מתקפות הסייבר ההרסניות בהיסטוריה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כמות פשעי הסייבר נמצאת בעלייה מתמדת. למעשה, מומחים רבים מאמינים שאנו רואים רק את קצה הקרחון, מכיוון שחברות מתבססות יותר ויותר על דיגיטל ורמת החשיפה שלהן עולה.

בתור בעלי עסקים, ללא ביטוח עסק ופתרונות אבטחה מתאימים, אתם עלולים להינזק בצורה משמעותית. לא מאמינים? אולי תשנו את דעתכם, לאחר שתכירו את שלוש מתקפות הסייבר הכי הרסניות ויקרות שהתרחשו עד כה (שידוע לנו).

מתקפת הכופר של WannaCry

תוכנת הכופר של WannaCry פגעה בעסקים וארגונים בכל רחבי העולם במאי 2017. היא הצפינה נתונים על מחשבי הקורבנות ודרשה תשלום כופר על מנת לפענח אותם. מתקפה זו השפיעה על יותר מ-200,000 מחשבים ב-150 מדינות.

מתקפת הכופר של WannaCry הייתה מסוכנת במיוחד, מכיוון שהיא ניצלה חולשה בווינדוס שלא הייתה ידועה קודם לכן. כלומר, ארגונים רבים לא היו מוכנים להתמודד איתה. כמו כן, היא  התפשטה במהירות, הודות לתכונה שאפשרה לה להפיץ את עצמה ממחשב אחד למשנהו.

עם כמה שהמתקפה הייתה הרסנית, היא יכלה להיות גרועה יותר. למרבה המזל, חוקר אבטחה גילה דרך לעצור את התפשטות התוכנה הזדונית.

 

וירוסNotPetya

הווירוס הזה התגלה לראשונה ביוני 2017 והתפשט במהירות ברחבי העולם, מה שגרם לגל של מתקפות סייבר, אשר גרמו לנזק כולל של מיליארדי דולרים ולסגירה של עסקים רבים.

וירוס NotPetya הצפין את הכוננים הקשיחים של הקורבנות ומנע מהם גישה לקבצים שלהם. הוא היה מסוכן במיוחד, כי התחזה לתוכנת כופר, אותה אנשים הורידו למחשב בעקבות הונאה. בניגוד לתוכנה כזו, הווירוס לא באמת סיפק דרך לשחזר את הנתונים.

הווירוס השפיע על עסקים בכל הגדלים ובמקומות שונים, אך הוא פגע קשה במיוחד בארגונים אוקראינים. זה קרה כי הופץ במקור דרך תוכנת הנהלת חשבונות שהייתה פופולרית באוקראינה, ומשם התפשט במהירות למדינות אחרות.

 

פרצת האבטחהThe Equifax

פרטים אישיים של 147.9 מיליון אמריקאים, 15.2 מיליון בריטים וכ-19,000 קנדים נפגעו כתוצאה מפרצת אבטחה של סוכנות דיווח אשראי גדולה, מה שהופך אותה לאחד מפשעי הסייבר הגדולים הקשורים לגניבת זהות. ההאקרים קיבלו גישה למידע רגיש כמו מספרי תעודת זהות, תאריכי לידה וכתובות.

התקלה של Equifax הייתה מסוכנת, כי המידע שנגנב יכול לשמש לביצוע גניבת זהות ופשעים אחרים. הפרצה גם השפיעה על מספר רב של אנשים, וכמובן גם על חברת הדיווח.

אנשים רבים מתחו ביקורת על נוהלי האבטחה של החברה. ההאקרים הצליחו לקבל גישה למערכות של Equifax  על ידי ניצול חולשה שלא זוהתה בזמן. כלומר, היא לא נקטה צעדים נאותים כדי להגן על נתוני הלקוחות שלה.

כל אלה תזכורות לחשיבות של אבטחת הסייבר, ושל ביטוח עסק שלוקח את הסיכונים הללו בחשבון. ארגונים חייבים לנקוט בצעדים כדי להגן על הנתונים שלהם ושל הלקוחות שלהם, אחרת הם יעמדו בפני השלכות חמורות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!