ביצוע פינות גרונג בריצוף

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

ריצוף, או לצורך העניין חיפוי אריחים לקירות, הוא תהליך סופר מקצועי שדורש תשומת לב לפרטים הקטנים, בהיותו פריט עיצובי בעל השפעה רבה מאוד על האסתטיקה הכוללת של מרחב הפנים. הצורך הזה בשלמות האסתטית של עבודת הריצוף, מתנגש כמעט תמיד עם אתגרים שנובעים מתצורת המשטחים שעליהם מיישמים את הריצוף או החיפוי. אחד האתגרים הללו הוא נקודת המפגש בין אריחים בשני משטחים שונים, אנכיים זה לזה. בנקודת המפגש הזאת יש לחבר למעשה בין אריח המגיע מהמשטח האופקי ובין האריח המגיע במשטח האנכי ואת זה עושים באמצעות ביצוע פינות גרונג בריצוף, עליהן נסביר ממש כאן בשורות הבאות.

מה זה פינות גרונג?

דמיינו את האדן הפנימי של החלון בחדר האמבטיה שלכם בפרויקט שיפוץ חדר אמבטיה. ייתכן שכעת מונחים עליו כלי רחצה, גלילי נייר טואלט או סתם פריטי עיצוב לאמבטיה. האדן הזה מחופה באמצעות אריחי קרמיקה. ישנה הקרמיקה שמונחת על האדן בצורה אופקית, וישנה הקרמיקה שמחפה את הקיר האנכי שמתחת לאדן החלון. כששני אלו נפגשים נוצר מפגש בין האריחים של האדן ואלו של הקיר. נקודת המפגש הזאת יכולה להפוך לגורם שמכער את כל עבודת החיפוי או לגורם שדווקא מוסיף לאסתטיקה הכוללת. חיתוך גרונג הוא חיתוך של שפת האריח בזווית של 45 מעלות, כך שמניחים שני אריחים עם פינת גרונג, האחד אנכית לשני, נוצר חיבור טבעי ומושלם ביניהם. קבלנים שאינם מקפידים בסטנדרטים של עבודתם, לא מבצעים חיתוך גרונג ופשוט מכסים את המפגע האסתטי עם כמויות גדולות של רובה בניסיון לטשטש את המפגע. פינות גרונג היא טכניקה חשובה מאוד בחיפוי קירות פנים, ונדרשת גם בלא מעט הזדמנויות בתהליכי ריצוף.

מסור גרונג – ביצוע פינות גרונג בריצוף בצורה המושלמת

כפי שאפשר לדמיין, חיתוך מדויק של שפת אריח קרמיקה או אריח ריצוף בזווית של 45 מעלות הוא אתגר לא פשוט, שלא ניתן לדייק בו ללא המכשור המתאים. בדיוק למטרה זו נועד מסור גרונג שבנוי בצורה כזאת שמאפשרת להניח את האריח במיקום מוגדר, להוריד את המסור העגול המסתובב על האריח, והחיתוך יבוצע בדיוק במיקום הנכון ובזווית הנדרשת. מסור גרונג ניתן להתאמה לפי גודל האריח, לפי עובי האריח ולפי זווית החיתוך הנדרשת ובאמצעות כוונון ראשוני של המסור לפני שמתחילים לעבוד, ניתן להתאים אותו לכל אריח ולכל זווית חיתוך על פי הצורך. אם אין לכם מסור גרונג, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על הסטנדרטים בפרויקט שלכם. תוכלו לשכור מסור גרונג לפרק הזמן שבו אתם מתכננים לסיים את עבודות הריצוף וחיפוי הפנים במבנה. ההשכרה היא על בסיס יומי כך שתוכלו להאריך אותה על פי הצורך עד להשלמת הפרויקט. ביצוע פינות גרונג בריצוף ובחיפוי פנים הוא לא משהו שאתם רוצים לוותר עליו ועם האפשרות לשכור מסור גרונג, אתם גם לא צריכים לוותר עליו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!