כל השיטות הקיימות לאיתור נזילות מהיר ומקצועי

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הסיבות שיכולות לגרום לנזילות הן רבות. אם לא הצלחתם לאתר את מקורה של הנזילה ויותר מזה, לא הצלחתם לתקן אותה, אין זמן לבזבז משום שככל שתמתינו יותר זמן, ככה המים יגרמו ליותר נזק. מים לא רק פוגעים באיכות החיים שלנו שמדובר ברטיבות בקירות ובנזילות, הם גם יכולים להוביל לנזקים נוספים בצנרת, למצב שבו המערכת לא עומדת בלחץ, להיווצרות של קילופים על הקירות ועל התקרה, עובש, פטריות ועוד. לכן, כאשר מופיעים מים בכל מקום שהוא לא בקבוקים סגורים, ברזים תקינים או מתקן בר מים, צריך לטפל בבעיה כמה שיותר מהר ולהזמין מומחה לאיתור נזילות. בשורות הבאות נציג בפניכם כמה שיטות מעולות לאיתור נזילות.

 

היא לא רק מצלמת היא גם בודקת הפרשי טמפרטורה

ודאי נתקלתם או שמעתם את השם מצלמה תרמית. מדובר באחד מהמכשירים הכי מתקדמים של העשור האחרון. מכשיר גאוני שפשוט מאפשר לאתר כמעט כל סוג של נזילה בכל מקום ותוך זמן קצר, מבלי שיהיה צורך להרוס קירות, לחצוב או לשבור. מצלמה תרמית פועלת על בסיס טכנולוגיה של קרני אינפרא אדומות והיא יודעת לזהות הפרשי טמפרטורה באזורים מסוימים, כך שקל מאוד להבין מאיפה מגיעה הנזילה ויותר מזה. המצלמה התרמית יודעת לסרוק את הצנרת בכל אזור בבית כולל מתחת לרצפה. היא חוסכת זמן יקר. ניתן לעשות בה שימוש לא רק שיש נזילה גלויה, אלא גם לפני החלטה לרכוש בית או דירה במטרה לבדוק האם יש בחללים של הנכס נזילות סמויות.

מכשיר קרולוציה

שיטה מעולה אבל פחות נפוצה היא איתור נזילות באמצעות מכשיר הנקרא קורלטור. מכשיר זה מוצב על גבי הצנרת והוא בעצם בודק את מיקום המים וגם את המיקום המדויק של הנזילה.

איתור נזילות באמצעות גז

שיטה זו נפוצה בעיקר באזורים חיצוניים כמו חצרות או גינות למשל. התהליך כולל החדרה של חנקן אל תוך הצנרת מנקודה ספציפיצית ובעזרת מכשיר ייחודי. המכשיר עוזר להבין מאיפה מגיעה הדליפה.

אמצעי נוסף המסייע לאתר נזילות בצורה יעילה וטובה נקרא פרוטימטר. המכשיר מבוסס על טכנולוגיה של גלי רדיו שיודעים לבחון את רמת הלחות באזורים מסוימים. מכשיר זה נחשב לעמוק יותר בהשוואה לשיטות האחרות וגם כאן לא צריך לבצע הריסות וחציבות מיותרות.

כפי שהבנתם היום ניתן לחסוך זמן רב, אנרגיה, כסף ומשאבים נוספים ולאתר נזילות בצורה יעילה ומקצועית.

 

בחברת איתור ברור תמצאו איתור נזילות מחיר ללא תחרות. דרך האתר שלנו תוכלו להזמין מומחה מקצועי לאיתור נזילות מבלי להתפשר על השירות ועל התהליך עצמו. אנו עושים שימוש באמצעי האיתור המובילים בעולם עם דגש על שקיפות בתהליך, ביצוע האיתור בצורה יעילה ומהירה מבלי לבצע הרס של הקירות או הרצפות. לרוב הטיפול שיתבצע הינו נקודתי ויאפשר לכם לחזור לשגרה תוך זמן קצר. השילוב בין הידע שנצבר אצל המומחים שלנו לאורך השנים, ניסיון ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשר לנו לאתר כל נזילה מהפשוטה ביותר ועד המורכבת. ולכם? רק נותר להשאיר את הפרטים שלכם ולזכור! עם מים לא מחכים במים מטפלים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!