תכנון פרקטי של חדרי אמבט במסגרת שיפוץ הבית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

טיפים לעיצוב ותכנון נכון ופרקטי של חדרי האמבטיה בשיפוץ הבית

הכסף אותו אתם משקיעים בשיפוץ הבית עתיד לענות על הצרכים ועל הרצונות שלכם. כדי להגיע למצב בו אתם עורכים שיפוץ, שעונה על כל הציפיות שלכם, חשוב לבחור נכון הן אופן העיצוב, הן את חומרי הגלם והן את בעלי המקצוע שיערכו עבורכם את השיפוץ. השיפוץ של חדר האמבטיה חייב להיות פרקטי וזאת כדי שתפיקו את המרב מהחלל וכדי שיענה במאת האחוזים על הצרכים הפרטיים שלכם ושל בני משפחתכם.

כך תערכו שיפוץ נכון של חדר האמבטיה

עוד לפני שאתם מתחילים בשיפוץ חדר האמבטיה, נכון לתכנן את שיפוץ הבית קדימה וזאת כדי למנוע טעויות בעתיד. על פי רוב תהליך השיפוץ יכלול מספר שלבים וביניהם: פירוק ופינוי הריצוץ והקירוי הקיים, הוצאת החול שמכסה את הצנרת בחלל, החלפת הצנרת הקיימת, שיקום ו/או החלפה של מערכת הביוב, שינוי ו/או הוספת נקודות חשמל, בחירת מיקום והתקנת האמבטיה, מילוי חול ים במקומות הנכונים, ריצוף הרצפה וחיפוי הקירות בקרמיקה, התקנת הכיור הברזים והאסלה צביעת הקיר בחדר האמבטיה כשלב אחרון.

כשאתם ערוכים ומוכנים לקראת השיפוץ ויודעים בדיוק מה נכון לעשות שלב אחר שלב, אתם ערוכים גם לבחירת חומרי הגלם ובין היתר בחירת הקרמיקה, בחירת ברזי אמבטיה, בחירת האמבטיה וכיוצא בזאת. מהרגע בו כל חומרי הגלם יהיו ברשותכם, אתם יכולים לתכנן את עיצוב החלל ולהחליט היכן תמוקם המקלחת האמבטיה, הכיור וכיוצא בזאת. אם אתם עורכים שיפוץ מקיף, אתם לא צרכים להתחשב בנתונים קיימים לרבות מיקום הצנרת משום שאתם משנים את כלל המיקום לרבות הצנרת.

 

כדי לבצע שיפוץ מושלם, יש להקפיד על ניצול אופטימאלי ומקסימאלי של החלל כך שיהיה לכם נוח להתנהל בחלל ובין היתר המקלחת, היציאה ממנה לחלל להתארגנות ועוד. חשוב למדוד את גודל החלל ולוודא שיש מספיק מקום לכל אלמנטים אותם אתם מבקשים לעצמכם בחלל אחרת תאלצו לוותר על מספר אלמנטים בהתאם לגודל החלל. חשוב להקפיד שהדלת כניסה יכולה להיפתח בקלות ובשלמות ועל האסלה להיות מרוחקת מספיק מאזור הכיור והמקלחון כך תהיה לכם נגישות מלאה. הקפידו לייצר 2 נקודות תאורה – אחת במרכז השני מעל המראה. את מתלה המגבות מקמו ליד המקלחת כך לא תלכו עד המתלה כשאתם מטפטפים בכל החלל. אזור הרחצה רצוי שיהיה רחב ככל האפשר על מנת למקסם את נוחות השהייה והמקלחת ( חשוב שהמקלחת לא תהיה פחות מ- 80 ס"מ רוחב). הקפידו לוודא כי החלון שומר על הפרטיות שלכם ועדיין יכנס אור טבעי.

 

לסיכום, עיצוב אמבטיה הוא אומנם תהליך מהיר וקל אך חשוב מאוד להקפיד על תכנון וביצוע מוקפד.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!