ביצוע הארקות חשמל בפרויקט בניית מרפסות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם רוצים להעלות את ערך הנכס שלכם, אם אתם עוברים לדירה חדשה שדורשת שיפוצים או אפילו משפצים לפני החג – רצוי שתבצעו שיפוץ הכולל הוספת מרפסת ושאר שינויים שיעלו את ערכו של הנכס. כיום, רבים משפצים את הנכס שברשותם ומוסיפים בו מרפסת וזאת כדי להעלות את ערך הדירה וגם כדי להעלאות את איכות החיים.

אבל מה צריך לדעת לפני השיפוץ? הנה כמה דגשים חשובים:

הנחת תשתיות – בצעו בדיקת תשתיות מים וחשמל על ידי אנשי המקצוע. כיום אפשר לבדוק תשתיות באמצעות מצלמה תרמית וזאת ללא צורך לחצוב בקירות או להרים מרצפות. בחרו חשמלי טוב בקישור  הבא: http://www.leonelectric.co.il/electrician-in-ramat-gan וזאת במידה ויש צורך להחליף תשתיות חשמל. בכך תוכלו לשמור על מבנה תקין ושימושי כמו גם כזה שערכו גבוה יותר.

ביצוע הארכות חשמל – בעת תהליכי השיפוצים, שימו לב כי אתם מבצעים הארקת חשמל על ידי חשמלאי מוסמך. הארקה נועדה למנוע התחשמלות במרחב המגורים, תוך הקטנת הסיכוי להתחשמל ממכשירי חשמל. חשוב לדעת כי כל מבנה שעובר בנייה ושיפוצים חייב על פי חוק לעבור את התהליך. לכן יש לאתר חשמלאי המנוסה בתחום.

בחירת קבלן תוספות בנייה – בראשית יש לבחור קבלן שיפוצים טוב ומקציע שיוכל ללוות אתכם בכל תהליך השיפוצים, החל מבחירת הדרך בה תרצו להוסיף מרפסת עד לביצוע תהליכי שיפוץ אחרים.

כיום אפשר להוסיף מרפסות תלויות, אפשר להרחיב מרפסת, לפתוח חללים באמצעות הוספת מבנה מאלומיניום, או להיעזר בבנייה המסורתית. קבלן מרפסות מנוסה ייעץ לכם אודות הדרך הנכונה ביותר להקים מרחב חיצוני בדירה.

תכנון תהליכים – הכינו תקציב נתון לשיפוצים בזמן שאתם מבצעים תיעדוף למרחבים וחללים שתמיד רציתם לשפץ. ישנם בעלי דירות שיתמקדו בשיפוץ המטבח, ישנם כאלה שיבצעו שינוי בחדר הרחצה וישנם הבוחרים בשיפוץ מסיבי ויסודי שכולל החלפת תשתיות, הורדת קירות, חיזוק המבנה איטום וכמובן: הוספת מרפסת.

תכנון זמנים – תכננו באמצעות הקבלן את זמני השיפוץ תוך עיגון כל השלבים והתכניות בחוזה מסודר. לעולם את תתחילו בתהליך ללא חתימה על חוזה מסודר וקבלת הצעת מחיר שלא משתנה בעת הבנייה והשינויים.

ביצוע בדק בית לאחר הוספת מרפסת – בצעו בדק בית לאחר שיפוץ על ידי חברה מקצועית. באמצעות בדיקה זאת, תוכלו לוודא כי הוספת המרפסת נעשתה בצורה בטוחה וטובה.

עיצוב – נסו לבדוק האם חברת הבנייה או הקבלן שאתם בוחרים מבצעים גם פעולות עיצוב ושיפור נראות המבנה. במידה ואנשי המקצוע שבחרתם אינם בקיאים בעיצוב, היעזרו בשירות של מעצבי פנים שיוכלו לייפות את המרפסת שלכם ולעצב אותה בהתאם לצרכים שלכם. עשו את כל אלה, והשיפוצים יעברו בצורה נכונה ובטוחה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!