נתקעתם מחוץ לבית? הכל על פריצת דלת טרוקה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

נתקעתם מחוץ לבית ואין לכם דרך להיכנס? אין חוויה יותר מתסכלת מזו ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

במאמר הבא נסביר איך פורצים דלת טרוקה, מה כדאי לעשות עד שהמנעולן יגיע, מה לא כדאי לעשות וגם, כמה זה עולה? כל התשובות.

דלת טרוקה – מה זה בכלל?

זוכרים את הדלתות הישנות שיש להן ידית קבועה מהצד החיצוני שלה? נכון, אלה הדלתות שניתן לפתוח אותן ללא מפתח רק מהצד הפנימי שלהן.

אז במידה ויצאתם לרגע מהבית ולא שמתם לב שהדלת נטרקה, אין לכם שום דרך להיכנס חזרה הביתה מבלי לפרוץ אותה.

אז במידה ואין אף אחד בתוך הבית ואין לכם איזה מפתח ספייר שהשארתם אצל השכנים, זה הזמן להזמין מנעולן מקצועי שיפרוץ את הדלת.

מה עושים לפני שמזמינים מנעולן?

כאמור, נסו להיזכר אולי השארתם נפתח ספייר אצל אחד מהשכנים שלכם, אולי בתוך ארון החשמל, אולי מתחת לשטיח הכניסה, זה עלול לחסוך מכם את עוגמת הנפש וכמובן גם את ההוצאה הכספית על הביקור של המנעולן.

במידה ואין לכם מפתח ספייר, אנו מבקשים מכם בכל לשון של בקשה לא לנסות ולהיכנס הביתה בדרכים משונות, כמו דילוג למרפסת שלכם מהמרפסת של השכן, אתם פשוט מסכנים את עצמכם.

אין לכם מפתח ספייר? לא לוקחים זיכון ולמרות אי הנעימות, מזמינים מנעולן שיפרוץ את הדלת ויאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

איך מנעולן מקצועי יפרוץ את הדלת?

ראשית, נציין שלא מדובר בפריצה שגורמת נזק לדלת ובתום העבודה של המנעולן, תוכלו להשתמש בדלת כרגיל.

על מנת לפרוץ את הדלת, המנעולן צריך לחקות למעשה את הפעולה של הלשונית שנמצאת בתוך המנגנון של הדלת.

על מנת לחקות את הפעולה הזו, המנעולן יצטרך לעשות שימוש בפיסה של בקבוק פלסטיק, כן, שמעתם נכון.

המנעולן פשוט יחתוך פיסה רחבה מבקבוק פלסטיק ליטר וחצי באמצעות מספריים. לאחר מכן, הוא יחדיר את פיסת הפלסטיק הזו בין שולי הדלת למשקוף וידחוף את הלשונית הזו פנימה.

במצב כזה, הדלת תיפתח ואתם תוכלו להמשיך בשגרת החיים שלכם, כאמור, ללא כל נזק לדלת שהמנעולן מרץ.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולם?

ראשית, עליכם לדעת מראש שאתם חייבים להזדהות בפני המנעולן לפני שהוא מתחיל בפעולת הפריצה, על מנת שיוכל לדעת בוודאות שאתם בעלי הבית שאת הדלת שלו פורצים.

אנחנו יודעים שנתקעתם מחוץ לביות ושסביר להניח שאין עליכם תעודת זהות. במצב כזה, סביר להניח שהמנעולן יבקש מכם לקרוא לאחד השכנים שלכם על מנת שיעיד שאתם אכן בעלי הבית או השוכרים שלו.

בנוסף, מומלץ מאד להזמין מנעולן שנמצא בקרבת מקום, על מנת שתוכלו להיכנס לבית כמה שיותר מהר. לדוגמא, במידה ואתם גרים בירושלים, חפשו בגוגל מנעולן בירושלים.

חשוב לציין, אל תנסו לפרוץ את הדלת בעצמכם באמצעות דרכים שונות ומשונות, אתם רק עלולים לגרום לנזק גדול יותר ולאלץ את המנעולן להחליף לכם צילינדר קומפלט.

כמה עולה לפרוץ דלת טרוקה?

העלות הממוצעת של פריצת דלת טרוקה היא כ- 300 שקלים. אולם, כמובן שבמידה והמנעולן נתקל בקשיים ויתברר לו שהעבודה מורכבת יותר ממש שחשב תחילה, סביר להניח שתצטרכו לשלם יותר.

בנוסף, במידה ותזמינו את המנעולן בשעות חריגות, סביר להניח שתצטרכו לשלם יותר. מה זה אומר שעות חריגות? באמצע הלילה, בשבת או בחג.

כמובן שלכל מנעולן יש את המדיניות שלו בנושא, אך האופן כללי חשוב שתדעו שבעבור עבודה בשעות לא מקובלות הוא יכול לגבות גם 200% על העבודה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!