שלושה טיפים חשובים לפני שמתחילים לשפץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה הוא הזדמנות מצוינת לרענן את הבית, אבל נדמה שזו בעיקר הזדמנות נהדרת לתכנן את הנכס שלנו קצת יותר טוב. עכשיו, רגע לפני שהבית מתמלא באנשי מקצוע שיזיזו קירות ויחליפו אריחים, יש לכם את הזמן להגדיר מטרות, להחליט מה באמת מתאים לכם ולהשקיע בכל הפינות החשובות ביותר בבית. אז מה חשוב לזכור?

לא לשכוח את חצר הבית

נתחיל דווקא מחלקו החיצוני של הבית, זה שרבים נוטים להשאיר לסוף למרות שמדובר בפינה קריטית – בוודאי למי שחיכה כל חייו לבית עם חצר. בתהליך השיפוץ מומלץ לתת דגש לעיצוב הגינה, לטיפוח שלה ולבחירת ריהוט גינה יוקרתי שיאפשר לכם ליהנות מכל הטוב הזה מתי שרק תרצו. אם תתכננו את החצר שלכם בצורה טובה כבר בשלב הזה, תוכלו לראות את השפע ואת הצבעים המופלאים גם כשאתם נשענים לאחור על ספת הסלון ומתקשים לפספס את המראה המרהיב של הגינה המשגעת.

https://www.la-gan.co.il/

הישארו נאמנים לצרכים שלכם

אתם בטח מתייעצים עם חברים, לקולגות במשרד יש דעה משלהם וגם להורים ולבני הדודים יש טיפים ורעיונות כאילו מדובר באנשי המקצוע המומחים והמנוסים ביותר. יכול להיות שזה נכון, אבל גם העצות הגדולות והמגזינים היוקרתיים ביותר לא מחליפים את ההעדפה האישית שלכם. רק אתם יודעים מה באמת מתאים לכם, איזה סגנון עיצוב מדבר אליכם ומה יעניק לכם תחושה אמיתית של בית חם ומפנק. בקיצור, שיפוץ צריך להתאים למידותיהם של דיירי הבית, לתנאי השטח וכמובן לתקציב ולסגנון העיצוב שלהם, ואם הטרנד השולט הוא גוונים אפורים ושחורים אבל אתם חולמים על סלון בהיר – הדעה שלכם קובעת.

קבלו החלטות בזהירות רבה

בין אם אתם מגייסים אנשי מקצוע למשימות השונות, בוחרים את אריחי הריצוף שלכם או רוכשים ריהוט גינה לחצר, זכרו לבצע סקר קצר ולהבין מה המשמעות של כל צעד. אנשי המקצוע שילוו אתכם בפרויקט הזה – מקבלן השיפוצים ועד האינסטלטור או הזגג – כולם חייבים להיות מקצועיים ומיומנים. בדקו את תיק העבודות שלהם, התרשמו מהמקצועיות ובחרו רק את מי שאתם מרגישים שיוכל להבין אתכם ולספק תוצאות בדיוק כמו שאתם מצפים.

אם תפעלו בשיקול דעת ותבחרו את מה שנכון לכם בצורה הטובה ביותר ובהתאם להעדפות העיצוב שלכם, ארבעת הקירות שלכם יהפכו בקלות לפינה חמה ומזמינה. זה ידרוש מכם קצת תכנון ואת אנשי המקצוע המובילים לכל משימה, קטנה או גדולה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!