מה עושים עם תכולת הבית בזמן שיפוץ משמעותי בדירה?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבור מי שמבצע שיפוץ מסיבי בביתו, אחת השאלות הראשונות שעולות לאוויר היא מה לעשות עם כל הרהיטים ותכולת הבית בזמן השיפוץ. במידה ומדובר בשיפוץ באמת רציני ברמה שתשפיע על מבנה הבית לאחר מכן, יהיה עדיף לפנות החוצה את כל מה שניתן על מנת לאפשר לקבלן המבצע ולפועלים שלו לעבוד מבלי לפגוע בריהוט שקיים בבית, במכשירי החשמל וכל שאר הציוד שלכם. על מנת לדאוג לשימור הטוב ביותר לתכולת ביתכם, אחסון לטווח ארוך ביחידת אחסון יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם.

מדוע צריך לפנות את תכולת הבית כאשר משפצים?

כל אחד שהתמודד עם הסיטואציה של שיפוץ גדול בבית יודע שהדאגה הבסיסית ביותר היא לחפצים וכל מה שתצטרכו לשמר במהלך השיפוץ. עוד לפני שהתחלתם בכלל לחשוב על איך למצוא את בעלי המקצוע הטובים ביותר שיבצעו את השיפוץ בבית שלכם, על מנת להפוך אותו לבית החלומות שלכם, עליכם לחשוב על הפתרון היעיל ביותר לשימור תכולת הבית שלכם. על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות על תיקון נזקים שיכולים להיגרם לחפצים שלכם, הפתרון היעיל ביותר יהיה להוציא אותם מהבית ולאחסן אותם עד תום השיפוץ באחסון לטווח ארוך.

מעבר לחשש מנזק ופגיעה בחפצים האישיים שלכם, כל קבלן שיפוצים ידע להגיד לכם בנוסף שככל שיש יותר תכולה בדירה, השיפוץ יכול להתארך מעבר למצופה. סיטואציה שבה הבית מרוהט לחלוטין בתקופת שיפוץ, יכולה להביא למצב שצריך להעביר רהיטים מחדר אחד לשני באופן מתמיד, על מנת לפנות את השטח שבו הפועלים עובדים בכל פעם. יכולת התמרון שנדרשת מבעלי המקצוע במקרה כזה, עשויה וכנראה אף תגרום לתקופת שיפוץ ארוכה יותר ובעקבות זאת גם יקרה יותר.

פתרון האחסון לטווח ארוך

בעקבות כל הסיבות שצוינו, המסקנה היחידה שצריכה להיות היא שעדיף לשפץ דירה שתהייה כמה שיותר ריקה מתכולה, לטובת כולם, אך קודם כל לטובתכם. הפתרון היעיל ביותר לצורך כך, הוא פינוי כל החפצים והרהיטים ליחידת אחסון לטווח ארוך. זהו למעשה שירות שמאפשר לכם לרכז את כל החפצים במחסן שרק לכם תהייה הגישה אליו, על מנת שהקבלן ואנשי המקצוע יוכלו לשפץ את ביתכם בראש שקט, ביעילות וללא עיכובים.

על מנת לאחסן את החפצים שלכם, תצטרכו תחילה למצוא את נותן השירות שיהיה הכי אידיאלי עבורכם. חברות האחסון יציעו גם לפנות ולבצע את ההובלה של תכולת הבית שלכם אל יחידת האחסון לטווח ארוך, ככה שלא תמיד תאצלו למצוא גם מוביל בנפרד. המחירים של יחידות האחסון משתנים בהתאם למיקומים שלהם ברחבי הארץ, לצד שטח האחסנה שיידרש על מנת לשמור על כל התכולה שתעבירו.

אין סיבה שתעברו את תקופת השיפוץ עם דאגות מיותרות, כאשר מדובר גם ככה בתהליך די מלחיץ. על מנת שתוכלו להקל על עצמכם, התחילו כבר עכשיו בחיפוש יחידת האחסון לטווח ארוך שתתאים הכי טוב לצרכים שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!