תשובות ושאלות נפוצות בנושא ניסור וקידוח בטון

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

ניסור וקידוח בטון הינן שיטות שבשנים האחרונות ביצעו מהפיכה בתחום הבנייה והשיפוצים. היכולת של אנשי המקצוע בתחום לבצע פעולות מדויקות בתוך חומר כל כך חזק אינן רק מרשימות, אלא גם פחות מלכלכות ובעלויות נוחות בהרבה. בשורות הקרובות נענה על מספר שאלות נפוצות על מנת שתוכלו להבין יותר לעומק על ההבדלים בין ניסור לקידוח בטון ועל הפעולות שחשוב לבצע לפני הגעת צוותי הביצוע לשטח שלכם.

מהו ניסור בטון?

באמצעות ניסור בטון ניתן, פשוטו כמשמעו, לנסר לוחות וקירות בטון. המכשור כולל מסור דיסק אימתני שעל פני הלהבים שלו שזורים יהלומים זעירים שעוזרים לו לחתוך את כל סוגי הבטון ובכל עובי שהוא. שירותי ניסור הבטון משמשים לצרכי הרחבת פתחים בקירות (למשל, הרחבת מפתח חלון או פתח יציאה למרפסת), שינוי מבני של חללי הבית (שבירת קירות), ניסור קורות בטון, יצירת פתחים לעליית גג ועוד.

מהו קידוח בטון?

רבים נוטים לטעות ולחשוב כי קידוח וניסור בטון מהווים את אותה פעולה. האמת היא שמדובר ב-2 פעולות שונות לגמרי שפשוט ניתנות בדרך כלל על ידי אותם נותני שירותים. בעוד פעולת הניסור משמשת ליצירת פתחים, פעולת הקידוח משמשת לצרכי הכנת תשתיות וחציבת תעלות ואף מאפשרת לעשות זאת גם כאשר מדובר בקירות חזקים במיוחד (בטון מזויין, למשל). הפעולה מתבצעת באמצעות מכשיר קידוח עוצמתי ביותר אשר בדומה למסור הדיסק מכיל יהלומים שעוזרים לו לחדור לתוך כל סוגי הבטון ובכל עובי שהוא.  שירותי קידוח הבטון משמשים בדרך כלל לעבודה בחדרי ממ"ד (לצרכי התקנת מזגן למשל), הכנת תשתיות גז, חשמל ומים בזמן שיפוץ מבנה קיים ועוד.

אילו שיטות ניסור בטון קיימות?

ניתן למצוא מספר שיטות ניסור בטון נפוצות כאשר כל שיטה מותאמת לסוג הבטון ועוביו. בכולן מעורבת פעולת המסור והחשיבות היא בבחירת עוצמתו ובדרך הפעולה שלו. על איש המקצוע לבחור במסור שמתאים מבחינת העוצמה לקיר המיועד על מנת שלא לגרום נזק למבנה ולקירות סמוכים. נהוג להתחיל בניסור בעוצמה נמוכה לשם קביעת התוואי ולאחר מכן להפעיל את המכשיר בעוצמה חזקה יותר. ניתן למצוא מכשירים שמבצעים ניסור רטוב גם באמצעות מים, כך שהמסור לא מתחמם במהירות, מאפשר עבודה רציפה לאורך זמן ובה בעת גם מעלה הרבה פחות אבק. שיטה נוספת של ניסור בטון כוללת ביצוע של מספר קידוחים בקיר כשרק לאחר מכן מופעל המסור. שיטה זו מתאימה עבור קירות של בטון מזויין.

מה נדרש מכם להכין לפני הגעת הצוות?

על מנת לאפשר לצוותי עבודה לעבוד באופן יעיל ונוח, חשוב לדאוג מראש שסביבת העבודה תאפשר להם לנוע בחופשיות ושאין חפצים שונים שיכולים להפריע להם או להינזק במהלך העבודה בשל קירבתם לקירות. חשוב מאוד גם לנתק מכשירי חשמל מהחשמל ולפנותם על מנת שלא יינזקו מאבק ו/או ממים. איש מקצוע רציני בתחום גם ישאל אתכם האם קיים חיבור חשמל תלת פאזי במקום וחיבור למים, וזאת על מנת לוודא כי דרישות אספקת הכוח והקירור של המסור אכן קיימות ויאפשרו את העבודה במתחם שלכם. במידה ואין באמתחתכם שקע כוח תלת-פאזי, נותני השירות שהזמנתם עשויים יהיו להגיע עם גנרטור מתאים.

ומה לגבי מחירים?

כל משימת ניסור בטון הינה ייחודית וטומנת בחובה עלויות שונות שנגזרות מאורך הקיר לניסור, עובי הבטון, סביבת העבודה וסוג הבטון. בהתאם לכך, טווח מחירים של ניסור בטון בישראל יכול לעמוד על החל מ-150 ועד 400 שקלים למטר עבור עבודות בהיקף גדול, ומ-300 עד 800 שקלים למטר עבור עבודות בהיקף קטן. עבודות ספציפיות מתומחרות מעט שונה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!