המדריך לבחירת קבלן אינסטלציה בתל-אביב

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

המדריך לבחירת קבלן אינסטלציה בתל-אביב

מחליפים את כל הצנרת הישנה בבית לצנרת חדשה? נמאס לכם מסתימות, נזילות ורטיבויות חוזרות? מחפשים קבלן אינסטלציה בתל-אביב שיבצע בביתכם עבודת שיפוץ מקיפה במערכת האינסטלציה וישפר באופן ניכר את איכות החיים שלכם? המדריך לבחירת קבלן אינסטלציה בתל-אביב. כל התשובות לכל השאלות במדריך אחד.

 

המורכבות שבמערכת האינסטלציה בבית

מערכת האינסטלציה בבית מאפשרת לנו להנות מאיכות חיים. היא אחראית בין השאר על פינוי הפסולת שיוצאת כתוצאה מהצרכים שאנו עושים, מספקת לנו את המים בברז בחלל המטבח ומאפשרת לנו להתקלח בהנאה בכל יום מחדש. למעשה, מדובר בבסיס של הבסיס ולכן כאשר אנחנו בוחרים קבלן אינסטלציה בתל-אביב, אין מדובר בבחירה זניחה. כידוע, כל תקלה הכי קטנה במערכת האינסטלציה במרחב הביתי, עלולה להוביל לשיבוש היום יום שלנו. מספיק שיש הצפה בשירותים וכבר אי אפשר לעשות בהם שימוש. חשוב לעשות הבחנה בין קבלן אינסטלציה בתל-אביב לבין אינסטלטור בתל-אביב, שכן היקף העבודה שונה לגמרי וגם המחירים.

 

מתי אני בכלל צריך קבלן אינסטלציה בתל-אביב?

לרוב, כשמדובר בנזילה, רטיבות או סתימה פשוטה יחסית, אין צורך בקבלן אינסטלציה. במקרים כאלה, אינסטלטור מקצועי בהחלט יספיק ויעשה עבורנו שירות נהדר. גם בבחירת של אינסטלטור חשוב להפעיל כמובן שיקול דעת ואין להקל דעת, אבל זה כבר סיפור למאמר אחר. בכל אופן, במקרים חוזרים של נזילות וסתימות בהם האינסטלטור לא הצליח לפתור את הבעיה מהשורש, במקרים של שיפוץ נקודתי או כללי, במקרים בהם יש צורך בהחלפה של הצנרת אז מומלץ ללכת על קבלן אינסטלציה בתל-אביב.

 

בחירת קבלן אינסטלציהב תל-אביב לפי ידע וניסיון

קבלן אינסטלציה הוא בעל מקצוע שמבצע עבודות גדולות ורחבות כמו החלפה של צנרת ישנה בחדשה, החלפה או שינוי של תוואי קו הביוב הקיים וכדומה. קבלן אינסטלציה חייב להחזיק באישורים והסמכות רלוונטיות ביניהם אישור קבלן מורשה, רישום בפנקס הקבלנים, ביטוח לעבודות אינסטלציה, ביטוחים עובדים, אישור העסקת עובדים. לא כל אחד אחד יכול לטעון שהוא קבלן אינסטלציה וכאן הבדיקה שלכם כצרכנים חכמים נכנסת לתמונה. אותן עבודות שיבצע עבורכם קבלן האינסטלציה ישפיעו על איכות מערכת האינטסלציה שלכם ולכן שווה גם לבדוק עבודות קודמות ולדבר עם לקוחות של אותו קבלן.

 

בחירת קבלן אינסטלציה בתל-אביב – לא מוותרים על ייעוץ

שלב הייעוץ הוא שלב קריטי שישפיע על תהליך הבחירה שלכם. קבלן מקצועי יספק לכם שירותי ייעוץ עוד לפני שבכלל הוא מתחיל לעבוד, לרוב ללא תשלום נוסף. מדובר בתהליך שמסייע לכם להבין אילו אופציות יש לכם, מה אתם יכולים לעשות, מה יעלה יותר ומה פחות, על מה אי אפשר ועל מה אפשר לוותר.

