למה חשוב להדביר את הדירה לאחר שיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה הוא פרויקט מתגמל מאוד: תשתיות שכבר התיישנו ולא מתאימות לצרכים העכשוויים מוחלפות בכאלה מודרניות, כל החללים זוכים למתיחת פנים משמעותית והבית הופך לשובה לב מחדש, בחלק מהמקרים מתבצעת גם חלוקה פנימית נכונה יותר שהרי לאורך השנים משתנות ההעדפות של בני הבית ועוד תועלת משמעותית היא העלאת ערך הנכס – לפעמים באופן דרמטי.

קרדיט:freepik

מצד שני אי אפשר להתעלם מהעובדה ששיפוצים, גם כשהם מבוצעים בידי אנשי מקצוע מיומנים להפליא, כרוכים בפרק זמן של בלגן ולכלוך. בתקופה זו עלולים להסתנן אל הדירה אורחים לא רצויים – ג'וקים, נמלים, עכבישים, פרעושים וכו' – ולמצוא בה מסתור. בסיום השיפוץ, דווקא כשהכל נקי וחדש, הם עלולים להגיח החוצה ולפגום באיכות החיים, ועל כן מומלץ להקדים תרופה למכה ולהזמין חברת הדברה מומלצת מיד עם תום העבודות בדירה.

היתרונות של הדברת בתים עוד לפני הכניסה אליהם

ישנם שני סוגים של שיפוצים: אלה שמתבצעים כשבני הבית נמצאים בו, ואלה שמוצאים לפועל כשהדירה ריקה מאדם ולרוב גם מריהוט וחפצים אחרים. בחלק גדול מהמקרים השיפוץ בדירה שלכם הוא מהסוג השני – למשל אם קניתם בית ישן והחלטתם לשדרג אותו עוד לפני שתחיו בו (או אם הוא מיועד להשכרה, וכדי שתוכלו לגבות שכר דירה מרבי שיפצתם אותו).

במקרים אלה כדאי במיוחד לבצע הדברה מקיפה מיד עם השלמת העבודות במקום. הסיבה לכך היא שקל יותר להדביר דירות ריקות, כשאין צורך להזיז רהיטים וכו' וגם לא לדאוג למזונות שנשארו במטבח. הקלות באה לידי ביטוי בעלות מופחתת, ועוד רווח הוא שלא צריך לפנות את הדירה למשך מספר שעות בזמן שהמדבירים מבצעים את עבודתם ועד שהחלל מתאוורר.

חשיבות הניסיון של המדבירים

מדביר מומלץ הוא מדביר בעל ניסיון רב. הניסיון מאפשר לאיש המקצוע להבין אילו חרקים או מזיקים אחרים עלולים להגיע לדירה אחרי השיפוץ, לאתר את נקודות התורפה שעלולות היו לצוץ בזמן העבודות – ולמצוא את המענה הנכון ביותר לכל בעיה עוד לפני היא נוצרת ופוגעת בשקט הנפשי שלכם.

ניסיון עשיר מבטיח גם שימוש בחומרים הנכונים ביותר עבור כל סוג של חרק, וכן פיזור מושכל שלהם בכל המקומות שבהם חשוב שהם יימצאו על-מנת שהמזיקים ייעלמו לחלוטין.

הדברה ידידותית לסביבה

כשמחפשים חברת הדברה מקצועית כדאי לבחון גם את סוגי החומרים שבעזרתם היא מעלימה את הנמלים, העכבישים, התיקנים האמריקאים, התיקנים הגרמנים, הפרעושים, העכברים, החולדות, הצרעות ויש עוד בעלי חיים שאנחנו לא רוצים אצלנו בבית. מומלץ בחום להעדיף חברות שמקפידות להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה. סיבה אחת לכך היא המודעות ההולכת וגוברת לחשיבות צמצום הפגיעה בכדור הארץ, ועוד סיבה טובה היא שחומרים אלה הם גם ידידותיים לבני האדם ולחיות המחמד שישהו בבית אחרי השיפוץ והריסוס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!