איסכורית מבודדת מחיר למטר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

איסכורית מבודדת מחיר למטר

 

רבים מאיתנו מכירים את האיסכורית בתור קיר ארעי היוצר חיץ בין הרחוב לאתרי בניה. השימוש באיסכורית באתרי בניה הוא פופולרי מאוד בעיקר תודות ליתרונות שהוא מביא עימו שבראש ובראשונה קל מאוד להרכיב אותו באתר הבניה ויתרון שני הוא המחיר הזול שלו.

אתרי בניה מחוייבים להתקין חוצץ כזה או אחר סביב האתר על מנת שיוכלו לשלוט במי נכנס לאתר וכמובן על מנת למנוע כניסה של אנשים שלא אמורים לשהות באתר, דבר שמגביר את הבטיחות באתר ומונע פציעות ואבדות בנפש מצד אנשים שלא אמורים לשהות באתר. לאחרונה השימוש באיסכורית, שהתפתחה רבות, גדל בצורה ניכרת בעולם הבניה ואינו שמור רק לקירות חוץ אלא הוא גם משמש בתור חומר לקירות וגגות במבנים ארעיים או קבועים.

 

שימוש באיסכורית מבודדת

אז כפי שציינו לאחרונה קיים שימוש נרחב יותר באיסכורית מבודדת בעיקר לאור תכונות הבידוד שהיא מביאה עימה אך כמובן גם לאור היתרונות האחרים שציינו קודם לכן. אנו רואים יותר ויותר קבלנים בוחרים לבנות מבנים ארעיים ואף קבועים בעזרת שימוש באיסכורית מבודדת שכן שימוש באיסכורית רגילה לא מתאים לשימוש במבנים היות וקרני השמש מחממות אותו וכל אותם האנשים שנמצאים במבנה יסבלו מחום רב.

האיסכורית המבודדת מביאה עימה את יתרון הבידוד שמושג באמצעות שימוש בשכבת צמר סלעים בין לוחות האיסכורית וכך ניתן לשמור על טמפרטורת מבנה קבועה בקלות יתרה בעזרת מאווררים ואף מזגנים.

העובדה שזול מאוד לבנות מבנים בעזרת איסכורית מבודדת תרמה לכך שאנו רואים הרבה מאוד מבנים ארעיים נבנים על ידי שימוש בחומר זה אך כמובן גם לאור המהירות הרבה שבה ניתן לסיים בניית מבנה בעזרת איסכורית.

בין היתר היינו עדים למבנים כמו איזורי המתנה, טרמינלים, מחסנים, תערוכות ועוד מבנים רבים שנבנו בשיטה זו.

היחידה לשיפוצים מאגדת בתוכה מספר רב של קבלני איסכורית ובעלי מקצוע רבים בתחום שישמחו לייעץ לכם ולעשות עבורכם כל עבודה שתצטרכו עבור הפרויקט שלכם תוך שימת דגש על מקצועיות וחסכון בכסף וזמן.

 

איסכורית מבודדת מחיר למטר

המחירים של איסכורית מבודדת משתנים כמובן ותלויים באיכות הפאנל ממנו מורכב המבנה וכמובן תלוי גם במספר החלונות והדלתות אותם אנו רוצים להוסיף למבנה. כאשר אנחנו מתכננים מבנה העשוי מפאנלים של איסכורית מבודדת עלינו לקחת בחשבון תקציב של בין 400 ש״ח לבין 700 ש״ח למ״ר שכן ככל שגודל המבנה גדולה יותר כך יורד המחיר למ״ר אותו יגבה הקבלן. יש לקחת בחשבון שכל חלון יהווה תוספת של בין 800 ש״ח לבין 1000 ש״ח ליחידה ותוספת של דלת רגילה תהווה עוד כ- 1000 ש״ח עד 1200 ש״ח ליחידה. גם לוחות בגודל שאינו סטנדרטי, כלומר גבוהים יותר מהסטנדרט יגררו עלויות מעט גבוהות יותר.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!