 

הצעת מחיר

דבר נוסף שאסור לוותר עליו עוד לפני שבכלל ניגשים לעבודה הוא הצעת מחיר. הקבלן חייב להציג בפניכם הצעת מחיר מפורטת בה הוא יכלול את כל מרכיבי השיפוץ או העבודה כולל כתב כמויות.

 

אחריות

קבלן אינסטלציה בתל-אביב שלא נותן לקהל הלקוחות שלו אחריות מלאה הן על התקנת המערכות השונות והן על העבודה, מהווה בחירה בעייתית. לכן, חשוב לבדוק מה האחריות כוללת, לכמה זמן היא ניתנת, מי הכתובת שלכם במקרה של תקלה ועוד.

 

אילו עבודות מבצע קבלן אינסטלציה בתל-אביב?

קבלן אינסטלציה בתל-אביב מספק מגוון רחב של פתרונות למערכות המים והביוב לרבות תיקון, שדרוג ובניה של תשתיות חדשות. העבודות מתחלקות לכמה קבוצות עיקריות:

  1. עבודות צנרת מים – החלפת צנרת המים הביתית, החלפת צנרת המים לבתים משותפים (בנייני מגורים), הוספת נקודות מים והתקנה של משאבות המסייעות להגברת לחץ המים.
  2. עבודות ביוב – החלפת צנרות ביוב לבית פרטי או בניין, התקנה והחלפה של שוחות הביוב, התקנת מפרידי שומנים למניעת סתימות, התקנה משבאות טבולה וסילוקית, התקנת אל חוזר לביוב.
  3. שירותי תיקונים – לרוב עבודות אלה הן עבודות של אינסטלטורים מקצועיים, אבל יש גם קבלני אינסטלציה המספקים את השירותים הללו כמו פתיחת סתימות ביוב, תיקון של פיצוצי צנרת, איתור נזילות מים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, החלפה של קטעים תקולים בצנרת, מתן פתרונות לתקלות חוזרות.
  4. תכניות אינסטלציה – הנחה של הצנרת לבניה חדשה, הנחת קווי מים, הנחת קווי ביוב, תכנון תכניות אינסטלציה למבני תעשיה ומסחר.
  5. שיפוץ חדרי אמבטיה והתקנת כלים סניטריים – שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים מהיסוד, עיצוב על פי תכניות אדריכליות או על פי תכניות של הלקוח, החלפת צנרת מים ודלוחין, התקנת כלים לבנים וסניטרים, ביצוע החלפת ריצוף, עבודות רובה ואיטום, התקנת כלים לבנים – אמבטיות, כיורים, אסלות, ברזים, התקנת אינטרפוץ, ניאגרות סמויות, ניקוזים, אגניות ועוד.

 

קבלן אינסטלציה בתל-אביב – שיפוץ נקודתי או שיפוץ כללי?

המדריך לבחירת קבלן אינסטלציה בתל-אביבישראלים רבים מתלבטים לגבי השאלה האם עצם העובדה שהם כבר מבצעים שיפוץ או החלפה של מערכת האינסטלציה בבית, כבר כדאי להם לעשות שיפוץ נקודתי או כללי. לעתים ניתן לשלב את החלפת הצנרת עם שיפוץ מטבח כללי, שיפוץ אמבטיה או מקלחת או אפילו שיפוץ לכל הבית. כמובן שזה מאוד תלוי בתקציב העומד ברשותנו, בצרכים שלנו ובמורכבות השיפוץ.

 

אין ספק, כי כאשר בוחרים לשפץ את כל הבית, העלות הכללית של השיפוץ יורדת, שכן שיפוץ הבית בשלבים מייקרת את העלות הכללית של השיפוץ. במידה והולכים על שיפוץ מקיף, מומלץ לבחור קבלן שהוא לא רק קבלן אינסטלציה, אלא קבלן גמר שמאגד תחתיו גם קבלנים אחרים כמו קבלן אינסטלציה, קבלן חשמל, קבלן גבס, קבלן אלומיניום וכך בעצם אנו מבטיחים תהליך מסודר, מאורגן ולא צריכים לרדוף אחרי כל בעלי המקצוע.

