למה חובה לנקות את הספה לאחר שיפוץ דירה?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחרי שנים שאתם ממתינים לשיפוץ דירה הזה, הוא סוף סוף הגיע לסיומו ואתם לא יכולים להמתין עוד עד שתוכלו להיכנס לביתכם המחודש והמשופץ, אלא שברור לכם שלפני שתוכלו לבחון את התוצאות של השיפוץ החדש יהיה עליכם לנקות היטב את הבית, לשטוף את כל המשטחים ולא פחות מכך גם לנקות את המזרנים, המיטות, השטיחים והספות. העניין הוא שכאשר מדברים על ניקוי ספות למשל, חשיבות ניקוי הספות חורגת הרבה מעבר לנושא של אסתטיקה ותחושת ניקיון וחיוניות בבית. המדובר בניקיון שקשור ישירות לבריאות שלכם, הן בריאות הגוף והן בריאות הנפש, ועל כך נדבר בשורות הבאות.

חשיבות ניקוי הספות לאחר שיפוץ – בריאות הגוף

כאשר אנו מדברים על חשיבות ניקוי הספות לאחר תהליך שיפוץ מבחינת בריאות הגוף, אנו מדברים על הסיכונים שיכולים לפגוע בבני הבית כתוצאה מחלקיקים שחדרו אל תוך הספות וכעת נחים בתוכן באין מפריע. כך למשל, חלקיקי אסבסט, אבקת נסורת, אבק וחלקיקי עפר, רסיסי זכוכית זעירים, רסיסי מתכת, עשן וערפיח ועוד שלל חומרים זעירים וקטנים שייתכן וחדרו אל תוך ספוגי הספה וכעת נחים בתוכה. חלקיקים אלה יכולים להתפזר לאורך זמן ולייצר השפעה שלילית על בריאות בני הבית, במיוחד בכל הקשור למחלות נשימה ומחלות עור. בהתאם לכך, לאחר שאתם מסיימים מהלך של שיפוץ דירה, חשוב מאוד שתנקו את הספות שלכם בצורה יסודית ומקצועית, גם אם הן נראות טוב יחסית לאחר ניעור פשוט.

ומה לגבי בריאות הנפש?

את ההשפעה של לכלוך על הנפש חקרו כבר לא מעט אנשים ומוסדות, וכולנו יודעים בדיוק עד כמה ההרגשה שלנו סופגת מכה קשה כאשר אנו מצויים בסביבה מלוכלכת ולא אסתטית. את כל התיאור שהבאנו לעיל לגבי חלקיקי הלכלוך למיניהם שיכולים לחדור אל הספות שלכם, אתם מכירים היכן שהוא בתת המודע שלכם ואתם יודעים שהם שם בפנים. עצם הידיעה הזאת יכולה לפגוע בהנאה שלכם מהישיבה בסלון ואף להפוך למעין 'שואבת אנרגיה' שאתם אולי לא מודעים לה אבל היא משפיעה מאוד על בריאות הנפש שלכם. על כן, כאשר מדברים על חשיבות ניקוי הספות לאחר מהלך של שיפוץ דירה, אי אפשר להתעלם גם על ההשפעה של ניקוי כזה על בריאות הנפש שלנו.

כדי שנוכל ליהנות מהדירה המשופצת החדשה שלנו במקסימום, חשוב מאוד להחזיר את הכל למצב סופר נקי, ובכלל זה גם לנקות את הספות בצורה יסודית ומקצועית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!