האלמנטים המרכזיים שמשפיעים גם על עיצוב הסלון. דלת הזכוכית הגדולה שמובילה אל החצר חושפת את הצמחייה, את העצים וגם את ריהוט הגינה שלכם, וכל אלה הופכים לתמונה צבעונית ועשירה שממלאת גם את הסלון. אם כן, מומלץ לתכנן בקפידה את פינת הישיבה, את העצים הריחניים והצבעוניים, וכל פרט שיהפוך את החלל הזה לרקע האידאלי שתראו גם מהסלון. ריהוט גן יוקרתי מהחומרים הנכונים, ובוודאי כשהוא משתלב בסגנון הכללי של הבית, זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לשדרג גם את הפינה הזו.

הגדירו את הצרכים שלכם במדויק

האם אתם אוהבים לארח? האם הסלון אמור לשמש גם כפינת טלוויזיה? האם אתם מתכננים גם פינת אוכל? האם הסלון והמטבח חולקים חלל משותף וצריך לחצוץ ביניהם? אלה רק חלק מהשאלות שכדאי לשאול מבעוד מועד, ולו ורק כדי להבטיח תכנון טוב יותר. אם אתם מתכננים סלון בלי טלוויזיה אבל עם מערכת ישיבה גדולה ומרווחת, אין ספק שנדרש תכנון מדויק והוא שונה מזה שיידרש לבית שבו הסלון הוא גם חדר המשפחה והמקום שבו כולם מתכנסים כדי לצפות בסרט טוב. אם אתם צריכים גם פינת אוכל חשוב לחלק את החלל באופן שיאפשר שולחן מרווח עם כיסאות בלי צפיפות. הכול עניין של תכנון והגדרת צרכים ברורה.

חלקו את השטח בצורה חכמה

אם הסלון ענק ואתם רוצים לנצל אותו ביעילות רבה יותר פנו לכל קבלן שיפוצים רשום שאתם מכירים או המליצו לכם עליו, יש לכם כמה וכמה אפשרויות. למשל, קירות גבס מעוצבים יכולים לתחום פינת עבודה או את פינת האוכל, ואף להפריד בין הסלון למטבח. עם גופי תאורה מיוחדים אפשר להגדיר באופן ברור פינות שונות ברחבי החלל. אלה רק כמה רעיונות פשוטים, ועם ליווי נכון של אנשי המקצוע הטובים ביותר תוכלו לקבל המון רעיונות מופלאים והשראה, להבין את החלופות שלכם ולקבל החלטות חכמות ויעילות – בדיוק לצרכים שלכם.https://www.rgf.co.il/

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!