שלבים לקבלת היתר בניה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

השלב הראשון בבנייה מכל סוג שהוא יהיה קבלת היתרי בנייה בהתאם לתוכנית הקיימת. בלי היתר בנייה רלוונטי לא תהיה לכם אפשרות לצאת לדרך, גם אם התוכנית מוכנה וקיימת. מי שיבנה ללא היתר בניה ימצא את עצמו עובר על החוק, הענישה בתחום זה רצינית. לפיכך טוב שתכירו מראש את השלבים בהוצאת היתר בניה, כך תדעו איזה תהליך מצפה לכם. לאחר מכן תוכלו לבחון כי לא דילגתם על אף שלב ויישמתם את כל השלבים בדרך להיתר. מהרגע שתקבלו את היתר הבנייה ניתן יהיה לעלות הילוך ולהוציא את הפרויקט לפועל הלכה למעשה. מעוניינים שלא לבצע את כל הליך קבלת היתר הבנייה לבד? בדיוק בשביל זה הוקמה חברת ipac. חברת אייפק מציעה שירותי הוצאת היתר בנייה לכל פרויקט שהוא בהתאמה אישית עבורכם. השאירו את האחריות למומחים שמכירים את התחום הזה על בוריו.

שלב ראשון: חיפוש איש מקצוע

החוק קובע כי מי שצריך להגיש את הבקשה חייב להיות איש מקצוע רלוונטי בתחום זה. אנו מדברים בעיקר על מהנדס, אדריכל, הנדסאי בניין או הנדסאי אדריכלות. אותם אנשים אמורים להיות אלה שאחראים על הבנייה, כך יש למי לפנות במידת הצורך. בלי חתימה של איש מקצוע רלוונטי לא תהיה אפשרות להגיש את בקשת היתר הבנייה. בחברת אייפק תמצאו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שישמחו להגיש בשמכם את בקשת היתר הבנייה. כך שאינכם צריכים ללכת לאיבוד או לחפש שעות ארוכות אחר האיש הנכון לסמוך עליו. הכתובת נמצאת ממש מתחת לאף שלכם, רק תדעו לנצל אותה ולהשתמש בה.

שלב שני: תכנון הבנייה עצמה

כדי שיהיה אפשר להגיד בקשה להיתר בנייה יהיה עליכם לדעת בדיוק מה הולך לקרות. הבקשה עצמה חייבת להיות מפורטת עד הפרמטרים הכי קטנים ושוליים שיש. ככל שהבקשה תהיה יותר מפורטת, כך הסיכויים שלה להתקבל גדלים בהתאם. מהסיבה הזו חובה לתכנן לפרטי פרטים את תהליך הבנייה, זוהי הדרך הבטוחה לקבל את ההיתר המיוחל. מי שלא יסביר לעומק מה הולך לקרות באתר הבנייה, ימצא את עצמו מתקשה לקבל אישור. לכן תחשבו עם עצמכם מה תרצו לעשות ואיך תתבצע הבנייה עצמה. נדגיש כי כל התכנון המקדים יכול להקל עליכם מאוד גם בבנייה עצמה.

הגשת הבקשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה

בכל רשות מקומית ישנה וועדה מקומית לתכנון ובנייה שאחראית לתת היתרי בנייה. ברגע שהבקשה עצמה מוכנה ניתן יהיה להגיש אותה לוועדה על מנת שתבחן אותה מקרוב. כפי שאמרנו הבקשה צריכה להיות כתובה בצורה מפורטת על ידי איש מקצוע רלוונטי. הכינו את עצמכם לכל תרחיש, תנסו לספק תשובות לכל שאלה שעשויה לעלות על הפרק. אין דבר יותר משמח מאשר לראות את הבקשה מאושרת כבר בתחילת הדרך. נדגיש כי התשובה על הוועדה המקומית לתכנון ובנייה יכולה לקחת זמן, התאזרו בסבלנות בהקשר זה.

בדיקות וקבלת התשובה הסופית

מדוע לוקח לוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרבה זמן להחזיר תשובה? כי הוועד העושה בדיקות מקיפות שמטרתן למנוע קבלת החלטה שגויה. במהלך הזמן הזה הוועדה תבדוק את השטח, את התוכנית עצמה ואת הפעולות אותן תרצו לעשות. רק אחרי שכל הדברים יהיו תקינים ניתן יהיה לקבל אישור סופי והיתר בנייה לתחילת הפרויקט. עם קבלת היתר הבנייה והסדרת התשלום ניתן יהיה להוציא את התוכנית לדרך. נדגיש כי אם הבקשה מסורבת ניתן יהיה להגיש ערעור לאחר שהתייחסתם לסיבות לסירוב. יחד עם חברת אייפק תוכלו לראות איך כל התוכניות רוקמות עור וגידים במהירות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!