ניקוי יסודי של ריצוף מרפסות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

מתכננים שיפוצים לקראת החגים? רוצים שהמרפסת שלכם תראה נפלא כדי שתוכלו ליהנות מאירוח חברים ובני משפחה? אחת הדרכים לשפץ את מראה הדירה ולהעלות את ערכו של הנכס היא ריצוף המבנה מחדש, בעוד שריצוף המרפסת יאפשר לכם מראה חדיש של המרחב ושיפור איכות החיים.

סוגים שונים של מרצפות למרפסות

כיום אפשר להחליף את הריצוף הישן עם מגוון רחב של מרצפות חשוב שאת העבודה יבצע קבלן שיפוצים רשום ,כמו כאלה עשויות קרמיקה, שיש, עץ ואף ניתן לרצף את המרפסת באמצעות פרקט או לוחות עץ ליצירת מרחב כפרי יוקרתי.

אז כיצד אפשר לרצף מרפסות?

מומחים בתחום הבנייה מבצעים החלפת מרצפות בתוך המבנה ומחוצה לו, בזמן שהתהליך אורך כמה ימים בהם המשפצים מסירים ומרימים מרצפות ישנות, מבצעים תיקונים נדרשים במרחב ומסייעים ללקוח לבחור את סוג המרצפות הרצוי.

חשוב לדעת כי לאחר ביצוע הריצוף, מבצעים מומחים בתחום הפוליש הברקה של הרצפה ואף פוליש לרצפות שנעשה על ידי חברות מקצועיות כמו זאת בקישור הבא:  http://super-clean.co.il/%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-

כיצד נעשה פוליש לרצפות?

פוליש לרצפה נעשה על ידי המומחים תוך ליטוש המרצפות הקיימות במידה והן ישנות, ניקוי יסודי של הרצפה ולאחר בחירת סוג הפוליש הרצוי (מט מבריק או קריסטל) – מריחה יסודית של החומר על הרצפה, ייבוש והברקה. בכך ניתן ליהנות מרצפה במראה נעים חלק ונקי.

ניקוי יסודי של המרפסת לאחר הריצוף

חשוב לדעת כי לאחר ביצוע החלפת מרצפות מכל סוג, כדאי מאד לבצע ניקיון לאחר שיפוץ בזמן שחברות מקצועיות גם יבצעו ניקיון יסודי בדירה וגם יבצעו ניקוי יסודי של מרצפות (גם אם לא החלפתם את הריצוף הקיים). עוד ניתן לבצע הברקה וניקיון באמצעות מומחים לפוליש לרצפה, הברקה ויצירת מרחב מגורים נעים.

לסיכום, לפני החגים מומלץ לבצע ריצוף מחדש או לפחות פוליש לרצפות, בעוד שסיוע של חברות בנייה מקצועיות ושל מנקים טובים – יהפוך כל מרחב לנעים ומזמין!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!