 

סנכרון בין בעלי מקצוע וקבלנים הוא המפתח לשיפוץ מוצלח בין אם מדובר בשיפוץ נקודתי ובין אם בשיפוץ מסיבי. אחת הבעיות היא עם קבלנים שטוענים כי הם יודעים לעשות את הכל ואז נופלים בכל מיני בעיות ותקלות, חלקן צצות כבר בשיפוץ עצמו וחלקן לאחר כמה שבועות או חודשים.  לכן, שווה לבחור קבלן שעובד עם קבלנים נוספים וכך אנו חוסכים לעצמנו הרבה בלאגן.

 

 

קבלן אינסטלציה בתל-אביב – עלויות

העלות לקבלן אינסטלציה בתל-אביב תלויה כמובן בסוג העבודה, במורכבות שלה ובאיכות החומרים והמוצרים שאנחנו בוחרים. גם הניסיון ורמת המקצועיות של הקבלן משפיעים על המחיר. הנה טבלת עלויות לקבלן אינסטלציה בתל-אביב.

 

סוג הצנרת סוג העבודה מחיר טווח תחתון מחיר טווח עליון
צינורות פלסטיק התקנת צנרת פלסטיק חדשה 300 ש“ח 1,500 ש“ח
צינורות פלסטיים החלפת קטע צנרת 280 ש“ח 1,100 ש“ח
צינורות פלסטיים החלפת צנרת קיימת 280 ש“ח 5,500 ש“ח
צינורות נחושת התקנת צנרת נחושת חדשה 60 ש“ח 900 ש“ח
צינורות נחושת החלפת קטע צנרת 60 ש“ח 900 ש“ח
צינורות נחושת החלפת צנרת קיימת 60 ש“ח 900 ש“ח
צינורות SP התקנת צנרת SP חדשה 120 ש“ח 1,700 ש“ח
צינורות SP החלפת קטע צנרת 90 ש“ח 1,500 ש“ח
צינורות SP החלפת צנרת קיימת 70 ש“ח 1,700 ש“ח
צינורות פלדה מגולוונים התקנת צנרת חדשה 100 ש“ח 1,300 ש“ח
צינורות פלדה מגולוונים החלפת קטע צנרת 300 ש“ח 1,200 ש“ח
צינורות פלדה מגולוונים החלפת צנרת קיימת 150 ש“ח 1,400 ש“ח

 

 

העלויות בבחירת קבלן אינסטלציה בתל-אביב לעבודות נוספות משתנות ותלויות בסוג העבודה וברמת המורכבות שלה.

 

  • עלות שיפוץ נקודתי של חדר המקלחת והאמבטיה –
  • עלות שיפוץ כללי של המטבח וחדר האמבטיה – 20,000-30,000 שקלים
  • התקנת מקלחון – 2,000-5,000 שקלים
  • התקנת אינטרפוץ- 1,000-1,500 שקלים
  • התקנת כלים סניטריים -500-1,500 שקלים לנקודת החלפה
  • החלפת ברזים – 200-500 שקלים לנקודת החלפה

 

קבלן אינסטלציה בתל-אביב זה ”היחידה לשיפוצים“. חברת ”היחידה לשיפוצים“ היא החברה המובילה בתחום הבניה והשיפוצים בישראל. אנו מאגדים את כל הקבלנים ובעלי המקצוע תחת קורת גג אחת. אנו מבינים עד כמה עבודת שיפוץ  יכולה להיות מורכבת, מאתגרת ומסובכת ולכן אנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי להקל עליכם, לחסוך לכם זמן יקר, הרבה כאבי ראש ולהוזיל עבורכם את עלות השיפוץ. אנו מקפידים על עבודת אינסטלציה ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות, עם דגש על חומרים איכותיים ורמת גימור מושלמת כדי שבעשור ואפילו בעשרים השנה הקרובות יהיה לכם שקט מנזילות, סתימות ורטיבויות. איכות, מקצועיות, שירות, עמידה בלוחות זמנים, שקיפות בתהליך הם חלק מהדרך שסללנו מול קהל הלקוחות שלנו.

 

לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים על קבלן אינסטלציה בתל-אביב, צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!