ניקוי בלחץ מים גבוה – ההמצאה הגאונית ששינתה את פני ענף הניקיון לנצח.

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עם הקידמה והחדשנות בעידן זה גם ענף הניקיון עובר שינויים וחידושים וחלק מאותם החידושים משנים את ההרגלים הישנים לבלי הכר ומשפרים מייעלים את חיינו, דוגמא לכך היא שיטת הניקיון הנקראת ניקוי בלחץ מים גבוה.

 

אז מה זה בעצם ניקוי בלחץ מים גבוה ולמה זה כל כך גאוני?

ניקיון בלחץ מים היא שיטת ניקיון אקולוגית שמטרתה להוריד כתמים קשים ועקשניים במהירות וללא שימוש בחומרים מזיקים כגון כימיקלים וחומצות למיניהן.

השיטה המהפכנית מבססת את הניקיון אך ורק על מים הניתזים בעוצמה על המשטח, ככל שהמכשיר איתו משתמשים מקצועי יותר כך תוצאות הניקיון יהיו איכותיות יותר. המדד למכשיר מקצועי נמדד בעוצמת הבר של המכונה שלרוב מתחיל באזור ה120 בר במכשירים ביתיים ויכול להגיע עד ל2500 בר למכשרים המשמשים בענף התעשייה והבניה, מדד נוסף שנלקח בחשבון זה טמפרטורת המים, מכשירים בסיסיים לא יגיעו עם אפשרות לחימום המים ואילו מכשירים מקצועיים לרוב יגיעו עם דוד המחמם את המים עד לטמפרטורה של 150 מעלות , חימום המים הינו הכרחי לניקיון של משטחים עם כתמים קשים כגון כתמי שמן, כתמי בטון ועוד.

היתרונות של שטיפה בלחץ מים גבוה רבים ומגוונים, החל מהיתרון הבולט ביותר שהוא ניקיון אקולוגי, כמו כן השיטה הינה מהירה וחסכונית ובאמצעות ניקוי בלחץ מים ניתן להסיר כתמים קשים ומורכבים באופן היסודי ביותר מבלי לפגוע במרקם או בגוון המשטח.

ניקוי בלחץ מים היום כל כך נפוץ שכמעט בכל בית תמצאו מכשיר ביתי המכונה גם גרניק ומשמש לניקיון מהיר ויסודי של משטחים ביתיים ומתאים יותר לניקוי בסיסי.

בעבודות ניקיון גדולות ומורכבות יש צורך להזמין חברת ניקיון בלחץ מים מקצועית שתיתן מענה כולל ומקצועי לפתרון הבעיה, חברה מקצועית תציע שירות הכולל עובדים בעלי מיומנות שעברו הכשרות מקצועיות , ציוד מקצועי וחדשני, ביטוחים מתאימים ופתרונות הגבהה למקרים בהם העבודה תהיה בגובה.

חברות המספקות שירותי שטיפה בלחץ גבוה מציעות פתרונות ניקיון למשטחים ביניהם ניקוי אבנים משתלבות , ניקוי משטחי גרנוליט, ניקוי מדרכות, ניקוי משטחי בטון, ניקוי גגות רעפים, ניקוי חזיתות מבנים, ניקוי אבן ירושלמית, ניקוי חניונים ועוד.

כמו כן ישנן חברות שטיפה בלחץ מים גבוה המציעות פתרונות לענף הבניה והתעשיה, מכוון שמכשירי השטיפה התעשייתים מגיעים עד לעוצמה של 2500 בר ניתן באמצעותם לתת מענה למגוון רחב של בעיות כגון חציבת בטון, ניקוי מספנות , קילוף משטחים, חספוס בטון, ניקיון של סילואים ופסי ייצור במפעלים ועוד.

לסיכום ניקיון בלחץ גבוה הינו פתרון מומלץ וייעל שהוכיח את עצמו לטובה גם בשימוש ביתי וגם בשימוש מסחרי .

 

המאמר נכתב בחסות פרוג'ט המציעה פתרונות ניקיון בלחץ מים גבוה .

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!