שיפוץ שיהפוך את חדר האמבטיה למושלם

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

נראות חדר האמבטיה החדש שלכם תהיה חשובה מאוד, אבל כדי שהוא יהיה באמת מושלם, כדאי להקפיד לא רק על העיצוב, על צבעוניות ואביזרים, אלא גם על מה שמתחת לרצפה.

אנחנו מגיעים לשפץ את חדר האמבטיה לרוב באחד משלושת המקרים הבאים:

1. הנראות שלו כבר לא מתאימה לנו, בין אם מסיבות של התיישנות העיצוב ובין אם בגלל שפשוט נמאס לנו מהמראה הקיים.

2. האביזרים השונים, האמבטיה עצמה וכל מה שסביבם התיישנו כל כך, עד שהם לא מתפקדים יותר. יש הרבה תקלות במערכת המים, נזילות וכתמי רטיבות, והמצב רע כל כך, שהוא מחייב שיפוץ מהיסוד.

3. קנינו דירה או בית "יד שנייה" ואנחנו משפצים אותו כך שיתאים לצרכינו. נהוג אז לשפץ את השירותים והאמבטיה כדי למנוע בעיות וצורך לשפץ בהמשך.

ההבדל הגדול בין המקרה הראשון לשניים האחרים, הוא שלעיתים קרובות, כאשר אנחנו מחפשים מראה חדש, אנחנו מזניחים את מה שמתחת לבלטות או מתחת לקרמיקה שמונחת על הקירות: את הצנרת – צנרת המים והביוב.

כמו שנראה בהמשך, רצוי מאוד לרענן או להחליף את כל המערכות של חדר האמבטיה גם בזמן שיפוץ קוסמטי. הסיבה לכך היא שהן ימשיכו להתיישן, ובסופו של דבר אנחנו עלולים להגיע למצב שבו הריצוף אולי מושלם, אבל מה לעשות וצריך "להרים בלטות" כי הצנרת נסתמה.

שיפוץ אמבטיה – כללים וטיפים לעיצוב

כל אחד וטעמו שלו, ואנחנו לא עומדים לומר לכם "זה יפה". מה שכן, נסו להבין מה מציק לכם בעיצוב או באמבטיה הקיימת: האם זה עומס מיותר בגלל ריבוי אביזרים? האם התאורה לא מספקת?

אולי סכמת הצבעים כבר לא מתאימה לכם?

קחו את מה שמפריע לכם בעיניים או אחרת, ושימו בראש רשימת העדיפויות לשנות אותו. נסו לפרוט את הדברים במדויק ככל האפשר ואל תתפשרו בדברים שמפריעים או מציקים לכם בעיצוב.

קחו רעיונות מכל מיני אתרי עיצוב ואדריכלות. החליטו מה המראה שמתאים לכם וחשבו גם קדימה: סגול חציל אולי אופנתי עכשיו, אבל האם תוכלו לחיות עם קירות כהים לאורך זמן?

כולנו מזדקנים. אם הגעתם לגיל 35 – 40, קחו בחשבון שעוד מעט תצטרכו משקפיים לקריאה. מה זה משנה? זה משנה, כי תצטרכו תאורה אחרת, מראה קצת יותר גדולה וחדר אמבטיה מואר יותר ומאוורר יותר, באופן כללי. אם אתם מבוגרים יותר, עצבו את חדר האמבטיה כך שיהיה נגיש ובטוח.

כללים לשיפוץ אינסטלציה

קחו אינסטלטור טוב, מקומי, והתייעצו איתו לפני כל שינוי שאתם עומדים לעשות. אם אתם גרים בראשון לציון – קחו אינסטלטור בראשל"צ. אם במקום אחר – ממקום אחר. למה זה חשוב?

כי אינסלטור מקומי זמין יותר לתיקונים ושינויים, ויש גם מטבח ומקומות אחרים שבהם צריכים בעל מקצוע כזה. בנוסף, אנשי ובעלי מקצוע מקומיים מוכרים יותר בין שכנים וחברים וקל לקבל עליהם המלצות או לשמוע עליהם אחרת, באופן כללי.

התייעצו עם האינסטלטור לפני שאתם בוחרים אביזרים או אפילו סכמת צבעים לחדר האמבטיה. למה?

כיון שיש להניח שהוא מכיר יותר ספקים ואפשרויות מכם. הוא יכול להצביע על שינויים שכדאי לעשות בחדר האמבטיה, שיקלו עליכם או ישפרו מאוד את המראה. לדוגמא, ישנם מצבים שבהם אנשים רוצים לבטל אמבטיה מלאה, ואז ניתן לשנות כיווני התקנה של מקלחת מול אסלה או לשנות כיוון של אביזרים מול חלון, למשל.

הנחו את האינסטלטור לבחור עבורכם את צינורות המים והביוב הטובים ביותר והאמינים ביותר שיש בשוק. אל תתפשרו דווקא בנקודה הזו ותנו למי שאתם סומכים עליו להתקין את הטוב ביותר, בצורה הטובה ביותר. בסופו של דבר אתם אולי לא רואים את הצינורות השחורים האלה, אבל הם ישמרו על שלמות הצבע המושלם שבו תבחרו לקירות.

אינסטלטור מומלץ בראשון לציון תמצאו באתר B144 – אינדקס עסקים הגדול בישראל

הקפידו על גימורים

יכול להיות שתצטרכו יום אחד משקפי קריאה ויכול להיות שלא, אבל זה לא משנה: בסופו של דבר אם הגימורים לא מושלמים, אנחנו נראה את כל הפשלות והן יציקו לנו.

אחד הדברים הכי חשובים בשיפוץ, הוא להיכנס לבית או לחדר מושלם, יפה וכזה עשוי בדיוק כמו מה שחלמנו עליו. אם אנחנו מתחילים לראות שפה יש קו לא ישר ושם יש אריח שלא מונח יפה – זה מציק, וגורע מכל ההנאה שלנו.

קחו אנשי ובעלי מקצוע טובים ותוכלו ליהנות מהאמבטיה שלכם לאורך שנים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!