תכנון מעלית ביתית בבניה חדשה או שיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בשנים האחרונות, המעלית הביתית הפכה למאוד נפוצה, הן בגלל העלייה ברמת החיים, והן הודות לעובדה שבעלי בתים מעדיפים לחשוב על העתיד כאשר בונים בית חדש או משפצים. מעלית ביתית ללא ספק משדרגת את החיים בבית, משפרת את איכות החיים ומאפשרת לנווט בין הקומות או המפלסים יותר בקלות, תוך שמספקת מענה לאוכלוסיית הגיל השלישי, הורים לילדים צעירים או בעלי מוגבלות כזאת או אחרת.

אם חשבתם שהתקנת מעלית ביתית בבית חדש או בזמן שיפוץ זהו אקט יומרני אשר מיועד לבעלי היכולת בלבד, כדאי שתחשבו שוב. ביותר ויותר בתים מתקינים כיום מעליות ביתיות, הן אומנם מוסיפות יוקרה וסטייל לבית אך גם מספקות פתרון פרקטי עבור כל בית פרטי בעל קומות או מפלסים.

 

מעלית ביתית – למי זה מתאים?

מעלית מתאימה לסוגים שונים של אוכלוסיות. היא יכולה לשרת את בני הגיל השלישי, כך שאם אתם נוהגים לארח הורים מבוגרים בבית בתדירות גבוהה או לחלופין, מעוניינים כבר לחשוב על העתיד, עליכם בהחלט לשקול התקנת מעלית ביתית. מעלית ביתית יכולה להתאים לבתים בהם אחד מבני המשפחה מאותגר פיזית או סובל ממגבלה כלשהי, והיא גם יכולה להתאים להורים עם ילדים קטנים שנוהגים להיסחב עם עגלות והמון ציוד לכל מקום.

 

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים ספק למעלית ביתית?

כאשר אתם בוחרים בחברה לתכנון והתקנת מעלית ביתית, מומלץ שתשימו דגש על הפרמטרים הבאים:

  • איכות – המעלית שאתם מתקינים בבית צריכה להיות באיכות גבוהה, עליה להיות מיוצרת מחומרי הגלם הטובים ביותר, לעמוד בכל תקני הבטיחות הנדרשים, לגלות עמידות בפני העומס הדרוש והמותר על פי החוק, לכלול מערכת הרמה מעולה, לנסוע במהירות הרצויה ועוד.
  • מקצועיות – כדי להתקין מעלית איכותית עליכם לבחור בחברה מקצועית ובעלת ניסיון עשיר בתחום. חברה מקצועית ואמינה תעבוד לפי כל התקנים המחייבים, ותספק לכם מענה מקצועי בהתאמה מלאה לצרכים ספציפיים, כמו גם לצרכי המבנה.
  • עלות – התקנת מעלית ביתית זו עסקה צרכנית לכל עניין ודבר ולכן עליכם לוודא שהמחיר נוח לכם, ושאתם מקבלים את מלוא התמורה עבור ההשקעה שלכם. יש לציין שהבטיחות והאמינות של המעלית אלו תכונות חשובות ביותר, לכן חפשו חברה שמספקת לכם את מיטב התנאים במחיר הוגן.
  • שירות ואחריות – דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא השירות שתקבלו יחד עם המעלית. החברה צריכה ללוות אתכם גם לאחר שלבי התכנון וההתקנה, עם אחריות ושירות תחזוקה ותיקונים מקצועי. בדקו מה החברה מציעה לכם, אילו שירותים נוספים תקבלו ומה מידת הזמינות שלהם.

 

מה היתרונות של מעלית ביתית?

שוק המעליות הביתיות מתרחב ומתפתח ללא הרף, מה שמעניק לכם היצע רחב יותר והתאמה מלאה לצרכים שלכם. המעליות המודרניות מתאימות לצרכים שונים ויש המון סוגים לבחור מהם, עם שפע של דגמים מעוצבים להפליא שגם תורמים רבות לעיצוב החלל.

מעלית הופכת את הבית הפרטי להרבה יותר יוקרתי, מאפשרת להתנייד בו בקלות, הופכת את המרחב לנגיש ומונגש, ומעלה את ערך הנכס במידה ותרצו למכור אותו בעתיד כדי לעבור לבית חדש.

 

כמה זה יעלה לנו?

המחיר של התקנת מעלית ביתית משתנה בהתאם להמון גורמים ובעיקר בהתאם לסוג המעלית שבחרתם, שיטת ההתקנה ומידת המורכבות שלה (עם פיר או בלי), עבודת ההכנה הנדרשת, האישורים וההיתרים שיש להמציא, כמות האנשים שיכולה לשאת בו זמנית, טכנולוגיית ההרמה שלה ועוד שלל משתנים שיכולים להשפיע על שורת המחיר הסופית.

יחד עם זאת, אם אתם כבר שוקלים להתקין מעלית בבית פרטי, מוטב שתקבלו מענה מדויק לצרכים שלכם, ובהתאם להם תבחנו את המחיר. וכמובן שתמיד כדאי לבחור בחברה מקצועית ואמינה שיכולה לספק לכם מעלית איכותית ורמה גבוהה של שירותים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!