ציוד וכלים נדרשים לבניית הפרקט המושלם

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כיום, יותר מתמיד, זמין לכם מגוון רחב של אריחים שבאמצעותו תוכלו לחדש את רצפת הבית או המשרד: החל מאריחי הגרניט פורצלן, דרך השיש ועד האבן. למרות המגוון והשפע, נדמה כי עדיין רצפת החלומות האידיאלית עבור רבים היא רצפת העץ.

רצפת הפרקט משולבת כיום בחללים רבים – פרטיים ועסקיים כאחד, והודות לנראות העץ היוקרתית, ניתן ליהנות מחוויה חזותית יוקרתית, כפרית וחמימה. המון פעמים בוחרים בעלי בתים בשילוב פרקט לבית חדש, זאת הודות לשלל היתרונות שיש לפרקט הכוללים תחזוקה נמוכה, עלות נוחה והתקנה מהירה. איזה ציוד נדרש להתקנת הפרקט ואיך מתחזקים אותו?

היתרונות שבהתקנת רצפת הפרקט

הדבר הראשון שעליכם לדעת הוא שאינכם צריכים להיערך כלל להתקנת הפרקט בבית או במשרד, מלבד ניקוי הרצפה. במקרים בהם ואתם גרים בבית קיים עם רצפה מרוצפת, המון פעמים על מנת להחליף לכם את הריצוף יש צורך בעבודת פירוק מאסיבית של האריחים הקיימים. התוצאה? הבית שלכם הופך לאתר בנייה הגדוש בכמויות של פסולת ואבק. עם רצפת הפרקט המצב הוא לגמרי אחר, זאת מאחר ועבודת הריצוף מבוססת על הדבקה נקיה ואסתטית. בנוסף, התקנת ריצוף פרקט יכולה להסתכם ביום עבודה אחד בלבד, בעוד שילוב של ריצוף אחר עלול לקחת לכם מספר רב של ימי עבודה. למדו עוד על התקנת פרקט בבית או בדירה באתר תותח הפרקטים.

עבודת בניית הפרקט: בידי חברה מקצועית

שילוב הפרקט בבית שלכם חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית המתמחה בהתקנה של פרקטים. אותה חברה תגיע אליכם עם כלים להתקנת פרקטים שבאמצעותם יהיה ניתן לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. הציוד איתו מגיעים המתקינים כולל בין היתר פאנלים, ספים וספוג בידוד. העבודה למעשה תתחיל עם בדיקות מקדימות בדירה שלכם הכוללות לקיחת מידות ובחירת סוג העץ והצבע שתרצו. העבודה בפועל מבוססת על הדבקה, כאשר לאחר מכן ישנו איסור לדרוך על הרצפה כ-48 שעות לערך להתייצבות הפרקט.

תחזוק ושימור איכות העץ: עליכם

החומרים איתם תוכלו לתחזק את הפרקט שלכם כוללים שמנים המעשירים את המרקם הטבעי של העץ, כמו גם ציפויים המיועדים לעץ המוגנים מפני עובשים וריקבון. ההמלצה היא לרכוש מספר מוצרים אחרי התקנת הפרקט שלכם, כך שעבודת התחזוק תהיה לכם זמינה בכל עת שרק תרצו. תוכלו להסתייע באנשי השירות של החנויות המובילות שימליצו לכם על החומרים המומלצים ביותר לשמירת הפרקט החדש שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!