שיפוץ קווי ביוב בלי הרס – האם זה יעיל?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

תקלות בביוב הן עניין שכיח שלרוס נפתר די בקלות באמצעות רכב ביובית, אך לעתים ישנם מקרים שבהם הבעיה נעוצה דווקא בתשתית רעועה שרבים סבורים שעליהם להחליף.

האומנם? הקדמה הטכנולוגית הגיעה גם לעבודות הביוב והיום כבר לא צריכים להרוס את התשתית הקיימת ולבנות חדשה, ואפשר פשוט לתקן אותה.

הכירו את השיטה שבאמצעותה משקמים קווי ביוב ושיכולה לחסוך לכם הרבה כסף וכאבי ראש.

מה גורם לנזקים בצנרת הביוב, איך משפצים קווי ביוב ללא הרס ואיך בוחרים בעל מקצוע אמין ומקצועי? כל התשובות לפניכם.

מה גורם לנזקים בצנרת הביוב?

קו הביוב הראשי של הבניין שלכם הוא למעשה המקום אליו מתנקזים כל מי השופכין, מה שאומר שכל תקלה בצנרת הזו עלולה לגרום לחוויה מאד לא נעימה עבורכם.

ברוב המקרים, את שיפוץ קו הביוב תידרשו לבצע כאשר צנרת הביוב שלכם ישנה ובלויה, כזו שפשוט לא מצליחה לעמוד בעומס וסובלת מכשלים חמורים.

כאשר הצנרת סדוקה ובלויה, בשילוב התנהלות לא נכונה שלכם שכוללת השלכת מגבונים לחים וחומרים לא מתכלים לאסלה, המרחק לתקלות בצנרת הוא קצר מאד.

במקרים נוספים, יתכן ותצטרכו לבצע שיפוץ של קו הביוב לאחר שתגלו ששורשי העצים חדרו לכם לצנרת.

שורשי העצים מחפשים מקום חשוך ולח להשתקע בו, וקווי הביוב הראשיים של הבניין מהווים עבורם אחלה מקום להתנחלות והתרחבות.

במצב כזה, כשהשורשים פשוט גדלים בתוך הצנרת, הם עלולים לגרום לנזקים חמורים ולפיצוצים בצנרת, כך שאתם פשוט תהיו חייבים לשפץ את קו הביוב.

איך משפצים קווי ביוב ללא הרס?

בשפה המקצועית שיפוץ קווי ביוב ללא הרס נקרא שירוול צנרת ביוב, פעולה שמאפשרת לבעל המקצוע לחדש לכם את קו הביוב מבלי לגרום לנזקים לצנרת הישנה ואפילו מבלי להוציא אותה.

תחילה, בעל המקצוע יגיע אליכם לבניין ויבחן מקרוב את קו הביוב שלכם, על מנת להעריך את מורכבות העבודה.

במקרים בהם הוא יתקשה לנתח את איכות הצנרת, הוא יעדיף לצלם אותה מבפנים באמצעות מצלמה מיוחדת בעלת סיב אופטי.

במהלך העבודה, בעל המקצוע יחדיר לצנרת הישנה שרוול פולימרי מיוחד, שיהווה מעין שכבת הגנה לצנרת הישנה והבלויה.

כמובן שמדובר בעבודה מורכבת שדורשת ידע מקצועי ומיומנות רבה, כך שחשוב מאד לבחור בעל מקצוע מנוסה, נציין זאת גם בהמשך המאמר.

בתוך כך, בתום העבודה אתם מקבלים צנרת מחודשת שתעניק לכם שקט לאורך שנים ותאפשר לכם לחזור לשגרת החיים שלכם, וכל זה מבלי שחפרנו בור אחד ומבלי שהרסנו את כל החצר!

איך נמנעים מתקלות בצנרת הביוב?

במידה ואתם גרים בבית ישן ואתם יודעים שבמהלך השנים לא בוצעה שום עבודת תחזוקה לצנרת הביוב, קחו בחשבון שהצנרת שלכם כבר בלויה למדי.

כמובן שבמידה ואתם סובלים מסתימות חוזרות ונשנות בבית, סביר להניח שיש סתימה מורכבת בעומק הביוב שיכולה לגרום לכשלים חמורים.

אם אתם גרים בבית קרקע ויש לכם עצים בחצר, קו בחשבון שחלקם עשויים לחדור לכם לצנרת הביוב, כך שמומלץ מאד לבחור, לתחזק ולגזום אותם באופן שוטף.

באופן כללי, אנחנו ממליצים לכם להקפיד על התנהלות נכונה עם צנרת הביוב שלכם ולא להשליך פסולת שאינה מתכלה, כמו מגבונים לחים, תחבושות היגייניות או שמן טיגון.

עם זאת חשוב לציין שמכיוון שאנחנו מדברים על קו הביוב הראשי של הבניין, יתכן מאד שדווקא השכנים שלכם הם האשמים במצב, אך מי שבדרך כלל יסבול יותר מכולם הם דיירי הקומות התחתונות.

כך תבחרו בעל מקצוע אמין

לפני שאתם ממהרים לבחור את בעל המקצוע שישקם לכם את קווי הביוב בבניין שלכם, אתם צריכים לוודא שאתם מזמינים בעל מקצוע מנוסה, אמין והגון.

קראו את כל חוות הדעת וההמלצות על קבלן הביוב שלכם וודאו שהוא נוהג לעמוד בזמנים של הפרויקט, לבצע עבודה מקצועית ולגבות מחיר הוגן בגינה.

כמו כן חשוב לבחור במי שמנוסה בסוג העבודות הללו ושמבצע כאלה על בסיס קבוע.

בכל מקרה, אף פעם אל תיקחו הצעת מחיר בודדת אחת, תמיד קחו כמה הצעות מחיר והשוו ביניהן על מנת שתוכלו לעשות משא ומתן עם בעלי המקצוע ולקבל את המחיר הטוב ביותר למטר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!