כמה עולה לשפץ בית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

חושבים על שיפוץ בית? נמאס לכם מהמראה המיושן, הרעוע והפגום של הבית שלכם? אל תתמהמהו ואל תזניחו – זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע אחראיים ומנוסים שיוכלו לטפל בכל הבעיות בבית שלכם על הצד הטוב ביותר. כאן באתר תוכלו לבחור אנשי מקצוע איכותיים ומוסמכים בתחום האינסטלציה, הריצוף, נגרות, עבודות בטון ועוד. מלבד זאת, תוכלו לגלות מחשבון שיפוצים באתר shiplus שיסייע לכם לתכנן נכון את התקציב הנכון לשיפוצים!

 

למה כדאי לשפץ את הבית – ובאילו נקודות כדאי להתחיל

שיפוץ הבית זה שם כולל לכל מני דברים שצריכים להיעשות במרחב הביתי שלכם – כולל שטח הגינה והמרפסות אם יש – על מנת לזכות לאיכות חיים טובה יותר ונאותה. לפעמים שיפוצים הן עניין של אסתטיקה, נראות ועיצוב חדשני לדברים ישנים ולא לטעמכם, ולפעמים זה משהו שדורש טיפול מידי שאם לא כן זה ייצור נזק נוסף והרס מתפשט לבית.

 

מחשבון שיפוצים – כך עושים היום שיפוצים!

בבואנו לטפל בכמה עניינים הדורשים טיפול ותיקון בביתנו, אנחנו עלולים להיקלע לבעיה של בלבול, חוסר תכנון והחלטות שגויות. במידה ואתם רוצים לצאת למבצע שיפוצים נרחב בבית, עליכם לקבוע את התקציב שלכם, אילו חללים ומקומות בבית ידרשו שיפוץ, מהו סוג השיפוץ הריאלי ומהם התנאים של המקום. כל אלו ועוד יקבעו את המחיר המשוער אותו תצטרכו לשלם לאנשי המקצוע. התכנון הזה יכול להיות מפרך ומקשה על קבלת ההחלטות, לכן כאן באתר עשינו לכם את כל העבודה ובנינו מחשבון מחשבון שיפוצים באתר shiplus שיוכל להעריך לכם כמה תצטרכו לשלם לאנשי המקצוע ועבור איזה חדר!

 

הוספה של חדר לרשימת השיפוצים, סוגי העבודות, תנאי שטח ועוד

תשכחו מכל מה שידעתם על תכנון החישוב של השיפוצים הביתיים- כאן אפשר לעשות שימוש באמצעות מחשבון שיפוצים. במחשבון תוכלו להוסיף כמה חדרים שתצטרכו. פשוט בחרו בקטגוריה הרלוונטית – מטבח, סלון, חדר הורים, שירותים, מקלחון, מרפסת, חדר שירות, חדר שינה ועוד – ולאחר מכן בחרו בסוג העבודה שצריכה להיעשות באותו מקום – פירוק וריצוף של מרצפות ישנות בחדשות, בניה וחיפוי, חשמל, אינסטלציה, צביעה וכדומה. כמו כן יש להתאים את התנאים בשטח למקום זה, היינו הגודל במטר לאותו מקום בו תתבצע עבודת השיפוץ. בכל חדר אותו תוסיפו תוכלו לקבוע כמה מטר מרובע יהיה רלוונטי השיפוץ, מה הן העבודה או העבודות הדרושות ולהוסיף עוד ועוד חדרים כמה שתצטרכו. כך תוכלו בקלות וביעילות להעריך את התכנון שלכם והתקציב, במה לתת דגש ומה אפשר לוותר.

 

מחירים משוערים לשיפוצים

עלות שיפוץ דירה יכולה לעלות לכם דרך עבודת קבלן 1300 ₪ בממוצע, ובנוסף לחומרי הגלם ועבודת אנשי המקצוע הנלווים אליו יהיה סביב 3000 ₪ בממוצע. שיפוץ קומפלט של מטבח או חדר מקלחת יכול לעלות הרבה יותר, ועשוי לנוע סביב כמה עשרות אלפי שקלים. עבודות אינסטלציה מקומיות יכולות להיות זולות הרבה יותר, כמה מאות שקלים בודדים על עבודות כמו טיפול בנקודות מים, התקנה של כיורים, אסלות, טיפול בצנרות ועוד.

מעוניינים לטפל בבעיות השונות שצצות לכם בבית? כאן תוכלו לעשות שימוש במחשבון שיפוצים מתקדם באתר ולהזמין אנשי מקצוע איכותיים ומוסמכים במחירים נאותים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!